האם יש הבדל בין הכרטיסים למשחקים...בתוכנות &#1 - עמוד 4 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש הבדל בין הכרטיסים למשחקים...בתוכנות &#1


T-Flash

Recommended Posts

עוד תראד על למה FIRE GL עולה הון ו-RADEON זול (או המקבילים של NVIDIA), אני אוהב כאלו ;D

אגב, הייתה על זה גם חדשה באתר בזמנו.

http://hwzone.co.il/archive/1088412005/56278/

אז ראשית, אני מרשה לעצמי ליעץ פה לאנשים להשתמש בחיפוש המובנה באתר - יש באתר המון חומר, גם בחדשות וגם בפורום, שניתן להגיע אליו.

יש המון דיונים דומים מהעבר, ואני מציע למתעניינים לקרוא גם אותם.

בכל מקרה, לענייננו.

לרוב, באמת ATI ו- מיצרות את הכרטיסים המקצועיים על בסיס הכרטיסים שמיועדים למשחקים (ולא להפך לדעתי). הכרטיסים המקצועיים מקבלים עוד כל מיני תוספות (לפעמים חומרתיות כמו יחידת עיבוד מיוחדת, אבל תמיד גם תוכנתיות - שעברו אופטימיזציה לעבודה מקצועית, ביוס שמנהל את הכרטיס יותר נכון לעבודות כאלו ופחות טוב למשחקים וכו).

הסיבה להבדלים במחירים, היא כמובן שיווקית. אם ניתן להוציא עוד אלפי דולרים מזה, למה לא? אל תשכחו שכמות היחידות של הכרטיסים המקצועיים שנמכרים, היא הרבה הרבה יותר נמוכה משל הכרטיסים למשחקים, ולכן כל עלות הפיתוח, "נופלת" על פחות כרטיסים ופר כרטיס היא יותר גבוהה.

לפעמים, ניתן לעשות "מוד" לכרטיס שלך ולהפוך אותו לכרטיס מקצועי.

החברות מנסות להילחם בזה, אבל למשל בכרטיס שלך, 9800XT, כבר שמעתי על אנשים שהפכו אותו לכרטיס מקצועי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

דבר ראשון,

תודה על התמיכה הראשונית בזה שבכל זאת יש הבדל חומרתי בין הכרטיסים (וזה מוכח).

ייתכן וניתן לעשות את השינוי המדובר, למרות שאני עדיין טוען שבתוכנות CAD כמו SOLIDWORKS הכרטיס המשודרג

עדיין יתקשה לתת מענה לרינדור שלא כמו כרטיס ייעודי.

But Like i said before, I'll be wiser Tomorrow.

יש לי כרטיס גראפי להשוואה ואין בדיקה טובה מזו. היום אני אבדוק את זה (אני בעבודה) ואני אדע יותר.

אשמח לקבל הכוונה עם אילו תוכנות לבצע את הבדיקה, תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרבה מידע מעניין... גם אם זה לא קשור לכותרת ;)

הסיבה להבדלים במחירים, היא כמובן שיווקית. אם ניתן להוציא עוד אלפי דולרים מזה, למה לא? אל תשכחו שכמות היחידות של הכרטיסים המקצועיים שנמכרים, היא הרבה הרבה יותר נמוכה משל הכרטיסים למשחקים, ולכן כל עלות הפיתוח, "נופלת" על פחות כרטיסים ופר כרטיס היא יותר גבוהה.

אז ההשקעה של החברות על הכרטיסים הללו היא אותה ההשקעה כמו בכרטיס למשחקים...?

אם אני הופך כרטיס למשחקים לכרטיס מקצועי...הוא ישחק כמו שהיה כרטיס למשחקים?? ( :P :P)

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכללי כרטיס גראפיקה, מתפקד חרא במשחקים (ממש חרא) אבל לפי ביקורות הביצועים של הכרטיס לאחר השידרוג

הוא לא איבד הרבה מיכולות המשחק שלו (כמו שאמרתי נשמע מטורף אבל נראה).

והכוונה היא, ש ATI למשל מייצרת כרטיס חזק מאוד ואז לוקחת אותו וחוסמת חלק מהתכונות שלו ומורידה את הביצועים שלו,

זאת בכדי ליצור מצב שבו היא פונה לכל פלחי השוק (אפילו שבעצם היא עובדת יותר על הכרטיס המוחלש מאשר על הכרטיס המקורי).

סיבה שניה היא שלפעמים היא מייצר כרטיס מתקדם בהרבה משאר הכרטיסים בשוק, אז היא מחלישה אותו ומשחררת אותו בכמה גירסאות

עם הזמן, כשבעצם הכרטיס הוא אותו כרטיס, זאת כדי להרוויח את השוק הקיים וגם את השוק העתידי (לא לבזבז מומנט).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרטיסי מסך וכרטיסי גרפיקה בנויים על בסיס שונה.

הכרטיסים של המשחקים נוצרו בכדי לעשות חישובים מהירים ופשוטים בכמה שפחות זמן.

הכרטיסים של הגרפיקה נוצרו בכדי לעשות רינדורים כבדים וגרפיקה ריאליסטית 100%.

זה לא אומר שכרטיסי משחקים לא נותנים גרפיקה יפה,פשוט אין להם את היכולת לגרפיקה שנראית באמת ריאליסטית.

הצינורות שלהם בנויים שונה משל הכרטיסים הגרפיים והליבה בנוייה שונה.

נותנים לכרטיסים גרפיים קירורים מטורפים כדי שהכרטיס יהיה קר גם ברינדור כבד מאוד.

לנו מספיק איזה סליינסר גג (או הקירור של ה7800GTX 512MB לכאלה שמתכננים לשרוף את הכרטיס בל''ג ועומר :screwy:).

גם המעבד תלוי ברינדורים.

אז תשכחו מהA64 3000+VENICE שלכם לרינדור,זה התחום של (לדוגמא האינטל שלי לא רע בזה).

בגלל זה גם יותר טובים למשחקים,כי הם מריצים כמה שיותר דברים בכמה שפחות זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

מעניין מאוד העניין עם ה :screwy:

אבל זה גם תלוי איזה דברים...

כרטיסים גראפיים מיקצועיים נועדו ליצירת משחקים גם?

אבל הגראפיקה במשחקים לא ריאליסטית מספיק כמו שאתם אומרים...

אז אפשר לייצור מודלים של משחק עם כרטיס למשחקים??


אתם אומרים דברים שונים כל אחד...תתאספו כולם ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שאני מבין,

הכרטיס דגל QUADRO של ה FX 4500 מבוסס על ליבת ה G70, שהיא אותה ליבה כמו שיש בכרטיס דגל של המשחקים, ה 7800.

http://www.theinquirer.net/?article=24837

We dont know any specific about this card yet, but you can expect a similar clock to GTX cards and 24 pipelines. This card should boost 3D application a lot versus its older 4400 PCIe version the NV40 based .

מכיוון שזה אותה ליבה, לא בטוח אם יש (ועד כמה) שינויים מבניים בחומרה (ובכל מקרה, זה לא מידע שמפורסם ע"י החברה). מה שכן יש להם עוד כל מני אפשריות כמו פיצול לכמה מסכים וכו' (שאין ברגיל), ע"י כרטיס GLINK נוסף.

נראה כי עיקר השינויים הם ברמת התוכנה שהם מוסיפים כל מני FEATURES שיותר רלוונטים לתוכנות תלת מימד ו CAD מאשר משחקים, וגם תהליך הייצור/ויידוי של הכרטיסים יותר קפדני מזה של המשחקים ועל זה משלמים יותר.

זה כמו שתקנו CRUTIAL BALSTIX של PC3200 במחיר X או שתקנו את אותם במהירות של PC4400 (שהם אותו דבר, רק עמדו בבדיקות יותר קפדניות), ותשלמו פי 2 לפחות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרטיסי מסך וכרטיסי גרפיקה בנויים על בסיס שונה.

הכרטיסים של המשחקים נוצרו בכדי לעשות חישובים מהירים ופשוטים בכמה שפחות זמן.

הכרטיסים של הגרפיקה נוצרו בכדי לעשות רינדורים כבדים וגרפיקה ריאליסטית 100%.

זה לא אומר שכרטיסי משחקים לא נותנים גרפיקה יפה,פשוט אין להם את היכולת לגרפיקה שנראית באמת ריאליסטית.

הצינורות שלהם בנויים שונה משל הכרטיסים הגרפיים והליבה בנוייה שונה.

נותנים לכרטיסים גרפיים קירורים מטורפים כדי שהכרטיס יהיה קר גם ברינדור כבד מאוד.

לנו מספיק איזה סליינסר גג (או הקירור של ה7800GTX 512MB לכאלה שמתכננים לשרוף את הכרטיס בל''ג ועומר :screwy:).

גם המעבד תלוי ברינדורים.

אז תשכחו מהA64 3000+VENICE שלכם לרינדור,זה התחום של (לדוגמא האינטל שלי לא רע בזה).

בגלל זה גם יותר טובים למשחקים,כי הם מריצים כמה שיותר דברים בכמה שפחות זמן.

אמרו כבר 100 בדיון שדווקה הבסיס הוא זה שדומה !

על הריאליסטיות אחראית הרבה יותר התוכנה מאשר הכרטיס ... היו מרונדרות שניראו כמו צילום הרבה ליפני הדור הזה של הכרטיסים .

הסילנסר על 7800GTX 512 הציג ביצועי טובים יותר המקור שמשמש כקירור לקוודרו 4500.

גם זה כבר לא (בערך ) לפחות לא בכפולי הליבה ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרטיסים גראפיים מיקצועיים נועדו ליצירת משחקים גם?

אבל הגראפיקה במשחקים לא ריאליסטית מספיק כמו שאתם אומרים...

אז אפשר לייצור מודלים של משחק עם כרטיס למשחקים??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרו כאן... הכרטיס הגראפי הוא חזק בגלל שהוא יכול לעבד יותר פוליגונים באותו הזמן... נכון?


הגראפיקה של המשחקים לא מספיק ראיליסטית אתם אומרים... אז אם אני יוצר משחק עם כרטיס למשחק?

בשביל מה צריכים כל כך הרבה פוליגונים במודל תלת מימדי שהוא לא למשחק...?

לאיזה צורך לוקחים את הכרטיסים הגראפיים המקצועיים?

:xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי אם תיתן יותר פרטים מה עשית מה לא עשית ועל איזה קובץ אתה מדבר - ...

עריכה: איך שאנחנו "מדברים" אני רואה את זה: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=306059

אם אתה רוצה אני יברר איתו בדיוק מה הוא עשה ונראה איך אפשר ל"סדר" לך את הבעיה. כמו שאתה רואה הוא עשה את זה היום :smile1: אז זה יהיה לגמרי UP TO DATE מבחינת קבצים ישנים או משהו....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...