האם יש הבדל בין הכרטיסים למשחקים...בתוכנות &#1 - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם יש הבדל בין הכרטיסים למשחקים...בתוכנות &#1


T-Flash

Recommended Posts

אמרו שהכרטיס הוא חלש מ FX5200 במשחקים...

בגלל זה זה נראה לי מוזר... הרי המשחקים זה רנדור קל בשביל הכרטיס... :nixweiss:

שמע אני לא מכיר שום אתר שעשה מבחנים כרטיס למשחקים נגד כרטיס מקצועי לעבודה הם פשוט לא באותה קטיגוריה!

זה כמו לשאול מה יותר מהיר אופנוע או סירת מרוץ ::)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אמרו שהכרטיס הוא חלש מ FX5200 במשחקים...

בגלל זה זה נראה לי מוזר... הרי המשחקים זה רנדור קל בשביל הכרטיס... :nixweiss:

זה כי יש סוגים שונים של שיטות רינדור שמן הסתם משחקים עושים דברים שונה מתוכנות כאלו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3D אל תעלב, אבל אתה שואל את אותה שאלה פעם עשירית וכבר עניתי לך ואחרים ענו לך, הכרטיסים לא נועדו לאותו דבר

ובכל אחר מהם השקיעו בדבר שהוא אמור לעשות , זה שכרטיס גראפי יכול לעשות חישובים מאוד מסובכים ורינדורים כבדים

לא אומר שהוא יכול לעשות חישובים פשוטים מהר, זה אומר שהוא מסוגל לפתור משהו שכרטיס משחקים לא יודע להתמודד איתו טוב

גם רינדור של גראפיקה הוא לא בהכרח עושה מהר הוא עושה יותר מהר מכרטיס של משחקים כי הוא נועד לזה וכרטיס של משחקים לא.

בדיוק כמו שנאמר פה, אל תשווה בין לפקס ;D (נו, אתה מבין למה אני מתכוון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש הבדל מהותי בין שני הכרטיסים, מאחר ויש הבדל מהותי בשיטת יצירת הגראפיקה בין משחק ו3DSMAX,

משחק - מעט פוליגונים עם המון טקסטורות כאשר רוב כוח העיבוד מופנה לDSP ( עיבוד אות) של הטקסטורה, כלמור - תמונה שעוברת הרבה אפקטים כדי לתת רושם של קיר לבנים תלת מימדי, זכוכית שקופה שוברת אור, שטיח עם נימים תלת מימדים.

3DMAX - הרבה פחות טקסטורות כאשר אם אתה רוצה ליצור קיר לבנים תלת מימדי אתה בונה אותו ידנית עם המון פוליגונים והוא באמת קיים שם, שלא כמו במשחק שזוהיא טקסטורה שעברה אפקט כמו DISPLACEMENT MAPPING או PARALLAX MAPPING.

בקיצור, התוכנות האלו צריכות הרבה יותר כוח עבודה "נע" ולכן הכרטיס האלו לא עובדים כמו כרטיסי משחק, הם בנויים לסטים של פקודות של אותן תוכנות, כמו שלמעבדים קיים SSE, להם יש סט פקודות ל3DMAX , במילים אחרות ולסיכום:

במשחקים הם יהיו זוועה.

כרטיסי משחק יהיו כל כך גרועים לתוכנה הזו שהיא תעשה הכל דרך המעבד של המחשב שיחשב יותר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הביוס והדרביירים של הכרטיס שונים וזה בעצם מה שעושה את השינוי ומה שמאפשר להם לעבוד בתצורה שהם עובדים בה (מה שסיפו אמר).

הביוס והדרייברים גם מרחיבים את אופציות הOpenGL של הכרטיס על מנת שיכולו לעבוד עם פלאג אינים הכרחיים בשוק הHigh-End של התוכנות האלה, פלאג אינים שבין השאר מאפשרים להוריד את נטל הרנדור מCPU לכרטיס מסך, הצגת preview עשיר יותר וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

תודה לך על זה :xyxthumbs:

למרות שלא הבנתי הרבה... (אני לא יודע אנגלית...).

3D אל תעלב, אבל אתה שואל את אותה שאלה פעם עשירית וכבר עניתי לך ואחרים ענו לך, הכרטיסים לא נועדו לאותו דבר

ובכל אחר מהם השקיעו בדבר שהוא אמור לעשות , זה שכרטיס גראפי יכול לעשות חישובים מאוד מסובכים ורינדורים כבדים

לא אומר שהוא יכול לעשות חישובים פשוטים מהר, זה אומר שהוא מסוגל לפתור משהו שכרטיס משחקים לא יודע להתמודד איתו טוב

גם רינדור של גראפיקה הוא לא בהכרח עושה מהר הוא עושה יותר מהר מכרטיס של משחקים כי הוא נועד לזה וכרטיס של משחקים לא.

בדיוק כמו שנאמר פה, אל תשווה בין לפקס ;D (נו, אתה מבין למה אני מתכוון).

אכשיו הבנתי :xyxthumbs:


קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ICEBREAK ו ZEN אתם פשוט מקשקשים ועדיף שתדברו על דברים שאתם מבינים בהם.

באמת ההבדל היחיד הוא בדרייברים  ובביוס והוכחה לזה היא (בדור הAGP) אפשר להפוך את כרטיסי ה GEFORCE6XXX לQUADRO ע"י פלאש ביוס של QUADRO. סך הכל אופטימיזציה לOPENGL

אתה באמת נותן דף הסבר של יצרן ל - למה הוא מוכר כרטיסים כמעט זהים ב פי 4 מחיר??

ו... כן - עשו השוואות של כרטיסי QUADRO מול ג'יפורס במשחקים. הQUADRO תפקדו מעט פחות טוב - אבל לא בצורה היסטרית.

בכל מקרה - וזה מנסיון - אם אתה מתעסק ב תלתמימד - אתה יכול לקחת בלב שלם כרטיס מסדרת 6 או 7 - הוא ישרת אותך יותר ממצויין - כשתגיע לשלב שאתה בונה את GOTHAM CITY - תשתדרג. ה QUADRO יותר טוב - אבל אין שום קשר למחיר שלו - ואם תשווה כרטיס QUADRO ו באותה רמת מחיר- הGEFOCRE יאכל את הQUADRO בלי מלח. וזה הרי מה שמעניין, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מדריכים ברשת על איזה כרטיסים יכולים ליצרוב ביוס של כרטיסים לעבודה בתוכנות תלת מימד

וגם הפוך

פשוט אחרי שצורבים תביוס מתקינים תדריבר הנכון וקיבלתם כרטיס יקר לעבודה תלת מימדית במחיר של כרטיס רגיל

תחפשו תרשימה ותיראו על מה אפשר ליצרוב מה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ICEBREAK ו ZEN אתם פשוט מקשקשים ועדיף שתדברו על דברים שאתם מבינים בהם.

באמת ההבדל היחיד הוא בדרייברים  ובביוס והוכחה לזה היא (בדור הAGP) אפשר להפוך את כרטיסי ה GEFORCE6XXX לQUADRO ע"י פלאש ביוס של QUADRO. סך הכל אופטימיזציה לOPENGL

אתה באמת נותן דף הסבר של יצרן ל - למה הוא מוכר כרטיסים כמעט זהים ב פי 4 מחיר??

ו... כן - עשו השוואות של כרטיסי QUADRO מול ג'יפורס במשחקים. הQUADRO תפקדו מעט פחות טוב - אבל לא בצורה היסטרית.

בכל מקרה - וזה מנסיון - אם אתה מתעסק ב תלתמימד - אתה יכול לקחת בלב שלם כרטיס מסדרת 6 או 7 - הוא ישרת אותך יותר ממצויין - כשתגיע לשלב שאתה בונה את GOTHAM CITY - תשתדרג. ה QUADRO יותר טוב - אבל אין שום קשר למחיר שלו - ואם תשווה כרטיס QUADRO ו באותה רמת מחיר- הGEFOCRE יאכל את הQUADRO בלי מלח. וזה הרי מה שמעניין, לא?

תנוח....

אם עשית מודל של עיפרון פעם במאיה זה לא הופך אותך למבין....

אני לא הייתי ממליץ לך ללכת על 7800 אם כל הצרכים שלך הם עריכה.

וזה ממש לא רק ביוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנוח....

אם עשית מודל של עיפרון פעם במאיה זה לא הופך אותך למבין....

אני לא הייתי ממליץ לך ללכת על 7800 אם כל הצרכים שלך הם עריכה.

וזה ממש לא רק ביוס.

בחלק מהמיקרים זה רק ביוס ודריבר ובחלק לא יש הרבה דגמים של כרטיסים (אין לי מושג בקשר ל7800GT )וחלק מהדגמים מקבילים כימאת ב100%

תחפש טוב ותיראה שיש דגמים כל כך דומים שצריבת ביוס והתקנת דריבר משנים תכרטיס למיקצועי לגמרי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...