עבור לתוכן

CDKEY פגום, הד ארצי לא עונים - מה לעשות ?

Featured Replies

פורסם

החנות שממנה הוא קנה מחוייבת על פי חוק לקבל את המוצר חזרה בתוך 14 יום. חד וחלק. וזה לא נתון לויכוח.

  • תגובות 42
  • צפיות 2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מתי נכנס החוק הזה לתוקף?

אני יודע שהיתה הצעה כזאת בעבר אבל לא שמעתי שהיא כבר בתוקף.

עד כמה שאני יודע הדבר נכון רק לקניה ברוכלות (כשמישהו מגיע לביתך למכור מוצר) או בקניה דרך הטלפון/אינטרנט

ולא תופס על מדיה דיגיטלית(אשר ניתן לשכפל בקלות) ועוד כמה סוגי מוצרים

פורסם

החנות שממנה הוא קנה מחוייבת על פי חוק לקבל את המוצר חזרה בתוך 14 יום. חד וחלק. וזה לא נתון לויכוח.

לא מדוייק אבל בהרבה מקומות זו המדיניות, החוק קובע שחלה חובה על בית העסק לפרסם במקום גלוי (או שלט במקום גלוי כמו ליד הקופה או בכניסה,או בקבלה)

את מדיניות ההחזרות של העסק , במידה ואין כזה דבר בחנות, לפי החוק רשאי הקונה להחזיר את המוצר תוך 7 ימים והחנות מחוייבת להחזיר לו את הכסף.

א-ב-ל - וזה אבל גדול : (ציטוט מחוק הגנת הצרכן):

4ב. חובת גילוי מדיניות החזרת טובין (תיקון: תשס"ה3,4)

(א) עוסק המציע, המציג, או המוכר טובין לצרכן, יציג במקום עסקו, במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות, מודעה המפרטת את מדיניותו לגבי החזרת טובין שלא עקב פגם; במודעה יצוין אם ניתן להחזיר טובין כאמור, לרבות הגבלות להחזרת הטובין, תנאי ההחזרה, אופן וסוג ההחזר שיקבל הצרכן (בחוק זה - מדיניות החזרת טובין); צוין במודעה כי לא ניתן להחזיר טובין, הן בדרך כלל והן במקרים מסוימים, יחולו הוראות סעיף 2(ב2).

(ב) ביקש הצרכן להחזיר לעוסק טובין שלא עקב פגם, בהתאם למדיניות החזרת טובין רמפורטת במודעה, והעוסק לא פעל בהתאם לאותה מדיניות, רשאי הצרכן להחזירם לעוסק בתוך שבעה ימים מיום שסורב, והעוסק יהיה חייב להשיב לו את מלוא התמורה שקיבל באופן שבו שילם הצרכן, ובלבד שלא חלה הרעה במצב הטובין; לענין זה, פתיחת האריזה כשלעצמה לא תיחשב כהרעה במצב הטובין, אלא אם כן השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, קבע אחרת לגבי טובין או סוגי טובין.

(ג) לא הציג עוסק מודעה כאמור בסעיף קטן (א), חזקה כי מדיניותו לגבי החזרת טובין שלא עקב פגם היא מתן אפשרות לצרכן להחזיר לו את הטובין, וההוראות לפי סעיף קטן (ב) יחולו לענין זה, בשינויים המחויבים.

(ד) הוראות סעיף זה לא יחולו על -

(1) מוצרי מזון או טובין פסידים;

(2) טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק, או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;

(3) טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן;

(4) טובין שבהאם להוראות שניתנו לפי דין אין להחזירם;

(5) טובין שקבע השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת.

(ה) אין בהוראות סעיף זה כדי לגרוע מכל זכות העומדת לצרכן במקרה של הפרת תנאי עסקה לפי כל דין.

(ו) השר רשאי לקבוע הוראות לענין סעיף זה, לרבות בדבר הצגת המודעה במקום העסק כאמור בסעיף קטן (א), ובדבר גודל האותיות.

פורסם

החנות שממנה הוא קנה מחוייבת על פי חוק לקבל את המוצר חזרה בתוך 14 יום. חד וחלק. וזה לא נתון לויכוח.

אני חושב שאתה טועה: על פי חוק מחוייבת החנות לפרסם (ולפעול רק על פי מה שמפורסם) את מדיניות החזרת המוצרים שלה (במידה והם לא פגומים).

במקרה שהם פגומים, כל חנות נורמלית שרוצה לשמור על הלקוח שלה, צריכה לעזור ללקוח לפנות ליצרן (הוא קנה את זה מהחנות ולא מהיבואן\יצרן) אבל אין חיוב חוקי לעניין הזה (לפחות לא על פי חוק הגנת הצרכן).

"באג" בטוח מפרסמים את מדיניות ההחזרות שלהם (ראיתי את זה תלוי בחנויות), והיא לא כוללת דיסקים, משחקים ועוד כל מיני מוצרים מתכלים (דיו של מדפסת אולי, לא יודע).

שורה תחתונה לקונה המשחק: גש לחנות שקנית את זה, לך אל מנהל החנות - תגיד לו שאתה קנית מוצר בהרבה כסף והוא לא עובד - הסידי קי מקולקל.

אם אתה לא מצליח לקבל את המוצר ששילמת עליו הרבה כסף, אתה רוצה לבטל את העסקה, להחליף את המוצר או לחילופין אתה מצפה ממנו לעזור לך במקום לגלגל את האחריות למישהו אחר.  

אתה יכול לתת לו את זה בכתב וזה יתפוס לפי חוק החוזים הכללי - ביטול החוזה עקב הפרת חוזה (לא קיבלת את המוצר).

אם כל זה לא עוזר ואתה לא מצליח לפתור את הבעיה, כתוב מכתב לאחד ממדורי הצרכנות בעיתונים ותתלונן - אל תשכח לצרף העתק לחנות וליבואן - זה פותר את הבעיות בד"כ ברבע מהזמן.

בהצלחה.

פורסם

אם זה משחק של EA, אני יודע שבקלות הם יתנו לך cd-key תוך יומים.

רק תצלם את הדיסקים ואת הקופסה ותשלח אימייל לתמיכה הטכנית ותוך יומיים יש לך cd-key חדש.

פורסם
  • מחבר

כתוב לי בקבלה :

"ע"פ חוק זכויות יוצרים, לא יוחלף מוצר אלא באריזתו המקורית כשהוא סגור ואטום"

נראה לי שזה בשביל שאנשים לא יקנו משחקים, יעתיקו אותם, ויחזירו אותו.

ולפי החוברת שבאה עם המשחק, אני יכול להחליף את המוצר עד שבועיים מזמן הקנייה.

ואך ורק אם הדבר אושר מראש ע"י התמיכה הטכנית )אפילו רשום שם שהכתובת תינתן ע"י התמיכה)

X_Dror : אתה מדבר על התמיכה הטכנית של EA ?

פורסם

אתה יודע מה זה האימייל האדום?

זה האימייל ששולחים דרכו סקופים וסיפורי אישיים לאתרים הגדולים.

אני מציע שתתחיל עם YNET , ספר להם מה קרה. אם אין זכר לאזכור הסיפור שלך אתה פונה ל-NRG .

בנתיים, אתה הולך להד ארצי או מתקשר אליהם ומנסה להגיע הכי גבוה שאתה יכול בשרשרת המזון.

אם זה לא עובד, תביעה קטנה בבית משפט לתביעות קטנות תסדר את העניין במהירות, כל מה שעולה למשפט עולה גם לעיתונים, והם לא רוצים להסתבך שם בגלל 70 שקלים.

פורסם

כן!

http://support.ea.com

תכנס ל- Ask A question תרשם

תשלח להם את התמונות ותגיד להם מה הבעיה ותוך יומיים יש לך cd-key - מנסיון.

פורסם

התביעה תיקח הרבה כסף, זמן ומשאבים אחרים. לא נראה לי שכדאי לו להתחיל עם זה.

פורסם

בניגוד למה שרואים בטלביזיה, תביעה בבית משפט לוקחת פחות משעה, היא עולה 70 שקלים ואפשר להזמין "תור" כמה ימים לפני.

השאלה אם יש לו הצדקה חוקית, אם לא הדרך הכי טובה היא לצעוק במגה פון הכי גדול שהוא מכיר.

פורסם

כתוב לי בקבלה :

"ע"פ חוק זכויות יוצרים, לא יוחלף מוצר אלא באריזתו המקורית כשהוא סגור ואטום"

נראה לי שזה בשביל שאנשים לא יקנו משחקים, יעתיקו אותם, ויחזירו אותו.

ולפי החוברת שבאה עם המשחק, אני יכול להחליף את המוצר עד שבועיים מזמן הקנייה.

ואך ורק אם הדבר אושר מראש ע"י התמיכה הטכנית )אפילו רשום שם שהכתובת תינתן ע"י התמיכה)

X_Dror : אתה מדבר על התמיכה הטכנית של EA ?

אז איך נדע אם הCDKEY טוב או לא, אם לא נפתח את האריזה? :kopfpatsch:

זה אחד הדברים שאף פעם לא הבנתי

פורסם

למה אתם שוברים את הראש ?

נכנסים לבאג ואמרים שהמוצר לא עובד ולא ניתן לשחק .

מחליפים ויוצאים

למה בתי משפט , גניבות , רדיפת שרות לקוחות מה קורה כאן ?

פורסם

כתוב לי בקבלה :

"ע"פ חוק זכויות יוצרים, לא יוחלף מוצר אלא באריזתו המקורית כשהוא סגור ואטום"

נראה לי שזה בשביל שאנשים לא יקנו משחקים, יעתיקו אותם, ויחזירו אותו.

ולפי החוברת שבאה עם המשחק, אני יכול להחליף את המוצר עד שבועיים מזמן הקנייה.

ואך ורק אם הדבר אושר מראש ע"י התמיכה הטכנית )אפילו רשום שם שהכתובת תינתן ע"י התמיכה)

X_Dror : אתה מדבר על התמיכה הטכנית של EA ?

כמו שכתוב ככה זה! במידה והדיסק פגום תקבל חדש! במידה ויש בעיה במספר סידורי יביאו לך חדש סגור!

אתה סך הכול צריך לתת להם את הדיסק עם הקבלה עד 14 יום! זה הכול נורא פשוט!

פשוט תפוס אותם,שלח איימיל,תתקשר בלי סוף ותגיע למקום הנכון.

*תביעה תעלה לך הרבה יותר מ70 ש"ח ונסיעות, רק לפתוח תיק עולה כפול מזה* קח בחשבון שזה לא רעיון טוב.

למה אתם שוברים את הראש ?

נכנסים לבאג ואמרים שהמוצר לא עובד ולא ניתן לשחק .

מחליפים ויוצאים

למה בתי משפט , גניבות , רדיפת שרות לקוחות מה קורה כאן ?

אפשרי לשחק פשוט יש בעיה במספר סידורי...

הם לא יחליפו לו את זה.. זה לא התפקיד שלהם (במיוחד שיש שם חלק של המספר סידורי)

אין כאן מה לרדוף הם לא ברחו אני בטוח שלא, אף אחד לא יברח לו בגלל 50 100 שקל...

פורסם

תגיד לי איזה משחק זה ואני ישיג לך CDKEY תוך 24 שעות (לא כדאי לטרוח בשביל 100 שקל)

פורסם

^ :kopfpatsch:

ידעתי שיבוא החכמולוג שיגיד את זה ..

הוא שילם על המשחק ומגיע לו cdkey ייחודי משלו , אני מניח שכמו 99.9% מהאינטרנט הוא מודע לאיך ואיפה אפשר להשיג cdkey אבל הוא

בחר שלא לעשות כך , ומגיע לו את התמורה לכסף שלו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים