להשאיר את ה 7VTHX+ או להחליף ל8KHA+? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

להשאיר את ה 7VTHX+ או להחליף ל8KHA+?


asili

Recommended Posts

יש לי שאלה היה לי לוח של אפוקס

8KHA+

שהלך לי ובמקומו קניתי לוח של גיגהבייט

7VTHX+

עכשיו אני אמור לקבל את אותו לוח תקין

שאלתי היא האם כדאי להחליף בין הלוחות או שכבר כדאי להשאר עם הגיגהבייט?

חשוב לציין שאני לא מתכוון לעשות ושיש לי דיסק שתומך ב ATA133

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי שאלה היה לי לוח של אפוקס

8KHA+

שהלך לי ובמקומו קניתי לוח של גיגהבייט

7VTHX+

עכשיו אני אמור לקבל את אותו לוח תקין

שאלתי היא האם כדאי להחליף בין הלוחות או שכבר כדאי להשאר עם הגיגהבייט?

חשוב לציין שאני לא מתכוון לעשות ושיש לי דיסק שתומך ב ATA133

אם מה שאתה הולך לקבל בחזרה זה את האיפוק, אז בודאי שכדאי לך לחזור אליו, בתנאי שמדובר בלוח תקין 100 אחוז ושלא עושה בעיות, כי לפעמים לוחות משפוצים מתקבלים במסגרת האחריות - לפעמים אין בהם שום דבר פגום, אבל לפעמים הם עדיין סובלים ממכאובים מסויימים שמקווים שהמשתמש עשוי לא לשים לב אליהם. לכן, אני מציע לך לבדוק בעשר עיניים את הלוח לפני שאתה הופך אותו ללוח הראשי שלך. ולא משנה מה שתחליט, אתה תמיד יכול לקנות לך איזה דורון חביב ב400 שקל ולבנות לך מחשב משני עם החלקים הנשארים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק

אוקי אני רואה שהאפוקס טוב יותר מהגיגהבייט

אני אני רק מחכה לקבל אותו.

איך אני יכול לדעת שהם החליפו לי לוח לוח חדש?

אם תקבל משומש אתה תראה, בד"כ יש עליהם איזה מדבקה צבעונית שהיבואן או היצרן מדביקים כי זה עבר "שיפוץ", לפעמים אתה יכול לקבל סתם לוח שהוחזר ונמצא תקין לגמרי. אתה גם יכול לקבל לוח חדש מהקופסא - שאין שום סיבה שתקבל אותה אלא אם כן החזרת את הלוח בקופסא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הערה קטנה- אם אתה אכן מקבל לוח מתוקן, אני מציע להתעקש עם החנות להאריך את תקופת האחריות במעט למקרה שיצוצו בעיות.

באופן כללי, במידה והוא היה קונה את הלוח מחנות בארץ/מהיבואן עצמו אני לא חושב שיש כל סיבה שיעריכו לו את האחריות. בסה"כ הוא החזיר עם תקופת אחריות של X חודשים, ואין סיבה שהוא יקבל עם אחריות מלאה לשנה. זאת, כמובן אלא אם כן הוא קיבל את הלוח החלופי זמן מאוד קצר לפני שתוקף האחריות פג. כמו שתראה במקרה שלו, אני בספק אם בכלל יחליפו לו את הלוח.

א. יש לי את הקופסא המקורית של הלוח

ב. קניתי את הלוח אם מחו"ל מקווה שיחליפו לי

ג. מי היבואן או יבואנים של אפוקס בארץ?

א. יופי.

ב. אתה כבר קיבלת אישור לזה שאתה יכול להחליף את הלוח בארץ? כי יבואנים מסויימים בארץ(ולפעמים חנויות) עושים את המוות עד שהם מחליפים חלקים שנקנו מהם, ובמקרים מסויימים אפילו מתכחשים לאחריות(ע"ע TechData וטריפל סי עם הכוננים הקשיחים). רק כדי לידע אותך, גם אם יש לך אישור/מייל מאיפוקס שהיפנה אותך ליבואן מסויים או נציג אני בספק אם יכבדו אותך, ואני אסביר: אם אתה קונה פריט חשמלי איפה שהוא באיחוד האירופי(מנציג מוסמך או סוכן שלו) אתה רשאי לממש את האחריות שלו בכל מקום ברחבי האיחוד האירופי גם אם זה לא נקנה באותה מידה או אותה חנות שהיא דילר/נציג מוסמך של היצר. יתרה מזאת, אם קניתי פריט מסויים בארץ והאחריות שלו תקיפה באיחוד האירופי(לדוגמא שעון Swatch או דיגטאלית של פירמות מסויימות) יחליפו לך אותה שם בלי בעיה. אם תקנה משהו באיחוד האירופי, בארץ יזרקו אותך מכל המדרגות, ועשויים לעשות לך את זה גם אם פריט שקנית בארץ.

ג. אתה שואל את זה כי עדיין לא החלפת את הלוח? היבואנים של איפוקס בארץ הם KSP ופנדה מחשבים ותקשרות. הראשונים עושים בעיות לממש אחריות של מוצרים שנקנו מהם, אז תעשה אחד ועוד אחד לבד. האחרונים, אני לא יודע - אף פעם לא מזיק לשאול. בכל מקרה, אני לא מבין למה אתה לוקח את זה כמובן מאיליו שיחליפו לך את הלוח בארץ כי ללוחות אם אין אחריות בינ"ל כל שהיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...