פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים מחר (יום ב') [כלומר, היום..] יפתח שר התחבורה דיון ציבורי בנושא מהירות מרבית מותרת.http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3170884,00.htmlאגב, מישהו יודע למה המהירות המקסימלית הייתה 90 קמ"ש כשקבעו אותה?כי היה צפי למשבר בתחום הדלק ומחסור וחישבו ומצאו כי 90 קמ"ש היא המהירות החסכונית ביותר של צריכת דלק.וזה הסיפור האמיתי והמלא.סתם לידע כללי.
פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים מהירות אומנם בדר"כ אינה הגורם המכריע שגורם לתאונות,אבל היא כן גורמת להן להיות יותר קטלניותוהרי אם יעלו את המהירות המותרת ל110 (נניח), אז נהגים שעדעכשיו נהגו על 110 גם ככה יתחילו לנהוג ב130 (וגם כאלה לא חסר עכשיו)אומנם לא כולם, אבל ברור שיהיו כאלה, ואני אישית חושב שמספר ההרוגים בתאונותהדרכים יגדלמה שבאמת צריך, זה אכיפה כמו שצריך, ונקיטת אמצעים חמורים בהרבה יותר נגדנהגים שמבצעים עבירות חמורות, ובעיקר חוזרות ונשנות(רק אתמול עמדתי ב"פקק" [5 דקות לקח, לא יותר] והיו שלושה אידיוטים שעלו על הרעיוןהמדהים שהשוליים הימניים זה אחלה של נתיב, למרות שזה לא חוקי, ונסעו שם בכל אופןואני רק מצטער שלא כל אחד מהם נתפס ע"י המשטרה ורישיונו נשלל והוא הועמד למשפט)
פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים רעיון מבורך זה ממש מעצבן ליראות איזה מטומטמת במסלול השמאלי באיילון עם הראש בתוך ההגה שנוסעת 90 אם לא יצליחו לשכנע אותן ליסוע במסלול הימיני אז שלפחות יסעו יותר מהר
פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים גם לפי מבחנים וכו בין לסוע 90 קמ"ש לבין ליסוע 120קמ"ש יש עליה של 25% בצריכה של הדלק...(כמובן שבתנאים מסוימים..)
פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים רעיון טוב.בכלל כדאי לעלות את המהירות עוד יותר. הרי כמה שיותר מכוניות יסעו במהירות גבוהה כו 140 ככה יש פחות פקקים (ואין צורך בהקמת עוד כבישים וכאלה), פחות לחץ (היום הכל קשור לאלימות), יותר כיף (פחות אנשים יהרגו ערבים בשביל הכיף), ופחות אנשים יאחרו ככה שאולי הכנסת תיפתח פעם בהרכב מלא לאיזה אספה.
פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים בנוסף שמעתי שהציעו שמגיל 16 יהיה מותר לינהוג עם ליווי הורה...ובקשר למהירות ותאונות אני לא חושב שההבדל בין תאונה ב100 קמ"ש ל 120 יהיה חיים ומוות בשני המקרים הנהג ימות (רוב הסיכויים) לכן זה לא נישמע רעיון כזה רע ומחקרים הוכיחו שלא המהירות הורגת... זה העצירה הפיתאומית אחרי...
פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים מהירות אומנם בדר"כ אינה הגורם המכריע שגורם לתאונות,אבל היא כן גורמת להן להיות יותר קטלניותוהרי אם יעלו את המהירות המותרת ל110 (נניח), אז נהגים שעדעכשיו נהגו על 110 גם ככה יתחילו לנהוג ב130 (וגם כאלה לא חסר עכשיו)אומנם לא כולם, אבל ברור שיהיו כאלה, ואני אישית חושב שמספר ההרוגים בתאונותהדרכים יגדלמה שבאמת צריך, זה אכיפה כמו שצריך, ונקיטת אמצעים חמורים בהרבה יותר נגדנהגים שמבצעים עבירות חמורות, ובעיקר חוזרות ונשנות(רק אתמול עמדתי ב"פקק" [5 דקות לקח, לא יותר] והיו שלושה אידיוטים שעלו על הרעיוןהמדהים שהשוליים הימניים זה אחלה של נתיב, למרות שזה לא חוקי, ונסעו שם בכל אופןואני רק מצטער שלא כל אחד מהם נתפס ע"י המשטרה ורישיונו נשלל והוא הועמד למשפט)בולשיט! תאונות נגרמות מחוסר זהירות! ומנהגים זקנים, ומאי ציוט לתמרורי העצור והמתן זכות קדימה!מהירות גבוהה לא הורגת תאמין לי ועם כל האנשים שנוסעים בימין לאט, יעברו לנתיב השמלי זה יהיה הרבה הרבה יותר טוב!חחח דוגמא היום אני נוסעה לי במהירות משהוא כמו 20-30 קמ"ש רק יצאתי מהחניה הכבישים רטובים עומס עיניינים, ולפני עוד 20 מטר תמרור עצור.מצד ימין שער חשמלי ומשם יוצאת מאזדה 6 עם איזה זקן מטומטם שאני מתכל עליו וההוא בכלל לא שם לב אלי חתיכת טמבל הזה (אין לי מילים אחרות להגיד עליו) כמעט נכנס בי, מזל שסטיתי לנתיב הנגדי.עצרתץי יצאתי מהאוטו הלכתי אליו וניסיתי להסביר לו שהוא טמבל... ועכשיו הקטע המצחיק ציטוט "למה אתה נוסע 80 בכביש הזה, מה אתה דפוק" זה מה שהוא אמר לי... היסתכלתי עליו נתתי לו חיוך ברכתי אותו לשלום והלכתי.אין מה לעשות עם אנשים כאלה. ד"א הייתי מת ליצפור לו.. הצופר שלי לא עובד :-\אולי להגביל ראשיון נהיגה עד גיל 50 או משהוא כזה... ואו מגיל 50 לעבור מבחני נהיגה נוספים!
פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים שמע אין מה לעשותאחריי גיל מסויים האינסטינקטים פחות חדים וגם הראייה המרחבית
פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים b0mbat,אתה יודע לקרוא? (ובלי קשר [כמעט], שמעת על שיעורי לשון? כי לא יזיקו לך קצת, אפילו שתעונות קורות לכולנו)ולא, אני לא מנסה להעליבאני מנסה להביןכי לטעמי, מה שכתבתי היה מובן די והותר:"מהירות אומנם בדר"כ אינה הגורם המכריע שגורם לתאונות,אבל היא כן גורמת להן להיות יותר קטלניות"אבל אם אתה מאוד צריך...:מהירות יכולה לגרום לתאונות, אבל רוב התאונות אינן נגרמות בגלל מהירותעם זאת, תאונות שהתרחשו במהירויות גבוהות יותר הן קטלניות יותר מאשר במהירויות נמוכותעכשיו הבנת?בנוסף שמעתי שהציעו שמגיל 16 יהיה מותר לינהוג עם ליווי הורה...זה נשמע לי מטומטם...רגע אחד מגבילים נהגים צעירים עם חוקים מפגרים (נהג חדש מתחת לגיל 21 אינו רשאי להסיע יותר מ2 נוסעים אלא אם יושב לידו מלווה)ורגע אחר מעלים נהגים אפילו יותר צעירים על הכביש?והרי ליווי של הורה לא בדיוק יעזור אצל רוב האנשים... (האלה עם האמא שנוהגת על ממוצע של 20, והאבא על ממוצע של 160 ושניהם נוהגים חרא,אחד בטוח בעצמו יותר מדי, והשנייה עם ביטחון עצמי של שטיח)רעיון טוב.בכלל כדאי לעלות את המהירות עוד יותר. הרי כמה שיותר מכוניות יסעו במהירות גבוהה כו 140 ככה יש פחות פקקים (ואין צורך בהקמת עוד כבישים וכאלה), פחות לחץ (היום הכל קשור לאלימות), יותר כיף (פחות אנשים יהרגו ערבים בשביל הכיף), ופחות אנשים יאחרו ככה שאולי הכנסת תיפתח פעם בהרכב מלא לאיזה אספה.כאילו שחסרים חברי כנסת שנתפסו על 200 קמ"ש ולא עשו להם כלום...
פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים לעומת זאת תחשבו על זה שמעכשיו (זאת אומרת לאחר אישור החוק) 90 אחוז מהנהגים בכביש הפתוח יעלו למהירות של 130 קמ"ש, כידוע, השליטה ברכב נהיית קשה יותר ותובענית יותר ככל שהמהירות עולה.והשליטה של רוב הנהגים לא מאפשרת להם לנהוג ב130 קמ"ש באותה בטיחות כמו ב-90 קמ"ש.התוצאה היא יותר תאונות.לי אישית אין בעיה עם תאונות, אבל הבנתי שלתקשורת יש (מכאן שגם לכם יש).ומה לגבי כביש רטוב, עייפות, לחץ, כל אלה יכולים להגדיל את מרחק העצירה מרגע הזיהוי, עוד 30 או 40 קמ"ש הם עוד כמה מטרים או עשרות מטרים שיכולים להיות המרחק בין מוות לחיים.
פורסם 2005 בנובמבר 2120 שנים בנוסף שמעתי שהציעו שמגיל 16 יהיה מותר לינהוג עם ליווי הורה...ובקשר למהירות ותאונות אני לא חושב שההבדל בין תאונה ב100 קמ"ש ל 120 יהיה חיים ומוות בשני המקרים הנהג ימות (רוב הסיכויים) לכן זה לא נישמע רעיון כזה רע ומחקרים הוכיחו שלא המהירות הורגת... זה העצירה הפיתאומית אחרי...ההבדל האנרגטי בין 100 ל 120 קמ"ש הוא 44%, זה משמעותי מאוד.רעיון טוב.בכלל כדאי לעלות את המהירות עוד יותר. הרי כמה שיותר מכוניות יסעו במהירות גבוהה כו 140 ככה יש פחות פקקים (ואין צורך בהקמת עוד כבישים וכאלה), פחות לחץ (היום הכל קשור לאלימות), יותר כיף (פחות אנשים יהרגו ערבים בשביל הכיף), ופחות אנשים יאחרו ככה שאולי הכנסת תיפתח פעם בהרכב מלא לאיזה אספה.מהירות לא מגדילה את נפח התנועה כי המרחק בין הרכבים גדל פרופורציונלית למהירות ככה שלא תוכל להעביר יותר כלי רכב באותו הכביש.
פורסם 2005 בנובמבר 2220 שנים בנוסף שמעתי שהציעו שמגיל 16 יהיה מותר לינהוג עם ליווי הורה...ובקשר למהירות ותאונות אני לא חושב שההבדל בין תאונה ב100 קמ"ש ל 120 יהיה חיים ומוות בשני המקרים הנהג ימות (רוב הסיכויים) לכן זה לא נישמע רעיון כזה רע ומחקרים הוכיחו שלא המהירות הורגת... זה העצירה הפיתאומית אחרי...מהפה שלך לאלוהים!!!
פורסם 2005 בנובמבר 2220 שנים הצעת החוק לרשיון מגיל 16 לדעתי היא לא נכונהרוב בני הנוער לא מספיק אחראים בשביל רשיון גם בגיל 17 ו 18, אלא רק אחרי הצבא
פורסם 2005 בנובמבר 2220 שנים ליאור, זו גם דעתי, אמנם לא אחרי צבא, אבל גיל 16 זה גיל צעיר מידי.אני אישית רואה את הילדים מהשכבה שליהם אשכרה ילדיםיופי אז סגרת 160 על כביש 1, מה זה נתן לך בחיים?הגעת יותר מהר לשוטר שמחכה עם הממל"ז
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.