לוחות האם של SAPPHIRE מסדרת PURE - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לוחות האם של SAPPHIRE מסדרת PURE


Dr. n00b

Recommended Posts

אני שוקל לקנות מחשב חדש בימים אלה, ומפאת חוסר תקציבהתעניינתי בלוח PURE PERFORMANCE שמגיע עם X300SE מובנה וסלוט PCI-E פנוי, במחיר סביר לגמרי, מה שיאפשר לי לקנות כרטיס מסך טוב מאוחר יותר כשיהיה לי כסף או זמן לשחק... לאחר חיפוש ביקורות קראתי את הביקורת על ה-INNOVATION באננדטק, והתרשמתי מהלוח מאוד לטובה, הן מבחינת ביצועים, פיצ'רים, איכותי אונבורד, אופציות OC וכן הלאה.

מה שמצחיק זה שלא ראיתי אותו נמכר בשום מקום בארץ בחנויות המוכרות, אין לי מושג מה המחיר שלו יחסית ללוחות 4 ULTRA והאם הוא בכלל כדאי.

בנוסף תהיתי על ההבדלים בינו לבין הPURE PERFORMANCE, שכן הגשר הדרומי שלהם שונה, והסאונד אונבורד גם הוא שונה, וגוגל לא הניב תוצאות כשחיפשתי ביקורות.

האם מישהו יודע אם הלוח הזה מומלץ בכלל? כי באננדטק כתבו שהצ'יפסט של ATI נותן פייט אמיתי לNVIDIA מבחינת יציבות, פיצ'רים וביצועים.

חבל שהוא לא יפה כמו ה-INNOVATION. בע :P

אשמח לתגובות ענייניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פרט לכרטיס המסך המובנה, עיקר ההבדלים בין ה-Performance ל-Innovation נובעים מהגשר הדרומי. ה-Performance הוא מיושן למדי והוא משתמש ב-SB400 ולא ב-SB450 (גם הגשר הצפוני שלו מיושן - RS480 ולא RS482). זה אומר למשל AC97, ?USB איטי יותר, ועוד...

ה- RS482M4, שגם אותו ניתן להשיג בארץ, הרבה יותר עדכני ומוצלח - הוא עושה שימוש ב-RS482+SB450, וזה אומר בין היתר שיש לו Azalia ועוד שלל פיצ'רים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זהו, שהתלבטתי האם הINNOVATION שווה השקעה נוספת, כי הוא נראה מעניין ביותר, אבל תקציבית אני נוטה לכיוון הפרפורמנס... אלא אם כן אין שום קשר בינו לבין INNOVATION, ואז אני פשוט אצטרך לדחוף יד עמוק לארנק ואקנה איזה לוח 4 סביר וכרטיס מסך בנפרד, ואם כבר אני נאלץ לקנות כרטיס מסך, זה בטח יהיה 6600 פשוט.

בכל מקרה, שני הלוחות שהצעתם הם הם לוחות MICRO-ATX. יש איזשהי סיבה מיוחדת לכך? ובכל מקרה, עד כמה שאני מבין RS482 הוא צ'יפסט ללוחות מיקרו, וגם לINNOVATION הצ'יפ הוא אותו גשר צפוני, לפחות לפי אננדטק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...