עבור לתוכן

רוצה להפעיל אחריות HD, אך החנות נסגרה. מה עושים?

Featured Replies

פורסם

שלום,

בזמנו קניתי WD8MB 80GB מחנות טק פשוטה וקרובה לבית שלי.

החנות נסגרה, והאחריות עדיין בתוקף (3 שנים).

ה-HD הראשון שקניתי עשה בעיות ומת לאחר חודש, הוא הוחלף ללא בעיות במקום.

באותו הזמן שמתי לב שהחדש יותר מרעיש...ועם הזמן הרעשים רק גברו עד כדי רעשי תקתוק בעת מאמץ..ממש שומעים את הראש זז.

הייתי בטוח שזה רעש טבעי, כמו כן שאני עובד עם ה-HD כך מעל שנה וחצי כבר.

ורק לא מזמן השתקתי את הרעש של המחשב, עשיתי לעצמי סוג של פרויקט כזה - כדי שאני יוכל לישון בשקט.

עכשיו הרעש של ה-HD מאוד חזק, ומעבר לכל פתרונות ההשתקה ל-HD (שהם נושא אחר) אני רוצה להפעיל אחריות ולהחליף את ה-HD כי במחשב של אחי אין את הרעשים האלה....בדקתי טוב טוב.

אך החנות נסגרה,

מה עושים? למי פונים? לכל יבואן של WD? להגיד שה-HD התחיל לתקתק ?

פורסם

חוץ מהיבואן אין לך הרבה ברירות :-\

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים