עבור לתוכן

Zalman CNPS9500 מנצח את ה-Big Typhoon בביקורת

Featured Replies

פורסם

יופי ש ה9500 שוקל כמעט פי 4 מה הביג

ה9500 שוקל כמעט חצי מהביג טייפון

  • תגובות 54
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מה חשוב המשקל בכלל רק תגידו לי מה !!?!?!?!?!?!?!?

פורסם

מה חשוב המשקל בכלל רק תגידו לי מה !!?!?!?!?!?!?!?

לא אמרתי חשוב/לא חשוב, רק תיקנתי את הבחור..... ;D

פורסם

כשיגיע דגם כזה נדון עליו.

למה זה לא חוכמה? ST עם שלושה מאווררים עולה בדיוק כמו הזלמן.

מבחינת שיקולים כלכליים הוא עדיף.

אני מדבר מבחינת שיקולים של טמפ' וביצועים!

פורסם

גם אני!

פורסם

גם אני!

מה בידיוק טוב בST בהשוואה לBT כאשר שניהם בסטוק??

אני מדבר על ביצועים תחת לחץ (או לא) בסטוק! בלי להוסיף כי לא חוכמה להוסיף כי כמו שאתה מוסיף לST אני יכול להביא ונטה תעשייתית ולהוסיף לBT

בגלל זה הST נחשב לקירור הפאסיבי הטוב ביותר..! ואילו הBT לפחות כרגע הקירור האקטיבי הטוב ביותר!!

פורסם

נחזור על הנקודות הרלוונטיות:

1. בעוצמת רעש זהה - CNPS9500 מפסיד לBT.

2. ST נועד שירכיבו עליו מאווררים, אין כאן שום "מודים". מעבר לכך, אפשר להשתמש בו כקירור פסיבי.

3. במחיר של CNPS9500 אפשר לקנות ST + שלושה מאווררים, מה שייתן קירור יעיל ושקט יותר.

פורסם

הזלמן לוקח ,יופי.

סוף סוף מישהו הבהיר את זה בביקורת.

ומספיק לדבר שטויות בטונות,מה משנה המחיר פה?

הנקודה היא מי יותר חזק במאמץ!

קירור גז לוקח כל קירור אוויר אבל הוא עולה פי 2 ממנו אז?

70 שקל לא משחק פה תפקיד גדול

בקשר למשקל,הזלמן שוקל פחות או יותר (אם כי אני כמעט בטוח שפחות) מהBT,פשוט הרבה אנשים קנו את הBT ואני לא אומר שהוא לא טוב,הוא מעולה אבל תיקחו הכל בפורפורציות,פעם אחת X לוקח אבל אחרי הX יוצא משהו יותר מתקדם ויותר טוב,ככה זה,תתמודדו עם זה!

בקשר לרעש,זלמן לעומת TT לא משקרת,כשהיא רושמת Ultra Quiet Cooler היא מתכוונת לזה במלוא מובן המילה,בניגוד לTT שרושמת 27 DB כשבפועל המאוורר עובד על 47DB ,אז בBT זה בהחלט לא 18 אולי 25-23 ,יחי ההבדל הקטן!

גודל=הזלמן תופס מקום קטן במארז ,הBT לעומת זאת בפועל תופס יותר משליש מארז ,מפריע מאוד לאנשים עם חלון (לראות מאוורר עם גריל ללא לדים,לא הייתי רוצה) לעומת הזלמן שבא עם לדים כחולים!

זלמן שוב עשו עבודה טובה,לא מקובל עליכם,תחיו עם זה :s07:

פורסם

וזה כל היופי בST - אתה בוחר איזה מאווררים להרכיב על גוף הקירור. אף-אחד לא מכריח אותך להתקע עם הנתונים השקריים של TT.

ולכן, ST עם שלושה מאווררים שקטים יעקוף ללא קושי CNPS9500 על העוצמה הרועשת ביותר (ויעלה אותו דבר).

פורסם

טוב אז ככה . . .

- לא לקחתי שום דבר באופן אישי

- החברה שהגיבו אחריי הוציאו לי את המילים מהפה (נחמד לדעת שיש פה עוד אנשים שפויים שמדברים מניסיון פיזי עם ה9500) . . .

- לא לייחס בחיים את המילה "רועש" לשום דבר הקשור ל9500 בבקשה. אתם עושים מעצמכם צחוק ומשעשעים אותנו, בעלי ה9500 שמכירים ו"שומעים" אותו . . .

- הבחור עם הרעיון של ה"ונטה" התעשייתית עשה לי ת'לילה . . . בתכלס הוא צודק. המוד שעשיתי ל9500 (מין הצצה לעתיד וסימולציה של 9700 עתידי) מוכיח שהוא עובר עוד יותר את הביג טייפון עם מאוורר 12 ס"מ. תקראו את הלינק בחתימה שלי. עמוד 3

- חברה, אתם שוכחים שבעלי מארז עם חלון,אוכלוסייה גדולה באתר הספציפי הזה ובפורומים בכלל, רוצים מאוורר יפה. מה יותר יפה מ9500 בלילה? מלבד אולי בחורה? :-) ביג טייפון? COME ON

- ה9500 מעיף את האוויר החם שלו היישר אל המאוורר האחורי והחוצה, כמתואר כאן בתמונה. מה שלא מחמם את המארז. הביג טייפון "מקרר" את רכיבים הלוח אם. ממש מרגש.

- 9500 לא דורש פירוק של הלוח אם ובאופן חכם הנדסית מתיישב על חורי ה64 של AMD באופן חלק. התקנה של 2 דקות.

9500_05.jpg

פורסם

מה יותר כבד ומה יותר מסוכן ביג או 9500 ?

כאילו הביג יושב דיי יציב והוא נראה יותר קל מה9500

פורסם

מה יותר כבד ומה יותר מסוכן ביג או 9500 ?

כאילו הביג יושב דיי יציב והוא נראה יותר קל מה9500

הביגטייפון שוקל הרבה יותר מהזלמן, 813 גרם לעומת הזלמן ששוקל 530 גרם.........

פורסם

מה יותר כבד ומה יותר מסוכן ביג או 9500 ?

כאילו הביג יושב דיי יציב והוא נראה יותר קל מה9500

WHO FUCKING CARES?!

וסתם שתדע:

משקל ביג טייפון: 813 גרם

משקל 9500 : 530 גרם.

יש מבין?

אני מניח שבזמן שתישא את המארז בטרק לדרום אמריקה ביערות, בדרך לאיזה לאן פארטי עם איזה שבט, באמת תיזהר שהביג טייפון לא ינתק לך את הסוקט מהלוח אם בתלאות המסע . . . אולי תיקח איזה 9500 לגיבוי . . . מ מ מ . . .

:nixweiss:

פורסם

WHO FUCKING CARES?!

וסתם שתדע:

משקל ביג טייפון: 813 גרם

משקל 9500  : 530 גרם.

יש מבין?

אני מניח שבזמן שתישא את המארז בטרק לדרום אמריקה ביערות, בדרך לאיזה לאן פארטי עם איזה שבט, באמת תיזהר שהביג טייפון לא ינתק לך את הסוקט מהלוח אם בתלאות המסע  . . . אולי תיקח איזה 9500 לגיבוי . . . מ מ מ . . .

:nixweiss:

חחחחחח תאמין לי אתה תותח ה9500 סוס אני נהנה ממנו חוץ מזה שהלד שלו חלש ביותר גם שהוא על הכי חזק בפאן מט 2

פורסם

לא יודע למה אבל ה9500 נראה שוקל פי 100 יותר מהביג

כמה עולה ה9500 ? למה אני נואש למצוא קרור טוב ומה הגדלים שלו ? האם הוא יכנס במארז midi גנרי ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים