תמיד במשחקים היו לי לפעמים ארטיפקטים של ריבועים ירוקים ואדומים וקווים שיוצאים - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תמיד במשחקים היו לי לפעמים ארטיפקטים של ריבועים ירוקים ואדומים וקווים שיוצאים


WHITE_ZOMBIE4

Recommended Posts

מכל מיני דברים...בזמן האחרון גם היו לי רסטרטים והכול אבל עכשיו הם הפסיקו תודה לאל אחרי שיצאו הדרייברים החדשים של ati אבל לפעמים יש פריזים כאלה של איזה שנייה כאילו המחשב הולך להתקע כמו פעם...קיצר פתחתי אותו והסתכלתי על המאורר של הכרטיס מסך...כשאני מדליק את המחשב המאורר כזה מתחיל להסתובב לאט לאט כאילו לא בבת אחת מהר כמו כל שאר המאווררים במחשב כזה לאט ואז כשהוא כבר מסתובב נורמאלי זה נראה כאילו הוא מסתובב לאט יותר משאר המאוררים...אני לא יודע אולי אני מדמיין שזה לאט יותר...אבל בקשר למאורר של הכרטיס זה תקין שהוא מתחיל להסתובב לאט כזה? הכרטיס הוא ati 9500 pro 128mb

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אממ יש לי בעייה עם יצירת מאורר מהpci כי מתחת לכרטיס מסך יש לי כרטיס מובנה בלוח ואין מקום להשים את המאורר...הבאתי מאורר גדול מהסלון וכיוונתי אותו לתוך המחשב..הבעייה היא שהרוח באה מלמעלה ולא מלמטה (איפה שהמאורר של הכרטיס) זה בסדר? המאורר גדול מאוד כיוונתי אותו כמה שיותר לכיוון הכרטיס אבל הוא נושף על הזיכרונות המרובעים שלמעלה....בקשר למאורר של הכרטיס..הוצאתי את הכרטיס וניקיתי אבק מהמאורר ועכשיו זה יותר גרוע הוא נתקע ולא רוצה להתסובב עד שאני נוגע בו...עוד שאלה היו לי הרבה פעמים ארטיפקטים וריסטרטים ותקיעות כנראה בגלל שהמאורר לא עבד טוב...איך אני יכול לבדוק אם נגרם נזק לכרטיס? האיכות של התמונה  יורדת בנוסף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הארטיפקטים קורים כאשר החום של הכרטיס עולה מעבר למה שהכרטיס מסוגל לשאת בתפקוד רגיל ואם אתה יוצא מהמשחק, או מכבה את המחשב ונותן לכרטיס להירגע קצת ולהתקרר, המצב יחזור לקדמותו, אלא אם כן החום היה באמת קיצוני. בכל מקרה, נזק לטווח הקצר לא יהיה, אולי לטווח הארוך ולמשך חיי הכרטיס, אבל זה עדיין לא רציני.

בכל זאת, אני ממליץ לך להוציא את המאוורר שנמצא על הכרטיס ולשמן אותו, זה יעזור לתפקודו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה אבל בקשר למאורר הגדול ששמתי מול המחשב הוא אפקטיבי כתחליף למאורר של הכרטיס? כי כמו שאמרתי המאורר של הכרטיס למטה והמאורר הגדול נותן רוח חזקה מלמעלה....ועוד משהו קטן אחרון אם הפיתרון הזה אפקטיבי,עדיף להשים את המאורר הגדול קרוב למחשב כמה שיותר או להרחיק טיפה? כי שמתי אותו ממש צמוד אליו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גרפיקה מפורטת יותר? היית מת... ;) אם כך הייתי מחבר אל המחשב את המזגן וחוסך 1500 שקל על כרטיס מסך חדש.

מה שהקירור עושה הוא בעצם שמירה על פעולתו התקינה של הכרטיס מסך - שלא יתחמם יתר על המידה, לא משפר את ביצועיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוורר, אפילו מאוד גדול, לא יתן לך שיפור כזה רציני במשחקים.

בגלל זה אתה רואה בכל האתרים של הנסחפי OC, כל ה-xtremesystems ודומיהם, שהם דוחפים חנקן נוזלי או מה שזה לא יהיה לליבה של הכרטיס, ואז עושים רציני - ואיתו מגיע השיפור הביצועי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...