עבור לתוכן

Quake 4 - הדיון הראשי

Featured Replies

פורסם

אם הקבוצה היריבה ממלאת מסוק בכמה engineers, הם מתקנים את המסוק כשהוא באוויר בקצב מאוד מהיר

ככה שלהוריד מסוק מהקרקע עם ה-AA במצב כזה זה כמעט בלתי אפשרי

ואם הם לא תיקנו את זה בפאץ' של 170 מגה, אחרי שנתנו לנו לחכות לו משהו כמו חודשיים, אז אני מעדיף להפסיק לשחק

וממש חבל, כי המשחק נראה ממש טוב, ואם יש לך מספיק זיכרון, הוא גם רץ טוב. פשוט בזבוז

בגלל שזה תלוי בקצב הרענון של המסך שלך.במקרה שלך זה 60 HZ אז הוא לא יוכל לעבור את זה. (כל עוד שה-VSYNCE עובד)

אתה מדבר שטויות.

המנוע של דום3 מוגבל במכוון למקסימום 60 FPS, והסיבה לכך נעוצה בזה שב-FPS גבוה, אתה יכול לעשות קפיצות יותר רחוקות ולנוע יותר מהר.

  • תגובות 283
  • צפיות 34k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אתה מדבר שטויות.

המנוע של דום3 מוגבל במכוון למקסימום 60 FPS, והסיבה לכך נעוצה בזה שב-FPS גבוה, אתה יכול לעשות קפיצות יותר רחוקות ולנוע יותר מהר.

פחחח... :kopfpatsch:

השטויות הן שלך בלבד.

פורסם

מצטער שאני שואל

אבל יעבוד על

AMD SEMPRON 2800+ 1.6 GHZ

כי בדרישות כתוב 2.0

פורסם

אתה מדבר שטויות.

המנוע של דום3 מוגבל במכוון למקסימום 60 FPS, והסיבה לכך נעוצה בזה שב-FPS גבוה, אתה יכול לעשות קפיצות יותר רחוקות ולנוע יותר מהר.

ואני הוא זה שמדבר שטויות???

מה הקשר לקפיצות רחוקות יותר??

אם יש לי 1000 FPS אני יוכל ב-CSS לקפוץ הכי רחוק? עוד יחשבו שזה צ'יט :)

ואם אתה היית מגדיר שזה יפעל על 75HZ בכל משחק המקס יהיה 75 FPS

וזה לא לנוע יותר מהר ולקפוץ יותר רחוק,זה יותר חלק זהו.

פורסם

אני לא רואה איפה הטעות שלי.

רשום שם שקצב הרענון מגביל את ה-FPS.

פורסם

לא

להיפך

המשחק יצייר 60 תמונות בשנייה מקסימום, בלי קשר לקצב הריענון, וזה בשביל לשמור על הפיזיקה של המשחק

אם קצב הרענון גבוה יותר, נגיד 75, 16 התמונות האחרונות: 60-75 יהיו אותה תמונה

ואם הייתי באמת קורא את הלינקים, היית מבין את זה לבד

פורסם

לא זוכר מזמן לא שיחקתי במשחק הזה..

אבל בכל משחק הקצב רענון מגביל את הפריימים (עם VSYNCE)

פורסם

לא במנועים של iD החל מקווייק 2, כמדומני

בכל מקרה, אשמח לראות התנצלות של gimel

פורסם

בלינקים כתוב שהמשחק מוגבל ל-60 פריימים לשניה ללא קשר לריענון המסך.

פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה...

יש סיכוי סביר שטעיתי. :-X

פורסם

אז למה בdoom 3 אפשר לכבות את הvsynce באפשרויות? לא סתם עשו את האפשרות הזאת....

פורסם

אממ אני בזמן האחרון רואה כמעט בכל משחק vsynce מה זה בעצם? :s07:

פורסם

אממ אני בזמן האחרון רואה כמעט בכל משחק vsynce מה זה בעצם?  :s07:

הגבלה של מספר הפריימים לפי קצב הרענון של המסך.......לדוגמא אם הקצב רענון אצלך הוא 60hz אז תהיה הגבלה במשחק ל60 fps

פורסם

שני דברים שונים

1. המנוע מגביל את מספר התמונות ל-60 כדי למנוע מכרטיס המסך להתקדם מהר מידי ובכך לשבור את הפיזיקה של המשחק

2. vsync מונע מכרטיס המסך לצייר יותר תמונות ממה שהמסך יכול להציג

אממ אני בזמן האחרון רואה כמעט בכל משחק vsynce מה זה בעצם?  :s07:

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&oi=defmore&defl=en&q=define:VSync

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים