פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים אם הקבוצה היריבה ממלאת מסוק בכמה engineers, הם מתקנים את המסוק כשהוא באוויר בקצב מאוד מהירככה שלהוריד מסוק מהקרקע עם ה-AA במצב כזה זה כמעט בלתי אפשריואם הם לא תיקנו את זה בפאץ' של 170 מגה, אחרי שנתנו לנו לחכות לו משהו כמו חודשיים, אז אני מעדיף להפסיק לשחקוממש חבל, כי המשחק נראה ממש טוב, ואם יש לך מספיק זיכרון, הוא גם רץ טוב. פשוט בזבוזבגלל שזה תלוי בקצב הרענון של המסך שלך.במקרה שלך זה 60 HZ אז הוא לא יוכל לעבור את זה. (כל עוד שה-VSYNCE עובד)אתה מדבר שטויות.המנוע של דום3 מוגבל במכוון למקסימום 60 FPS, והסיבה לכך נעוצה בזה שב-FPS גבוה, אתה יכול לעשות קפיצות יותר רחוקות ולנוע יותר מהר.
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים אתה מדבר שטויות. המנוע של דום3 מוגבל במכוון למקסימום 60 FPS, והסיבה לכך נעוצה בזה שב-FPS גבוה, אתה יכול לעשות קפיצות יותר רחוקות ולנוע יותר מהר. פחחח... השטויות הן שלך בלבד.
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים מצטער שאני שואל אבל יעבוד על AMD SEMPRON 2800+ 1.6 GHZכי בדרישות כתוב 2.0
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים אתה מדבר שטויות. המנוע של דום3 מוגבל במכוון למקסימום 60 FPS, והסיבה לכך נעוצה בזה שב-FPS גבוה, אתה יכול לעשות קפיצות יותר רחוקות ולנוע יותר מהר. ואני הוא זה שמדבר שטויות??? מה הקשר לקפיצות רחוקות יותר?? אם יש לי 1000 FPS אני יוכל ב-CSS לקפוץ הכי רחוק? עוד יחשבו שזה צ'יט ואם אתה היית מגדיר שזה יפעל על 75HZ בכל משחק המקס יהיה 75 FPS וזה לא לנוע יותר מהר ולקפוץ יותר רחוק,זה יותר חלק זהו.
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים http://www.beyond3d.com/forum/archive/index.php/t-7314.html http://ucguides.savagehelp.com/Quake3/FAQFPSJumps.html http://games.slashdot.org/article.pl?sid=03/10/27/1159241&tid=206&tid=112&tid=10 ובפעם הבאה תבדוק בעצמך במקום ישר להגיד דברים כאלה פחחח... השטויות הן שלך בלבד.
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים לאלהיפךהמשחק יצייר 60 תמונות בשנייה מקסימום, בלי קשר לקצב הריענון, וזה בשביל לשמור על הפיזיקה של המשחקאם קצב הרענון גבוה יותר, נגיד 75, 16 התמונות האחרונות: 60-75 יהיו אותה תמונהואם הייתי באמת קורא את הלינקים, היית מבין את זה לבד
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים לא זוכר מזמן לא שיחקתי במשחק הזה..אבל בכל משחק הקצב רענון מגביל את הפריימים (עם VSYNCE)
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים לא במנועים של iD החל מקווייק 2, כמדומניבכל מקרה, אשמח לראות התנצלות של gimel
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים בלינקים כתוב שהמשחק מוגבל ל-60 פריימים לשניה ללא קשר לריענון המסך.פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה...יש סיכוי סביר שטעיתי. :-X
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים אז למה בdoom 3 אפשר לכבות את הvsynce באפשרויות? לא סתם עשו את האפשרות הזאת....
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים אממ אני בזמן האחרון רואה כמעט בכל משחק vsynce מה זה בעצם? הגבלה של מספר הפריימים לפי קצב הרענון של המסך.......לדוגמא אם הקצב רענון אצלך הוא 60hz אז תהיה הגבלה במשחק ל60 fps
פורסם 2005 באוקטובר 2220 שנים שני דברים שונים 1. המנוע מגביל את מספר התמונות ל-60 כדי למנוע מכרטיס המסך להתקדם מהר מידי ובכך לשבור את הפיזיקה של המשחק 2. vsync מונע מכרטיס המסך לצייר יותר תמונות ממה שהמסך יכול להציג אממ אני בזמן האחרון רואה כמעט בכל משחק vsynce מה זה בעצם? http://www.google.com/search?hl=en&lr=&oi=defmore&defl=en&q=define:VSync
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.