פורסם 2005 באוקטובר 2420 שנים יש לי קריעות תמונה גם ב2D בWINDOWS ב פוטושופ. יש איזו דרך למנוע את זה? כי זה ממש מעצבן. אגב מה ההבדל בין DirectX לבין openGL?כלומר למה לא יכולים לבנות את כל המשחקים על API אחד? תודה לא יכולה להיות לך "קריעת תמונה" ב-photoshop, לפחות לא זאת שאנחנו מדברים עליה. ה-Tearing יופיע רק בתזוזה אופקית של המסך, והרי ש-photoshop מציג תמונה מקובעת. זה כבר עניין של לדעת להשתמש בתוכנה (ולא להרוס לעצמיך את התמונות ) את ההבדלים בין DirectX ל-OpenGL אני לא יכול למנות כי אין לי מושג. אישית, אני חושב ש-OpenGL מסוגל להציג ביצועים טובים יותר, אבל זה רק מניסיון העבר - פעם היו משחקים שמאפשרים לך לבחור אם ירוצו על DX או OpenGL, וה-DX תמיד היה זז לאט יותר. אולי זה סתם עניין של יעילות בתיכנות המשחק והתאמה ל-API. היום DirectX צבר תאוצה והוא חובה בכל מחשב עם windows, לכן רוב המשחקים רצים עליו. נראה לי שגם יותר קל לתכנת ל-DirectX. אבל חוץ מזה אני לא מכיר יתרון משמעותי של אחד על השני.
פורסם 2005 באוקטובר 2420 שנים לא יכולה להיות לך "קריעת תמונה" ב-photoshop, לפחות לא זאת שאנחנו מדברים עליה. ה-Tearing יופיע רק בתזוזה אופקית של המסך, והרי ש-photoshop מציג תמונה מקובעת. זה כבר עניין של לדעת להשתמש בתוכנה (ולא להרוס לעצמיך את התמונות ) את ההבדלים בין DirectX ל-OpenGL אני לא יכול למנות כי אין לי מושג. אישית, אני חושב ש-OpenGL מסוגל להציג ביצועים טובים יותר, אבל זה רק מניסיון העבר - פעם היו משחקים שמאפשרים לך לבחור אם ירוצו על DX או OpenGL, וה-DX תמיד היה זז לאט יותר. אולי זה סתם עניין של יעילות בתיכנות המשחק והתאמה ל-API. היום DirectX צבר תאוצה והוא חובה בכל מחשב עם windows, לכן רוב המשחקים רצים עליו. נראה לי שגם יותר קל לתכנת ל-DirectX. אבל חוץ מזה אני לא מכיר יתרון משמעותי של אחד על השני. תודה על המידע. :lol: אני מתכוון שאני רואה שהתמונה נקראת כשאני מעביר אותה ממקום למקום... :lol: אני יכול למנוע את זה?
פורסם 2005 באוקטובר 2420 שנים מישהו יכול לתת לי סקרין שוט שהוא עושה זום עם הרובה השני (שכחתי את השם, זה אחרי האקדח) על הרצפה או על קירמישהו??
פורסם 2005 באוקטובר 2420 שנים תודה על המידע. :lol: אני מתכוון שאני רואה שהתמונה נקראת כשאני מעביר אותה ממקום למקום... :lol: אני יכול למנוע את זה? LOL, אתה מתכוון בכל חלון של windows... לא אי אפשר לעשות כלום בנידון, זה כנרארה המהירות שהוא מצייר את החלון...
פורסם 2005 באוקטובר 2520 שנים היי יש לי בעיה מוזרה עם הגדרות הגרפיקה על רזולוציה1024*768 כשאני שם על AAX8 אז כשנכנסים למשחק הא אומר שהיה ERROR ומאפס את הגגדרות ל SAFEMOD מה אפשר לעשות?
פורסם 2005 באוקטובר 2520 שנים קראתי באיזה אתר שיצא Quake 4 Special DVD Edition או משהו כזה... מה זה בדיוק? במה הוא שונה מקווייק 4 הרגיל שיצא?
פורסם 2005 באוקטובר 2520 שנים קראתי באיזה אתר שיצא Quake 4 Special DVD Edition או משהו כזה... מה זה בדיוק? במה הוא שונה מקווייק 4 הרגיל שיצא?אני אני לא טועה שזה גם כולל דיסק של איך עשו את המשחק ושאר המשחקים
פורסם 2005 באוקטובר 2520 שנים שלום.ברשותי Quake 4 והמולטי לא מתחבר לי, הוא עושה הרבה זמן Waiting For Authorization וכשאני אומר הרבה זמן אני מתכוון לזה.עכשיו כיביתי את הפיירוול והחשדה האחרונה שנשארה לי היא בראוטר.יש לי ראוטר ECI B-Focus 312+.האם יכול להיות מצב שהראוטר חוסם לי את המשחק ? ואם כן איך אני גורם לו לא לחסום? ואם לא מה עוד לדעתכם יכול לחסום את המשחק ?תודה מראש לעוזרים.
פורסם 2005 באוקטובר 2520 שנים לא, דוד שלי היה בארה"ב וביקשתי ממנו להביא לי עותק של המשחק.מה בנוגע לשאלה שלי?
פורסם 2005 באוקטובר 2520 שנים קווייק 4 משתמש בפורט 28004תנסה לפתוח אותוLOL, אתה מתכוון בכל חלון של windows... לא אי אפשר לעשות כלום בנידון, זה כנרארה המהירות שהוא מצייר את החלון...האמת שאפשר שני דברים בנידון: 1. עוד זיכרון - גם פנימי וגם על כרטיס המסך.2. מה שאני עשיתי, וזה להיכנס ל-display properties משם ל- appearance ואז ל-Effects. ושם לבטל את הסימון על Show window contents while dragging. ואז כשאתה גורר את החלון אתה גורר רק את המסגרת, והתוכן של החלון מתעדכן רק ברגע שהחלון נמצא ביעד שלו, ולא כל הדרך
פורסם 2005 באוקטובר 2520 שנים כל בעלי Audigy2 ומעלה, תורידו את ההתקנים האחרונים של Creative (גירסת Beta) שיש בה תמיכה ב OpenAL. לכו להגדרות הקול במשחק ושימו על OpenAL ותהנו מסראונד נהדר .
פורסם 2005 באוקטובר 2520 שנים אה זה הכרטיס קול היקר הזה??בשביל מה להשקיע בו??5.1 CH שבא עם הלוח לא מספיק טוב<?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.