פורסם 2005 באוקטובר 1720 שנים אתה חי בסרט ידידי.אין דבר כזה שטכנאי בשל חוסר המקצועיות שלו הורס רכוש ולא משלם על זה.כשמשלמים לטכנאי חלק מהתשלום הולך לאחריות שהטכנאי חייב להביא על ביצוע העבודה שלו. אם העבודה לא בוצעה כראוי אז הטכנאי לא מקבל את הכסף או שהוא חייב לסדר את התקלה. במקרה הספציפי הזה הוא חייב לסדר את התקלה כי הכרטיס אומנם לא היה תקין ב 100 אחוז, אך היה ניתן להשתמש בו. זה לא צריך לעניין את הלקוח והוא צריך לקבל את הכרטיס מינימום במצב שהוא הביא אותו .זה אלף בית של שירות לקוחות .
פורסם 2005 באוקטובר 1720 שנים פספסתי שורה שהכרטיס לא עבד על השנייה שהטכנאי התקין אותו במחשב ...my bad
פורסם 2005 באוקטובר 1720 שנים יכול להיות שהקירור שהוא הרכיב לא היה טוב והרס סופית את הכרטיס רוב הסיכוי שהתכנאי הרס אותו אבל!,אם לא חתמתה איתו על אחריות אז אין מה לעשות!.הוא חייב לקנות כרטיס מסך חדש כמובן רק עם הספקית,יצרנית לא תרצה לתקן/לתת חדש לו!
פורסם 2005 באוקטובר 1720 שנים 1. לא חייבים לשלוח עם אריזה, מן הסתם. אף חנות לא מצפה שהבן אדם ישמור את האריזת קרטון.מה שכן חייבים זה קבלה או משהו מקביל. בלי זה אין על מה לחשוב.2. תנסו ליצור קשר עם היבואנים בארץ, אולי תצליחו לארגן משהו.3. תנסו ליצור קשר עם הייצרן.4. הטכנאי חייב לו כרטיס חדש. נקודה. נכון שאין חוזה כתוב וזה דווקא טוב למי שנשרף לו הכרטיס (ככה הוא לא יכול להתחמק בתרוצי חוזה למינהם). כל מקום בעולם יקבל את זה שכבעל מקצוע הוא חייב לבצע את העבודה עליה שילמו לו ואם שאם הוא הרס את המכשיר הוא צריך לפצות אותו. האם ה 9600XT מספיק כפיצוי מבחינה משפטית? יש סיכוי שכן (נכון שזה לא אידיאלי, אבל קיים הסיכוי שאם זה יגיע לבית משפט, לדוגמה, זה שהוא סיפק לו את הכרטיס הזה ככרטיס חילופי יספיק בשבילו. כמובן שזה לא בטוח) ויש סיכוי שלא.
פורסם 2005 באוקטובר 1820 שנים הטכנאי יכל לחמוק מאשמה כי אין הוחכה שהוא עשה משהו לכרטיס הוא לא צילם אותו שיש לו הוחכה ושהטכנאי התקין את הקירור אני בטוח שהוא אמר לו שעים אני מוריד את הקירור הולכת האחריות ועים הוא לא אמר אז זה משהו אחר אלה עים החבר שלו קנה את הקירור בניפרד הוא היה צריך לישאול ליקרוא הוראות או ליראות מה ומתי אחריות מיתבטלת כמו שרב האנשים שעושים אוברקלוק יודעים שזה יפגע באחריות
פורסם 2005 באוקטובר 1820 שנים הטכנאי יכל לחמוק מאשמה כי אין הוחכה שהוא עשה משהו לכרטיס הוא לא צילם אותו שיש לו הוחכה ושהטכנאי התקין את הקירור אני בטוח שהוא אמר לו שעים אני מוריד את הקירור הולכת האחריות ועים הוא לא אמר אז זה משהו אחר אלה עים החבר שלו קנה את הקירור בניפרד הוא היה צריך לישאול ליקרוא הוראות או ליראות מה ומתי אחריות מיתבטלת כמו שרב האנשים שעושים אוברקלוק יודעים שזה יפגע באחריותהעובדה שהכרטיס עבד לפני הטכנאי ואחרי הוא לא עבד מספיקה להרשעה בבית משפט
פורסם 2005 באוקטובר 1820 שנים כן אבל הוכחה אין כולם יודעים שזה נכון אבל צריך הוחכה שהוא החליף או שהוא שרט אתה מבין
פורסם 2005 באוקטובר 1820 שנים לא משנה מי השם פה השאלה זות השרות של הטכני והחברה שיצרה תכרטיס אני חושב שהטכני היה בסדר כי הכרטיס בכל מיקרה היה חצי בקברוהוא נתן כרטיס חלופי סבירלי היתה בעיה ב9800פרו ולא נתנו לי כלום החנות שקניתי מימנה שלחה אותי ליבואן והיבואן שיקר לי ואמר שהוא ישלח תכרטיס לחול לתיקון ובסוףאמר שהבעיה שהיתה לי (יתחממות)לא כלולה באחריות למרות שלא שיחקתי בOC והמאוורר של הכרטיס יתקלקל פעם אחת והיה רשום להם במחשב את זהכמובן שאף אחד לא נתן לי פיצוי אפילו לא 5200 היום אני קונה מיחנות אמינה ואני יודע שאים קורה משהו בסיגנון יש לי אחריות ואני לא צריך ביכלל לדבר אים הספקכמו בחנויות מפגרות
פורסם 2005 באוקטובר 1820 שנים לא משנה מי השם פה השאלה זות השרות של הטכני והחברה שיצרה תכרטיס אני חושב שהטכני היה בסדר כי הכרטיס בכל מיקרה היה חצי בקברוהוא נתן כרטיס חלופי סבירלי היתה בעיה ב9800פרו ולא נתנו לי כלום החנות שקניתי מימנה שלחה אותי ליבואן והיבואן שיקר לי ואמר שהוא ישלח תכרטיס לחול לתיקון ובסוףאמר שהבעיה שהיתה לי (יתחממות)לא כלולה באחריות למרות שלא שיחקתי בOC והמאוורר של הכרטיס יתקלקל פעם אחת והיה רשום להם במחשב את זהכמובן שאף אחד לא נתן לי פיצוי אפילו לא 5200 היום אני קונה מיחנות אמינה ואני יודע שאים קורה משהו בסיגנון יש לי אחריות ואני לא צריך ביכלל לדבר אים הספקכמו בחנויות מפגרות רואים בימיוחד עים זה תחנאי שבה הביתה אלה ביכלל רובם רמאים זבלים
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.