פורסם 2005 באוקטובר 1620 שנים אני כבר מלא זמן מחפש אלגוריתם או לוגיקה של אינטליגנציה מלאכותית של המחשב במשחק דמקה. אני מקווה שהבנתם את הכוונה אם לא אז תשאירו הודעה ואני יסביר יותר טוב.אללה חבר'ה מי שמוצא תותח.
פורסם 2005 באוקטובר 1620 שנים לא. לא הבנתי את הכוונה.אינטיליגנציה מלאכותית היא לא אלגוריתם.בכל מקרה תנסה להסתכל פה
פורסם 2005 באוקטובר 1620 שנים בעיקרון, אחת הדרכים הכלליות למשחקים של שני שחקנים היא ע"י סריקת min/max של עץ מהלכים.אתה נותן ניקוד לכל מהלך (למשל 1 ל"אכילה", -1 להפסד כלי, 3 למלכה ואכילת מלכה, ו- -3 לאיבוד מלכה, ניקוד מקסימלי לניצחון ומינימלי להפסד)אתה בונה עץ מהלכים (עמוק ככל שהתנאים מאפשרים לך) והמטרה היא למצוא מסלול מינימום-מקסימום אופטימלי - לעץ בכל מצב יש רמות אי-זוגיות (של התור שלך) ורמות זוגיות (של התור של היריב)את הניקוד של כל מצב אתה מחשב ככה-ברמה אי-זוגית: המקסימום מבין הבנים שלו ועוד הניקוד של המהלך לבן המקסימלי.ברמה זוגית: המינימום מבין בנים שלו ועוד הניקוד של המהלך לבן המינימלי.מה שזה אמור לתת לך זה שאתה תבחר את המהלך הכי טוב שלך כנגד המהלך הכי טוב של היריב.המימוש של זה לא כ"כ פשוט כי מן הסתם מדובר בעץ די גדול שכנראה לא תוכל לבנות את כולו או לסרוק את כולו. (אם זה היה אפשרי, אז היה אפשר להגיד שקיים פיתרון למשחק דמקה, ולא ידוע לי על דבר כזה), לכן אתה יכול להחליט על עומק מסויים שאתה סורק אליו, ולתת ניקוד מוערך למצב כזה בלי להמשיך לסרוק את העץ.קיימות גם דרכים לוותר על חלקים בעץ (זה נקרא pruning).מומלץ לקחת ספר מבוא לאינטלגנציה מלאכותית כדי להבין קצת יותר (וגם כדי להשלים את מה שבטח שכחתי)
פורסם 2005 באוקטובר 1620 שנים מחבר אם אתה לא מעוניין לעשות אחד בעצמך אני ממליץ לך לחפש בגוגל.חחחחחח חיפשתי אחי את כל האפשרויות שיש
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.