עבור לתוכן

בעיה בתוכנה של WD או בעיה בדיסק הקשיח ?

Featured Replies

פורסם

אני משתמש בדיסק קשיח WD1600JS-00MHB0 כבר חודש  , הוא של חברת WD , בנפח 160GB וחיבור  SATA2

והוא עובד מצויין , אין BAD SECTORS תזמונים של קריאה וכתיבה טובים וסה"כ אין בעיות , אני מריץ עליו WINDOWS XP סרטים ומשחקים

היום שיעמם לי מעט והורדתי את התוכנה של הרשמית של החברה לבדיקת הדיסק קשיח = Data Lifeguard Diagnostic for Windows

http://support.wdc.com/download/index.asp?cxml=n&pid=2&swid=3

כשאני מנסה להריץ אני מקבל את השגיה הבאה :

untitled19vx.jpg

ניסיתי להריץ את התוכנה מדיסק ללא הפעלת ווינדוס ושוב אותה שגיאה

זה קרה לעוד מישהוא ?

כדאי לרוץ ולממש את האחריות ?

לפי האתר של WD , ושם העזרה ממש לא משהוא ולדעתי גם האתר לא ממש מעודכן ,הכונן תקול לחלוטין , איך זה יכול ליהיות ?

תדה מראש וחג שמח ....

פורסם

אני חושב שאתה צריך להפעיל את אופציית ה-S.M.A.R.T בביוס ורק אז להפעיל את הסריקה עם התוכנה.

פורסם
  • מחבר

SMART עובד ועבד כל הזמן 

ace12cj.jpg

וזה עוד מהתוכנה של WD

לא שאני מומחה גדול בזה ,ואולי זאת השעה אבל לי זה נראה תקין ( ערכים גבוהים )

אז למה בכל זאת ההודעת שגיאה הזאת כשאני מנסה רק לבצע בדיקה פשוטה ?

פורסם

תנסה אולי לבצע את הבדיקה היסודית, אולי זה יעזור(ממילא הבדיקה היסודית היא המומלצת)

פורסם
  • מחבר

אם אתה מתכוון לאופציית ה  EXTENDED TEST שיש בתוכנה, אז הרצתי את הבדיקה בערך עד החצי ( זה פשוט לוקח המון זמן ואין לי כח לחכות ) ולא היו שום שגיאות. הודעת השגיאה שלמטה (כאילו ה HD מת לגמרי ) זה רק כשאני מבצע QUICK TEST

יש לי הרגשה שסתם נבהלתי.

בקיצור לגבר השאלה בכותרת: לפי דעתי זה פק בתוכנה שלהם. על פי כל התוכנות האחרות שבדקתי הדיסק במצב מעולה.

בהזדמנות אני יכתוב להם איזה מייל

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים