יש למשהו נסיון עם הרסיבר Marantz SR-5500 ?? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש למשהו נסיון עם הרסיבר Marantz SR-5500 ??


Guns AND Moses

Recommended Posts

אני בדרך לרכישת מערכת ביתית חדשה ואני מחפש מגבר ברגע זה....המגבר הזה זמין במחיר סביר והייתי רוצה לדעת אם משהו יודע עליו משהו ויכול לתת לי המלצות או אזהרות ולהמליץ לי על משהו אחר....התקציב בעקרון הוא עד 4 אלף שקל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מכיר את הרסיבר הזה באופן אישי, אבל שמעתי שהוא ממש טוב.

בעיקרון, אפשר להשיג את הרסיבר הזה ב-2,500-3,000 ש"ח.

במידה והתקציב שלך עומד על 4,000 ש"ח, אז אולי מישהו אחר יכול להמליץ לך על רסיבר יותר טוב. השאלה היא האם אתה באמת צריך רסיבר כ"כ יקר, או שאתה יכול להסתפק ברסיבר מעולה יותר זול.

בכל אופן, אני גם כן מחפש רסיבר, ואני נוטה מאוד לכיוון של ה-SR4500 שאפשר להשיג אותו ב-2,000 ש"ח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרסיבר ישודך ל- XTI80 (קדמיים) סנטר XTI 10 ו- CONTROL1X (אחוריים)....זה בשבילי

ויש לי חבר שגם לפני רכישה ולא אין עדין....הוא מוכן להשקיע 13 אלף כולל המגבר....יש המלצות בשבילו??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם שמעת רסיברים של MARANTZ עם הרמקולים שלך?

במידה ולא, הנך מוכרח לעשות זאת שכן אין לדעת כיצד ישמע שילוב זה.

בנוגע לחברך, העניין יותר מסובך ולכן עדיף שיפתח ת'רד חדש לשם כך שכן יש מס' נושאים לדון בהם לפני הרכישה. כלל אצבע אחד: לבחור קודם כל ורק אז להתאים להם מגבר/רסיבר. לא להיפך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע לחברך, העניין יותר מסובך ולכן עדיף שיפתח ת'רד חדש לשם כך שכן יש מס' נושאים לדון בהם לפני הרכישה. כלל אצבע אחד: לבחור קודם כל ורק אז להתאים להם מגבר/רסיבר. לא להיפך.

אני לא מבין מאיפה אתם מביאים את הכללים האילו. זה ממש לא כלל אצבע, וזכור לי שכבר ניהלנו דיון על כך בעבר. נכון שהרמקולים נותנים את הגוון הסופי, ושהמגבר צריך להיות מסוגל להזיז אותם. אבל זה לא אומר שחובה לרכוש קודם כל ואז מגבר. יצא לי לשמוע המון מערכת שהורכבו בדיוק ההיפך ונשמעות מעולה (המערכת שלי לדוגמא, ואני לא מדבר רק על מערכות שפורפרתיות ששמעתי). הרבה יותר קל לסחוב איתך מגבר מחנות לחנות, מאשר סט . לטעמי לא צריך בכלל לחפש קודם כל או קודם כל מגבר. קודם כל צריך ללכת לשמוע כמה שאפשר יותר צירופים. אחרי שיש קצת ניסיון והבנה, ויודעים בערך איזו רמה של מגבר ואיזו רמה של רמקולים צריך, אפשר לרכוש. במידה ולא נכנס בתקציב, אישית, הייתי ממליץ לרכוש מגבר שמתאים לדרישות, ורמקולים פשוטים, ולאחר מכן להחליף. הסיבה היא שרמקולים מוחלפים לעיתים יותר תכיפות, ולכן ממילא בסופו של דבר תצטרך למצוא רמקולים שמתאימים למגבר. כמו כן, במידה ויש לך מגבר טוב, אין שום בעיה להתאים לו רמקולים. הכל עניין של איכות הקול של מגבר, וההתאמה בין יכולת אספקת הזרם של המגבר, לדרישות הזרם של הרמקול.

בנוגע ל-XTi80, מניסיון שלי איתם, כל עוד זה לא ימאה, הכל יהיה בסדר. אומנם הימאה מוציא באס חזק יותר מכל השאר (הגברה מלאכותית בלבד) אך הוא נשמע זוועה עם הרמקולים האילו לעומת כמה מגברים זולים יותר שיצא לי לבדוק איתם. אני לא זוכר מה בדיוק היה הדגם של הימאה שבדקתי, אבל אני זוכר שהמחיר נע סביב ה-3600 שקלים.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה לכך שבוחרים קודם כל רקמול ורק לאחר מכן מגבר היא בכך שרמקול נותן בצורה בולטת יותר את הצבע למוזיקה. בן אדם אשר עדיין לא מכיר את סוגי הסאונד צריך לשמוע זאת בבירור ורמקול ייתן את המענה בצורה טובה יותר.

רמקול ממש לא מוחלף לפני מגבר במיוחד כאשר ברוב המקרים משקיעים יותר ברמקול ופחות במגבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

אתה מתכוון ל-SR-4500?

איזה יש לך איתו?

האם אתה משתמש בו בעיקר למוסיקה או לסרטים?

Anatoli, למה אתה אומר שרמקולים מוחלפים לעתים יותר תכופות מרסיבר?

לפי מה שהבנתי, אתה יכול להינות מרמקולים טובים במשך 20 שנה ויותר, במידה ואתה לא מתעלל בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...