בעיה בגלישה לאתרים - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה בגלישה לאתרים


dj shay 30010

Recommended Posts

טוב יש לי בעיה ממש מוזרה

יש כמה אתרים ש ב 100% עובדים בכל מקום שאני נכנס הם עובדים שאני ניכנס מהבית שלי הם לא עובדים

החלפתי מודם במודם חדש אבל זה לא פתר את הבעיה התקנתי כרטיס חדש +כבל חדש ולא ניפתרת הבעיה

הורדתי את חומת האש כלום מה זה יכול להיות אני כבר  :pissed::bash::kopfpatsch::screwy: ???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעתי שיש וירוס חדש שמונע גישה לאתרים מסויימים לאו דווקא בחו"ל, נסה לעדכן אנטיוירוס ולבדוק וכמובן כל התוכנות אנטי רוגלות למיניהן תעדכן ונסה לבדוק לכל מיני בעיות זה עשוי לפתור את הבעייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי - לאו דווקא בארץ. תקרא את זה:

חברת פנדה, העוסקת בתחום אבטחת המידע, הודיעה כי גילתה תוכנת ריגול חדשה בשם PremiumSearch, אשר מונעת מגולשים להגיע לאתרי גוגל, MSN או יאהו, ובמקום זאת מפנה אותם לאתרי פורנו או אתרי הורדות קבצים בלתי חוקיים.

המטרה מאחורי הכוונת תנועת הגולשים לאתרים המפוקפקים קשורה כמובן לכסף. סביר להניח כי מפעיל התוכנה מקבל תשלום עבור התנועה שהוא מייצר לאתרי הפורנו וההורדות.

התוכנה מתקינה סרגל כלים מזויף של גוגל על מחשב הגולש ו"חוטפת" את הדפדפן שלו - התוכנה גורמת לכך שדף הבית של המשתמש יהיה מנוע החיפוש של PreniumSearch - ודורסת את הגדרות הדפדפן הקודמות. בנוסף, היא משנה מספר קבצים במחשב הנגוע, כדי לאפשר לה לנתב את הגולש לאתרים הרצויים במקום לאתרי גוגל, MSN ויאהו. התוכנה מתקינה את עצמה דרך אתרי , ובנוסף ל-PremiusSearch, היא מתקינה גם תוכנות ריגול בשם WorldAntiSpy (תוכנת ריגול המתחזה באופן אירוני לתוכנה המסירה תוכנות ריגול) ו-Smitfraud, תוכנה המציגה פופ-אפים של פרסומות.

שיטת הפעולה של תוכנה חדשה זו מזכירה במקצת את אחת מתוכנות הריגול הוותיקות ביותר - LOP, שאף היא "חטפה" באלימות את דף הבית של הגולש, וכיוונה אותו לאתר הבית של LOP בכל מיני שיטות. LOP היתה קשורה אף היא לאתרי פורנו והורדת קבצים, ומאחר שהמודעות לתוכנות ריגול לפני מספר שנים היתה נמוכה ולא היו כמעט תוכנות המנקות את המחשב מהרוגלות, היה קשה במיוחד להיפטר ממנה.

בסרטון קצר ששיחררה פנדה, ניתן לראות כיצד פועלת התוכנה ומפנה את הגולש הרחק מהאתרים שאותם חיפש. על פי הנתונים של פנדה, תוכנות הריגול הנפוצות ביותר הן Cydoor ו-ISTbar, המדביקות מחשבי גולשים בקצב מסחרר.

כיום קיימות תוכנות רבות לטיפול בתוכנות ריגול, ביניהן Ad-Aware המוצעת בגירסאות שונות, כולל גירסה חינמית; Spybot הוותיקה ותוכנת האנטי-ריגול של , שעדיין מוצעת בחינם בגירסת בטא.

הטיפול הטוב ביותר הוא מניעה - מומלץ לעדכן באופן קבוע את תוכנת האנטי-וירוס שלכם, לסרוק את המחשב כל כמה ימים באמצעות תוכנת אנטי-ריגול אחת לפחות ולהתקין פיירוול על המחשב.

לקוח מתוך פורוס יס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...