עבור לתוכן

האם באמת קיים LCD שמתאים לגיימינג רציני?

Featured Replies

פורסם

אממ כן.

אתה אולי תאכל אם תבטל VSYNCE אבל אז יהיו פול עיוותים :lol:

פורסם
  • מחבר

הגבלת 75 זה די מסריח, אני רגיל לשחק עם 100 :(

אגב, איך ה vx-924?

פורסם

האמת זה לא הבדל כזה רציני..

יש מסכי LCD שמגיעים ל-85 HZ

פורסם

רכשתי מסך של HYUNDAI דגם B70A עם 8 מל ואני חייב לציין

לטובה את המסך-אין ריצודים(אני משחק UT ברשת ואת כל היתר)

אין מריחות .

כמו כן היבואן נותן אחריות מהפיקסל השרוף הראשון(ניופאן)

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי מסך LG1750HQ שרכשתי לא מזמן ואני מרוצה מאוד מהאיכות גם במשחקים מהירים אין שום מריחות.

הנתון הרשמי של המסך הוא 8ms וקצב רענון של 60HZ.

לכל מי שטוען שבגלל שמסך ה CRT שלו מסוגל ל 80/100HZ אז ה LCD יהיה פחות טוב לדעתי הוא טועה בגדול.

מסך ה CRT חייב לרענן בקצב גבוה היות והקרן חולפת על כל נקודה מספר פעמים בשניה (85/100) ובינהם הנקודה פשוט דועכת.

לכן גם רואים ריצודים בקצבים נמוכים באיזור 60HZ ומטה.

ב LCD כל נקודה שומרת את המידע עד שמתקבלת סריקה חדשה ולכן הריצוד לא קיים.

העיו האנושית לא מסוגלת להבחין בין קצב פריימים של 60/80/100 ולכן זה לא באמת חשוב (לצערכם) אם הכרטיס האהוב שלכם מסוגל לתת 80 או 140 פריימים עם אחלה פילטרים שבעולם וזה של החבר רק 60.

כמובן שנתון חשוב הוא ה Native resolution שלא ניתן לשינוי ובו התמונה תהיה הטובה ביותר.

אז מי שרוצה LCD לגיימינג ודיוק הצבעים (החשוב לדוגמה בדפוס) לא בראש מעיניו שיואיל ויטריח עצמו לחנות יבדוק אם מסך ה LCD שהוא מעוניין בו (כמובן בעל נתונים רשמיים מינימליים של הארה, קונטרסט ומהירות) ואם זוויות הצפיה הצבע וחדות התמונה מספקים אותו אז המסך הזה טוב למשחקים.

פורסם
  • מחבר

העין האנושית מבדילה בין 60 ו-100, ואף 75 ו-100. אמנם ב60 ו75 המשחקים הם "חלקים" אבל הם לא אידיאליים למשחק תחרותי.

פורסם

העין האנושית לא רואה יותר מ-20 ומשהו פריימים לשניה

פורסם
  • מחבר

תנסה לשחק עם 100 במשך כמה שעות ואז תרד ל-60, ותראה, שלא נדבר על 20 - שזה בכלל לא "שחיק"

בכל אופן, הויכוח מיותר שכן אני מחפש משהו שיתאים לצרכים שלי ולא לצרכים שאתה חושב לנכון שמספיקים.

פורסם

זה לא אותו דבר, אתה מסתכל פה על פרמטר לא נכון

ב-CRT הקרן עוברת 60 פעם בשניה (ב-60Hz) ומעדכנת את התמונה, מהזמן שהתמונה התעדכנה הקרן דועכת והפיקסלים מתחלים להשחיר

ההבדל שאתה רואה (שמתבטא בכאב ראש) הוא בגלל שאתה מאמץ את העיניים שלך בשינויים של הפיקסלים מהצבע שצריך להיות לשחור.

מה שמפריע זה לא שיש לך רק 60fps או 100fps אלה ההשחרות של הפיקסלים.

ב-LCD לעומת זאת התמונה סטטית, ברגע שפיקסל קיבל צבע מסויים הוא יחזיק אותו ללא שינוי לנצח (או עד שהוא יקבל צבע חדש)

פורסם
  • מחבר

הממ, אוקיי- אז בסיכום אתה אומר שעם LCD אני אראה את המשחקים חלק יותר גם עם FPS נמוך משמעותית מ FPS אחר במסך CRT?

אגב, יש אלטרנטיבות זולות יותר ל VP930 שלא עולות כמו בית? :P

פורסם
מה שמפריע זה לא שיש לך רק 60fps או 100fps אלה ההשחרות של הפיקסלים.

זה כבר יותר נכון מאשר

העין האנושית לא רואה יותר מ-20 ומשהו פריימים לשניה

העין רואה הרבה יותר מזה (אפשר להבדיל בקלות בין 30 פריימים לשניה לבין 60) למרות שלפעמים אנחנו לא מודעים לכל הפריימים (מישהו רוצה לעשות ניסוי במסרים תת-הכרתיים? ;))

ב- 20 פריימים לשניה (וקצת פחות גם - אנימציה קלאסית עבדה עם 12 פריימים לשניה) נוצרת אשליה של תנועה, עם יותר פריימים לשניה, האשליה פשוט הרבה יותר טובה.

בלי קשר, מה שמפריע במסכי CRT זה באמת ה- refresh rate, ומי שהתרגל ל- 85Hz ויותר חוטף כאב ראש רק מלהעיף מבט במסך עם קצת רענון 60Hz.

פורסם

העין האנושית לא רואה יותר מ-20 ומשהו פריימים לשניה

לא נכון יש הבדל גדול בין 20 ל-100 FPS אם המסך מתרענן 3000 פעמים בשניה אפשר אפילו לשחק על 3000 FPS ולהרגיש הבדל

פורסם

בלי קשר, מה שמפריע במסכי CRT זה באמת ה- refresh rate, ומי שהתרגל ל- 85Hz ויותר חוטף כאב ראש רק מלהעיף מבט במסך עם קצת רענון 60Hz.

נכון לגבי CRT בלבד... בLCD אתה יכול להישאר על 60Hz ולא לחטוף כאב ראש, ואם כבר מסך LCD שמגיע לרמה של 85Hz יהיה נעים עוד יותר לעין...

לי אישית יש את הVP191B עם 75Hz והוא פשוט מעולה... במשחקים אולי אולי יש לעיתים רחוקות מריחות אבל זה לא אמור להפריע לגיימרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים