פורסם 2005 בספטמבר 320 שנים ביומיים האחרונים המחשב היה נתקע לי, הייתי בטוח שזה בגלל האובר קלוק שאני עושה או משהו אבל שמתי לב היום שבזמן שהמחשב נתקע ההארדיסק נכבה ונדלק כמה פעמים ורק אז נכבה המחשב... עכשיו, כשאני רוצה להכנס לכונן D הווינדווס שואל אותי אם אני רוצה לפרמט את הכונן :'(זה אומר שהלך כונן D? או שעדיין נשאר מה לעשות? כי חברתי את ההארדיסק שלי לכונן USB דרך מחשב אחר וגם שם נשאלת אותה השאלה...אז הלך הכונן?
פורסם 2005 בספטמבר 320 שנים יכול להיות.של איזה חברה ההרד דיסקכנס לאתר של החברה ותוריד את התוכנה לבדיקת הכונן.
פורסם 2005 בספטמבר 320 שנים ביומיים האחרונים המחשב היה נתקע לי, הייתי בטוח שזה בגלל האובר קלוק שאני עושה או משהו אבל שמתי לב היום שבזמן שהמחשב נתקע ההארדיסק נכבה ונדלק כמה פעמים ורק אז נכבה המחשב... עכשיו, כשאני רוצה להכנס לכונן D הווינדווס שואל אותי אם אני רוצה לפרמט את הכונן :'(זה אומר שהלך כונן D? או שעדיין נשאר מה לעשות?תנסה לעשות שחזור מערכת,לנסות נקודת שיחזור הכי קרובה לימים הקרובים. כי חברתי את ההארדיסק שלי לכונן USB דרך מחשב אחר וגם שם נשאלת אותה השאלה...אז הלך הכונן?יש מצב.ותעשה כמו שאמרו מעליי, תוריד תוכנה מהיצרן של הארדיסק שלך,שבודקת סקטורים פגומים.
פורסם 2005 בספטמבר 320 שנים מחבר הארדיסק Western Digital 80GB 8MB Buffer IDEהוא גם לא מתחמם או משהו...איך ניקראת התוכנה לבדיקה של ההארדיסק?
פורסם 2005 בספטמבר 320 שנים תחפש באתר של WD..http://www.wdc.com/en/index.asp?Language=enתוכנה שבודקת סקטורים פגומים[bad sector]
פורסם 2005 בספטמבר 320 שנים מחבר לחפש גם אני יודע אבל איך נקראת בדיוק התוכנה?? כי אף פעם לא התעסקתי בזה
פורסם 2005 בספטמבר 320 שנים http://support.wdc.com/download/index.asp?cxml=n&pid=4&swid=1לא ממש קשה למצוא...(Data Lifeguard Tools 11 for Windows)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.