עזרה בחשמל בפרויקט (מחשב ברכב) - עמוד 3 - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בחשמל בפרויקט (מחשב ברכב)


taotao

Recommended Posts

אם זה בא מהחלק של המנוע אז זה יוצא עם שאר הפסולת של המנוע

לא יודע מה איתך אבל גנרטור ב550 זה ממש לא הרבה

ושחכת מה קרה אם למשל תחכה למישהו ומהטעמים הנכונים תכבה את המנוע ותרצה להדליק את המכשירים שמחוברים תטך כמה זמן נגמר המצבר(אם לא חיווית את זה שאל את ההורים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

צא מזה... לא כ"כ אפשרי ליסוע עם גנרטור באוטו... ואם אתה רוצה להפעיל דברים באוטו הכי נורמלי זה מהמצבר {עם המנוע דלוק} ואין מה לעשות כי אוטו זה לא דבר שמיועד להפעיל מוצרי חשמל ובמיוחד לא כשהו כבוי אז אם כבר רוצים להפעיל משהו הכי טוב זה להתניע וככה אתה מונע את הסכנה של התרוקנות המצבר {ומבזבז קצת כסף על דלק.. למרות ש-5.90 על ליטר זה לא קצת :pissed:}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

aquarius, ראית פעם גנרטור פועל?

אתה באמת רוצה לשים דבר כזה בתוך האוטו בזמן נסיעה? :screwy:

R L, לדעתי אינוורטר של קטודות לא יתאים, משתי סיבות. קודם כל, הוא לא בנוי לעמוד בהספקים גדולים - אז יש סיכוי שהוא לא יעבוד, או (במקרה הרע) ישרף כשינסו לחבר אליו ספק ומחשב. דבר שני, אני לא יודע אם המתח מהמצבר מספיק יציב בשבילו. יכול להיות שכן, אבל, יכול להיות שה"רעידות" במתח יפגעו בו.

הפתרון הכי טוב הוא פשוט לקנות אינוורטר נורמלי שמותאם בדיוק לשימוש כזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

xgamer זה בדיוק מה שאני אמרתי (תציצ בעמוד הראשון של הדיון )

אה וכן זה לא הספק גדול מי יודע מה

אבל עם לוח של VIA כזה עם מעבד מובנה (אם אני זוכר נכון הוא לא צורך יותר מידי)

http://www.pctip.co.il/reviews/epiam.php

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Component

עד כמה שזכור לי המתח של המצבר לא קופץ בכלל

המתח של האלטרנטור כן (אם מישהו מספיק טיפש לחבר חיבור ישר לשם)

ובזה אני דיי בטוח כי יש במוניות למשל מכשירי קשר שעובדים על 12V (עם סטיה של 5% כתוב עליהם)

והם עובדים בלי בעיה מהמצבר

כנ"ל מערכות + תקשורת של מוניות (אלה עוד יותר רגישים למתח קבוע והיו נשרפים כמו זבובים אם זה היה קופץ ל 14V)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Component

עד כמה שזכור לי המתח של המצבר לא קופץ בכלל

המתח של האלטרנטור כן (אם מישהו מספיק טיפש לחבר חיבור ישר לשם)

האלטרנטור מחובר ישירות למצבר. בזמן נסיעה אני יכול לראות את האורות ברדיו מרצדים בגללו. שמע, אולי אתה צודק, אבל לא הייתי מנסה על עיוור, זה דורק בדיקה עם סקופ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האלטרנטור מחובר ישירות למצבר. בזמן נסיעה אני יכול לראות את האורות ברדיו מרצדים בגללו. שמע, אולי אתה צודק, אבל לא הייתי מנסה על עיוור, זה דורק בדיקה עם סקופ.

האלטרנטור מחובר למצבר זה נכון

אבל הזרם שאתה מקבל הוא לא מהאלטרנטור (שהזרם שיוצא ממנו מושפע מהרבה דברים והוא לא יציב כמו שאמרת)

אלא מהמצבר (שאם הוא מספיק חזק לאוטו אתה לא אמור לראות ריצוד של אורות ברדיו או בכלל) ממנו המתח יציב ואיתן (נבדק עם כלים מקצועיים של מוסכים בזמן שהיה לי באוטו מצבר חלופי שהיה קטן ממה שצריך לאוטו)

orlupo

המערכת + תקשורת שאני עובד איתה היא בעצם מחשב עם מסך LCD GrayScale ואנטנת GPS

אני זוכר שהיה פעם אחד שחיבר את החשמל 12V של המערכת לאלטרנטור ובהתנעה הלכה המערכת

וד"א חצי וולט זה בערך 5%

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...