שאלה בקשר לאוזניות BLUETOOTH לפלאפון, בבקשה לבעלי ידע בעניין.....: - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לאוזניות BLUETOOTH לפלאפון, בבקשה לבעלי ידע בעניין.....:


shimmi1982

Recommended Posts

יש לי מכשיר פלאפון SONYERICSSON T630 ....

אף פעם לא הייתי בעד דיבוריות ואוזניות ושאר השטיקים , אבל בזמן האחרון אני משתמש בפלאפון המון בשיחות של חצי שעה, אני כבר מרגיש את האוזן שלי מתפחמת.... זה לא נוח, לא נעים , אבל הכי מדאיג אותי- כנראה גם מזיק....

אז החלטתי לקנות אוזניה, אבל אם כבר אוזניה ואם כבר למכשיר יש יכולות אז למה להסתפק בחוטים? במיוחד שהרבה גרסאות טוענות שהחוט הזה בעצם מוליך את הקרינה היישר לאוזן (אני לא יודע עד כמה זה נכון או לא , אבל לא ניקח סיכון)

בכל אופן , החלטתי לקנות אוזניית , חיפשתי בזאפ- בהתחלה חשבתי לקנות את הכי זול שאוכל למצוא (של מוטורולה) - אבל אחרי שראיתי את הזמנים המעפנים של הסוללה החלטתי שאין טעם ואם כבר קונים אז אפשר לשלם טיפה יותר...

בסוף הזמנתי את האוזניה BLUETREK-G2 -Bluetrek , גם נראית מעולה (לא הגועל נפש של מיקרוסופט), גם לא מחיר בשמיים... וגם זמני פעולה הגיוניים (יחסית) ....

השאלות שלי:

1)-מישהו יודע האם זה יעזור לי מבחינה בטיחותית? הפלפון לא עליי כך שממנו לא תהיה לי קרינה אבל בעצם קרינה של פלפון החלפתי בקרינה של , ועל זה לא מצאתי מחקרים או ביקורות- מישהו יודע עד כמה זה מזיק? (אם בכלל- ושוב בבקשה לאנשים שמדברים מנסיון ו/או מגורמים מוסמכים ולא כי שמעו מדוד שלהם)

2)- מישהו שהשתמש באוזניות כאלו (BLUETOTTH בכלל) - עד כמה זה פרקטי? נוח? האם באמת עוזר לחיים או סתם שטיק?

3)- אם למישהו יש נסיון עם האוזניה הספציפית הזו - תביאו בבקשה רשמים לטובה ולרעה....

תודה ושבוע טוב..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי ....

נתחיל :

אוזניית BT הרבה יותר בטיחותית מאוזניות חוטיות רגילות , בגלל עוצמת השידור הנמוכה מאוד , אפילו שזה 2.4 גיגהרץ , ההספק שמתפזר לאוויר סביב האוזנייה הוא מאוד נמוך , כך שהנוצר מצב שהקרינה שהראש קולט נמוכה בהרבה משימוש רגיל במכשיר .

הBT-G2 אוזנייה ממש נחמדה , היא מאוד קלה , יש לה זמני דיבור והמתנה יחסית גבוהים , אבל היא עדינה למדי , נפילה מגובה של כ~מטר גרמה לפלסטיק סביבה המעגל האלקטרוני להתבקע ולהפתח , זה לא בדיוק הרג אותה , אבל אסטטית היא נראית עכשיו זוועה , והכפתורים קצת נדפקו .

פרקטיות של BT ... עד שלא התחלתי להשתמש בזה באופן שוטף , לא הבנתי עד כמה זה נחוץ :

הידיים פנויות , האוזן לא מתחממת , המכשיר יכול להיות רחוק יחסית ממך , כל השטויות של 10 מטר , זה לא בדיוק נכון , 10 מטר בשטח פתוח , במבנה סגור המרחק מגיע לכ~5 עד 6 מטר , מעבר לזה מתחילים להופיע רעשי רקע של שיבוש קליטה . מבחינת מחשב , סנכרון מול המחשב עם הסלולרי הרבה יותר נוח מאשר כבלים , עם המכשיר שלך ספציפית , אתה יכול לעבוד עם FMA , שזאת אחת התוכנות הכי מתקדמות למכשירים סלולריים מבית סוני אריקסון , והיא חינמית . בשימוש במחשב אתה יכול לשלוט עליו עם הסלולרי בתור העכבר , אתה יכול לנהל שיחות דרך סקייפ ומסנג'ר דרך האוזנייה , השימושים שתמצא לזה יפתיעו אותך כל פעם מחדש .

רשמים עם האוזנייה כבר בערך רשמתי , היא עדינה מדי , לפי דעתי . מניסיון של מספר , אני יכול להגיד שיש מספר דגמים שעמידים בנפילות , כמו הHS 820 של , והיא יחסית קלה , הHBH 660/661/662 , נחמדות , האחרונות מגיעות עם צג לזיהוי מספר מתקשר , אני כרגע עובד עם ה300 של , והיא ממש גדולה , אבל נוחה מאוד .

אוזניות מומלץ למדוד לפני רכישה ,יכול להיות שסוג תופסן מסויים לאוזן יהיה לא ממש נוח לך .

מקווה שכיסיתי לך את כל השאלות פחות או יותר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו , אחלה תשובה מפורטת, תודה רבה לך

וכמה שאלות מהתגובה שלך:

הידיים פנויות , האוזן לא מתחממת , המכשיר יכול להיות רחוק יחסית ממך , כל השטויות של 10 מטר , זה לא בדיוק נכון , 10 מטר בשטח פתוח , במבנה סגור המרחק מגיע לכ~5 עד 6 מטר , מעבר לזה מתחילים להופיע רעשי רקע של שיבוש קליטה . מבחינת מחשב , סנכרון מול המחשב עם הסלולרי הרבה יותר נוח מאשר כבלים , עם המכשיר שלך ספציפית , אתה יכול לעבוד עם FMA , שזאת אחת התוכנות הכי מתקדמות למכשירים סלולריים מבית אריקסון , והיא חינמית . בשימוש במחשב אתה יכול לשלוט עליו עם הסלולרי בתור העכבר , אתה יכול לנהל שיחות דרך ומסנג'ר דרך האוזנייה , השימושים שתמצא לזה יפתיעו אותך כל פעם מחדש .

1) מרחק של חמש מטר האוזניה עובדת במיטבה? כי 5 מטר מהפלפון בהחלט בהחלט מספיקים לי....

2) אמרת משהו על סנכרון וFMA - אוקיי בזה אני בור לחלוטין אתה יכול לפרט, מה זה התכנה הזו? למה היא ? מה היא עושה וכו'...? ומה אני צריך בשבילה?

(מה מסנג'ר וכו'...? תפרט בבקשה אם אתה יכול)

3)אין לי במחשב, חשבתי לקנות איזה מתאם זול של (משהו כמו 150 שקל..) ואז כביכול "יש לי חיבור של הפלפון למחשב" , אבל מזה בעצם זה נותן לי ? אם אתה יכול לפרט את השימושים שאתה יודע...

תודה על התגובה המפורטת , מחכה לתשובה.. :)

ואגב, אם יש עוד דעות של אנשים- נא פרסמו כאן, תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

5 מטר זה מרחק לא רב מדי , ואין סיבה שאוזנייה כלשהי לא תעמוד בזה . אוזניות יותר איכותיות יגיעו למרחקים יותר גבוהים .

אוזנייה "איכותית" עובדת בתקן BT 1.2 , בעל אבטחה יותר גבוה , יותר ערוצי מידע , ועוצמת שידור קצת יותר גבוה . לא תמיד הסלולריים תומכים בזה , תמיד מומלץ לבדוק מה יש למכשיר , ולנסות להתאים לו אוזנייה חופפת , כדי לקבל עבודה חלקה יותר מבחינת הזיווג ביניהם .

FMA - כאן תוכל להוריד אותה ולראות במה מדובר : http://fma.sourceforge.net/ . תוכנה גאונית . כדי לעבוד איתה כמו שצריך , מומלץ לעבוד עם מתאם BT , כפי שאתה רוצה לקנות , ואז יהיה לך חיבור לסלולרי , ותוכל לעשות פחות או יותר מה שבא לך . מה זה נותן ? שליטה על המחשב , שזה אומר שלט רחוק למחשב . FMA מורידה לך לתוך הסלולרי סקריפט מסויים , ודרכו אתה שולט על הwinamp , מדיה פלייר , ועוד כמה וכמה תוכנות , יכולת לכבות את המסך , שליטה על הווליום , שליטה על העכבר ועוד כמה דברים שאני לא זוכר כרגע ולא השתמשתי בהם יותר מדי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אההה .... אז בעצם זה לא קשור בכלל לאוזניה....

ועוד שאלה- התכונה HANDS FREE , מה אומרת בעצם? נכנסתי לאתר של האוזניה וכתוב שם את רשימת הפלפאונים שתומכים באוזניה ולחלקם (כולל את שלי) יש תמיכה גם בHANDS FREE ... מה זה אומר בעצם? (מעבר לתרגום המילולי "בלי ידיים"...) ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המכשיר שלך תומך ב2 פרופילים של אביזרי שמע , headset ו-handsfree, אני לא זוכר מה ההבדל בין ה2 . אחד מנתק לך את האוזנייה אחרי כל שיחה , והשני לא עושה את זה , ועדיף להשתמש בזה שכן מנתק , חוסך זמני של המכשיר ושל האוזנייה , החסרון היחידי הוא שיש זמן חיבור של 3 שניות בערך מהרגע שהמכשיר מצלצל ועד שהאוזנייה מחליטה שהיא צריכה לקבל את השיחה לתוכה . זמני החיבור גם משתנים בהתאם למהירות התגובה של המכשיר עצמו , זה לא בדיוק נתון קבוע .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוזניות BT נבדקו ונמצאו עמידות ובעלות קרינה נמוכה (משהו כמו 0.20 לחצי גרם רקמה) ,הייתה לי אוזנייה עם הE398 שלי ,בסה"כ הBT מביא יותר את עניין הWireless ללא חוט ובחופשיות בנוגע לקרינה עדיין יש קרינה אך בדומה לאוזניות גם היא במידה מסויימת לא הוכחה כגורמת נזק למוח,המכשיר שלך מיושן מאוד יחסית למכשירים בארץ , אם אני לא טועה נעלה את אופציית הBT המכשיר שלך (כמו שאורנ'ג עשתה בחלק ממכשיריה באותה תקופה) ולכן ככל הנראה הוא לא יתמוך באוזנייה,על מנת לדעת בוודאות אני ממליץ לך להתקשר *123 ממכשירך ולברר.

הHS820 אוזנייה לפי דעתי ממש לא מומלצת ,משום ששומעים בה נורא חלש בהשוואה לאוזניות אחרות ,אני אישית לא מכיר את הדגם שציינת שאתה הולך לרכוש אבל כמו שאני חושב שעשית בטח זה תברר כמה עמידות זמן הסוללה שהוא גורם חשוב מאוד וכמובן המשקל שלה .

בהצלחה ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

cool_boy , תבדוק את דבריך לפני שאתה מסיק מסקנות לא נכונות ומטעה אנשים . SE 630 מעולם לא נחסם בארץ על ידי שום , הוא נחסם אך ורק בתחילת הדרך , כשהמכשיר רק הוכרז , והובא לארץ בצורה לא חוקית , ונחסם על ידי הרשת בשימוש סים ישראלי ב2 הרשתות . מאז המכשיר משווק בארץ בצורה מסודרת , ואין שום הגבלות שהן על שום צורת שימוש במכשיר . המכשיר יתמוך בכל אוזנייה אלחוטית שתבחר לרכוש , וכפי שציינתי , בדוק לפני הרכישה את נוחות האוזנייה על האוזן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמנם לאוזניות האלחוטיות יש לרוב קרינה נמוכה יותר מהטלפון הסלולארי אבל אין להם תקן.

מוטורולה למשל יכולים להביא לארץ אוזניה עם קרינה של כור גרעיני ואף אחד לא יגיד להם כלום.

הקטע הוא הוא שאת הפלאפון אתה שם ליד האוזן למחשב דקות, ואת האוזניה אתה שם לכמה שעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

nice , אתה בטוח שאין תקן ?

חפרתי כאן , http://www.bluetooth.com/ , ובאמת לא מצאתי שום איזכור על זה , אבל עדיין ... זה לא נראה לי הגיוני שאין תקן . הטכנולוגיה הזאת קיימת כבר כמה שנים , לא יכול להיות שאין משו אחיד . היה את הדור הראשון , את הדור השני , עכשיו דור שלישי , 1.2 , ומתחילים לבצבץ הצעצועים עם 2.0 , נראה לי שחייב להיות משו אחיד בין כולם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוזניות BT נבדקו ונמצאו עמידות ובעלות קרינה נמוכה (משהו כמו 0.20 לחצי גרם רקמה) ,הייתה לי אוזנייה עם הE398 שלי ,בסה"כ הBT מביא יותר את עניין הWireless ללא חוט ובחופשיות בנוגע לקרינה עדיין יש קרינה אך בדומה לאוזניות גם היא במידה מסויימת לא הוכחה כגורמת נזק למוח,המכשיר שלך מיושן מאוד יחסית למכשירים בארץ ,  אם אני לא טועה  נעלה את אופציית הBT  המכשיר שלך (כמו שאורנ'ג עשתה בחלק ממכשיריה באותה תקופה) ולכן ככל הנראה הוא לא יתמוך באוזנייה,על מנת לדעת בוודאות אני ממליץ לך להתקשר *123 ממכשירך ולברר.

הHS820 אוזנייה לפי דעתי ממש לא מומלצת ,משום ששומעים בה נורא חלש בהשוואה לאוזניות אחרות ,אני אישית לא מכיר את הדגם שציינת שאתה הולך לרכוש אבל כמו שאני חושב שעשית בטח זה תברר כמה עמידות זמן הסוללה שהוא גורם חשוב  מאוד וכמובן המשקל שלה .

בהצלחה  ;)

אהמ.... 1) הBT של המכשיר ממש אבל מ-מ-ש לא נעול....אני משתמש בו הרבה להעברות בין מכשירים אחרים... חוץ מזה מי אמר לך שאני ברשת סלקום?! אני באורנג' בכלל....

2)HS820 ... אהמ.... אני לא זוכר שביקשתי דעה על האוזניה הזאת- להפך אמרתי שאוזניות של הזולות העדפתי לא לקחת.

3) תודה בכל אופן על התגובה.

4) העניין עם התקן באמת מעניין- היות וזה השיקול הכי קריטי בטיחות- עד כמה אני יודע שהאוזניה שאני קונה באמת עוזרת לי מבחינת הבטיחות? (אוזניה חוטית כבר הבנתי שלפי חלק מהדעות לא עוזרת בכלל ורק להפך מגבירה את הסיכון, אז לא לקחתי את הסיכון הזה., איך אני אמור לדעת מה הסיכון של הקרינה בBT?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שהסיבה שה BT מוגבל לטווחים של 5-10 מטר ולא לא 50+ מטר שיש לך בפלאפון רגיל היא שהוא משדר בעוצמה יותר נמוכה מפלאפון?

מצטער לא להסכים- העובדה של BT ל10 מטר היא מגבלה טכנולוגית ולא בטיחותית... כפי הידוע לי (תקנו אותי אם אני טועה) , משמעו BT מיועד ל10 מ'.... בלי קשר לקרינה יותר גבוהה או נמוכה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...