System Audio, Castle, Epos, Triangle: השוואה Head-to-Head... - עמוד 2 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

System Audio, Castle, Epos, Triangle: השוואה Head-to-Head...


Fkl0ster

Recommended Posts

ממליץ לראות את הסרטון הבא בנושא בניית כבלים איכותיים לבד:

http://revision3.com/systm/avcabling/

http://revision3.com/systm/avcabling/media

אני ראיתי -נחמד מאוד. למרות שהיה קצת מעצבן. וד"א, הCRT של דן הוארד שתומכת בHDTV איזה דגם היא ?

*-אם אתה מכיר יש עוד תכנית שמשתתפים בה יוצאי TechTV הנקראת From The Shadows.

המנחים לשעבר גם עושים Podcasting (כמה טוב לשמוע את ליאו ופטריק שוב:]) ויש עוד כלמיני דברים נחמדים בבלוג של קווין רוז.קום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית חושב (ורבים אחרים גם בדעה הזו) כי קודם בוחרים רמקולים ואז מתאימים להם מגבר, בתאוריה שהרמקול הוא המלך והמגבר משרת אותו ולכן אם אתה אוהב מסוים והמגבר לא מוציא ממנו את מה שהוא יכול אז להחליף מגבר, כי אחרי הכל מגבר בינוני לא יהפוך גרוע לטוב ולהיפך !

לכן קודם בוחרים ואחרי זה מוצאים מגבר שיוציא ממנו את מה שהוא מסוגל לתת.

כמובן שיש מגברים שיכולים ליצור בעיות עם מסוים (בעיות איזון טונאלי, דחיפת באס, וגבוהים חדים מידי, או בהירות כללית של הרמקול), לכן מעיפים אותם ומוצאים מגבר הולם.

כמובן שזהוא הכל טוב ויפה בעולם התיאורטי, בפועל קשה לעשות את זה, לי אישית קודם היה מגבר ואז קניתי שנשמעו נחמד ביחד, ואז החלפתי מגבר, אני מאמין שאם כרגע הייתי רוצה לשדרג משהו אז הייתי משדרג את הרמקולים ונשאר עם המגבר הנוכחי מאילוצים כלכליים, כי לא היה לי את הכסף למצוא מגבר באותה רמת מחיר שיתאים לרמקול.

בהצלחה במסע אל הנירוונה האודיופילית !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיוני, בהנחה שאין למגבר קושי ב"הנעה" של הרמקול (עכבה הנופלת מתחת למינימום שהמגבר יכול לעמוד בו, למשל), גם המגבר הטוב שיש לא "יתקן" בעייתי. מגבר יכול לרסן, להבליט, לשכך ועוד מיני מושגים סטייל make-up, אך עם זאת "חתימת הצליל" - האופי הטבעי של הרמקול, יצא החוצה בכל מקרה...

בכל אופן, אני אבדוק הגברות נוספות במחיר. (לא שיש הרבה: Cambridge Audio 540A, NAD C320BEE ואולי איזה Rotel המתומחר באופן רע במיוחד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את הנאד הזה אתה יכול אפילו לא לבדוק. הוא לא מגבר רציני בכלל, נראה לי שעדיף לך משהו מיד שנייה או תצוגה.

בנוגע לאיך בוחרים או מגבר. אני אישית קניתי קודם מגבר, מהסיבה הפשוטה שאני חושב שרמקולים מחליפים הכי הרבה ואז את המגבר. אם יש לך מגבר שמתאים לרמקול שלך, לא יעזור לך כי כשתחליף את הרמקול גם ככה תצטרך להתאים אותו למגבר וזה כאב ראש. אני אישית שמעתי את המגבר שיש לי עכשיו אצל מישהו, והוא נשמע פשוט מדהים, באותו הרגע החלטתי שאני רוכש אותו. יומיים לאחר מכן באתי, שמעתי שוב, שילמתי ולקחתי. אני לא מתחרט על כך לרגע, שכן חשוב לדעת מהו שווי המגבר (מבחינת איכות ולא כסף) ושווי הרמקול המדוברים.

אני חשבתי שצריך לקנות מגבר לשנים קדימה (וזה בהחלט המצב) ואחרים קונים לשנים קדימה. ד"א, כפי שציינתי, זה משתנה ממצב למצב. מגברי שפורפרות כמו אצלי צובעים את הצליל יותר מאשר מגברים טרנזיזטורים (נכון שלאוזן חלק מהעיוותים לא שמיעים כי הם מתרחשים באוזן גם כך) ותלויים הרבה יותר בשנאי המוצא שלהם, ולכן בעיה יותר להתאיםן להם . מסיבה זו צריך בשפורפרות לבחור קודם כל מגבר ולאחר מכן , ובטרנזיטורים אפשר בהחלט הפוך (ואפילו מומלץ בחלק מהמיקרים). ברור שכל הניכתב כאן הוא דעתי האישית בלבד.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולם לא התעסקתי במגברי שפופרות ועל כן איני יכול להגיב. אני נמצא עדיין בעולם הטרזיסטורי.

לגבי ה-NAD 320BEE, זהו מגבר טוב ביחס למחירו ועל כן אין זה המקום להשוותו ל-PRIMO אשר נמצא בליגה מעליו.

ה-540A הינו מגבר נטול באסים ביחס לאלטרנטיבות האחרות בשוק. שוב, לא מתחרה ראוי ל-PRIMO.

מגברים שהייתי בודק הם ה-RA01 של ROTEL, ה-C352 של NAD (מגבר אשר לא מתחבב על כל אחד. יש האומרים כי הוא צווחני מדי. בכל זאת שווה בדיקה), AMC 3100A למרות שלטעמי הסאונד שלו לא מדוייק מספיק. אחרון חביב הוא ה-MARANTZ 7200.

במידה והנך בודק גם יד שניה הייתי בודק מגברים של VINCENT. הם נותנים צליל מאד חם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ד"א, משהו ששמתי לב אליו עכשיו:

והחשוב מכל - זוהי דעתי שלי ושלי בלבד. אם זה מעניין מישהו, חבר שלי - שלא מכנה עצמו "אודיופיל",

ואתה את עצמך מכנה אודיופיל? ???

נראה שיש רק דרך אחת לבדוק זאת עם שאלות האודיופיליה נרווזה הבא:

http://www.audiophilia.com/features/aptest.htm

אני אישית יצאתי דיי טוב במצב של פחות מ-20 נקודות אני הומלצתי לביצוע בדיקה נוספת בעוד כשישה חודשים.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

lol, אני חושב שמי שעונה על ההגדרה אודיופיל הוא כל מי שאכפת לו באיזה אופן היצירה המוסיקלית משוחזרת אצלו. לא צריך להיות בעלים של אינטרקונקט בעלות של מאות דולרים למטר, או להחליף ציוד בתכיפות מטורפת כדי להיחשב "אודיופיל" בעיני... למעשה, אדם כזה הוא "ציודופיל" הרבה לפני שהוא "אודיופיל"!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מצטער שאני מגיב לעניין רק עכשיו, פשוט רק עכשיו התפנו לי 40 דקות לצפות בסרט של הכנת הכבלים.

אני חייב לציין, כי בנושא של הכבלים למערכת אודיו (RCA-RCA) אני ממש לא מסכים עם הרבה דברים שנטענו שם.

1. יש צורך בכבל רציני יותר שבו הסיכוך עובר מסביב למוליך המרכזי ולא לידו. אני יכול להבטיח מניסיון שכבל עם סיכוך עלוב שכזה יהיה חשוף להפרעות גם במערכות יחסית לא עמוסות בכבלים (כמו זאת שצולמה בסרטון המדובר).

2. ישנה חשיבות גדולה לסוג הפלאג שכלל לא צוינה בסרטון. הפלאג כדאי מאוד שיהיה מצופה בזהב או בניקל הם שניהם מוליכים גרועים יותר מנחושת (פנו ללימודי הפיסיקה למספרים מדויקים של התנגדות סגולית) אך הם שניהם לא מתחמצנים ולכן מתאימים מציפוי של הכבל בלבד. כמו כן, חשוב שהפלאג יהיה בנוי מיציקה בודדה ולא ממספר חלקים שהולחמו וזאת בכדי לקבל מעבר חלק יותר של האות. דבר נוסף, הבידוד בין הפין המרכזי של הפלאג לבין המעטפת שלו צריך להיות מטפלון, וזאת בכדי לעמוד בטמפרטורות גבוהות בזמן ההלחמה.

3. ישנה חשיבות גבוהה מאוד לסוג הבדיל שבו נעשה שימוש. אני בכבלים הראשונים שלי השתמשתי בבדיל פשוט שעולה כמה אגורות למטר, לאחר מכן קפצתי לחנות והבאתי בדיל שעולה בערך פי 25 יותר (תוצרת חמוויק), ואני חייב לציין שבהחלט שמים לב להבדל גם בעבוטדה איתו וגם במוצר המוגמר.

כמובן שזה לא הכל, וישנם דברים נוספים שלומדים עם הזמן ועם הניסיון בתחום. אני חייב לציין שאחרי שהכנתי מספרלא מבוטל של כבלים לצרכים שונים (גיטרות, כרטיסי קול, קואקס או RCA-RCA לסטריאו) הידע שלי גדל בהרבה לעומת הידע התיאורתי בלבד שהיה לי בתחילה (שזה הסוג הבלעדי של הידע שניתן לקבל מהסרטון הזה) ועל כל אחד שמכין את הכבלים שלו לעבור את התהליך הזה, ולהסיק לבד מה חשוב בכבל, מה חשוב בפלאג, בבדיל וכו'.

רק ראיתי לנכון לציין את זה. וד"א, אני לא מתכוון לגרור את זה לנושא של האם יש הבדל בין כבלים או לא. כל אחד יחליט לעצמו.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפי שכבר ציינתי אני לא מתכוון להיכנס לוויכוח חסר הטעם הזה של האם יש הבדלים בין כבלים או לא. אתה עצמך אמרת שאתה מסכים שיש הבדלים בתנאים מסוימים, אז לא משנה. אתה לא שומע הבדל? שיבושם לך. אני אישית חושב שיש צורך להשקיע עלות מינימלית של כמה אחוזים בודדים מעלות המערכת גם לצורך שידרוג הכבלים. הדבר נוגע הן לכבלים של הרמקולים והן לכבלים שמחברים בין הרכיבים (אשר רגישית עוד הרבה יותר, והם היחידים שמכילים סיכוך).

ד"א, אתה יכול עד כמה שתרצה לקרוא לזה אמונות וודו למיניהן, ואני עצמי מסכים שמעבר להשקעה מינימלית כלשהו בכדי להגיע לרמה שממנה אין הבדל שמיע בין כבלים זו עבודת אלילים לכל הדעות. אך אם אותו הבן מוכן להשקיע בזה את הסכום ונהנה מזה, למה לא?!

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...