מחיצה C נעלמה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחיצה C נעלמה


Jack_g

Recommended Posts

זאת בעיה דיי נפוצה אצל אנשים שלא משאירים את המחשב דלוק 24\7 ואין להם אל-פסק, קורה שה MBR פשוט נדפק קצת וה מחיצה C נעלמת והWINSOWS לא עולה פשוט.

העניין הוא שאם מחברים את הכונןו למחשב אחר עם או 98 אז שאר המחיצות בכונן הקשיח נגישות אבל C לא נגישה והWINDOWS אומר שאין לא בכלל מערכת קבצים מוגדרת וחייבים לפרמט את המחיצה הזאת.

כעולים עם דיסקט 98 או DOS אז אפשר לגשת ל C בלי שום בעיה והמחיצה תקינה לחלוטין גם כשנכנסים ל FDISK אז הוא מראה שהכל תקין.

ניסיתי כבר את הדברים הנ"ל:

1. תקיון של ה MBR ע"י FDISK ו תוכנות אחרות.

2. חיבור כונן הקשיח  לXP ו 98.

3. לעלות בעזרת ERD COMMANDER.

4.שיכפול ע"י GHOST.

5. תיקונים למינהם עם תוןכנות הן פשוט לא מזהות את הכונן ככונן פעיל .

לא עולה בדעתי מה עוד אפשר לעשות  בשביל לשחזר את החומר, אני צריך פתרון כלשהו להעתקה של קבצים בעברית כולל תיקיות כי כשאני בדוס אני מפעיל נורטון ומעתיק קבצים באנגלית ללא שום בעיה אבל קבצים בעברית דוס לא מעתיק אז אם אין פתרון לתיקון המחיצה כולה אולי יש לכם פתרון שיעזור לי להעביר את החומר בעברית?

עריכה: הסיבה שאמרתי שזו בעיה דיי נפוצה היא שזה קורה להמון אנשים ומה שעושים בחנויות מחשבים בדרך כלל זה פשוט לפרמט וזהו אבל מה עושים כשחייבים את החומר שיש על הכונן?

דיברתי עם התמיכה של וגם בפורומים שלהם ואמרו לי שהם מכירים את הבעיה והפתרון שלהם זה פירמוט ואין אפשרות לשחזר חומר בעברית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי כבר שהפעלית את הכונן במחשב אחר וWINDOWS לא מזהה את המחיצה בתור מחיצה פעילה היא כאילו לא מאותחלת וכן ניסיתי לעבוד עם PARTION MAGIC וזה לא עזר הוא גם לא מזהה את המחיצה בתור מחיצה מאותחלת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...