פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים טריק לחיסכון בדלקבצומת או ברמזור (בגיר ידני) העבירו ל ניוטראל ושחררו קלאץשלוחצים על הברקס במעבר מהילוך גבוה לנמוך עדיף להעביר לניוטראל ולבלום תוך כדי גלישה ולא תוך כדי מעבר הילוכים זה אולי מגביר שחיקה של דיסקיות הבלם אבל בנינו הן הרבה יותר זולות מבלאי במנוע ובקלאץ (טיפ שקיבלתי ממסוכניק)
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים או שהוא בכלל לא אוהב אותך ורוצה לראות אותך תקוע באיזה עמוד עניין בלימת מנוע קיים בגלל שהברקסים יאבדו את היעילות שלהם אם תשתמש בהם יותר מדי.תוך כדי הנסיעה הם פשוט לא יעבדו ואתה לא תוכל לשלוט על הרכב שלך. מדי פעם שומעים ברדיו על נהגי משאיות שבגלל שהשתמשו יותר מדי בבלמים ולא נעזרו בכח המנוע לבלימת המשאית, גרמו לבלמים להפסיק לעבוד ועשו תאונות קשות. העניין תופס ככל שהרכב יותר כבד, אבל זה יכול לקרות גם ברכבים שאינם גדולים במיוחד. שימוש בבלימת מנוע שומר על החיים שלך.אגב, להשתמש רק בבלימת מנוע או רק בבלימה עם ברקסים זה לא טוב. צריך לשלב בין השניים תמיד.
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים אם תחליף בלמים אחת לכמה זמן תחסוך עלויות גדולות יותר אח"כ אני מעדיף בריאות מאשר להחליף קלאצ' ב3000 שקל...
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים תפסיקו לבלבל בביצים שום דבר לא נישרף אם מתחזקים כמו שצריך הכל פועל פיקס וגם חוסכים המון
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים אם מתחזקים ומשתמשים נכון האורך חיים של החלקים יהיה רב יותר אבל בסופו של דבר מתישהו צריך להחליף רפידות בלמים וגיר.
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים טריק לחיסכון בדלקבצומת או ברמזור (בגיר ידני) העבירו ל ניוטראל ושחררו קלאץשלוחצים על הברקס במעבר מהילוך גבוה לנמוך עדיף להעביר לניוטראל ולבלום תוך כדי גלישה ולא תוך כדי מעבר הילוכים זה אולי מגביר שחיקה של דיסקיות הבלם אבל בנינו הן הרבה יותר זולות מבלאי במנוע ובקלאץ (טיפ שקיבלתי ממסוכניק)עצה טיפשית ומסוכנת! אתה מסכן את עצמך בכך שאם רכב פוגע בך מאחורה הוא יעיף אותך עשרות מטרים קדימה. כמו כן שחיקה של דיסקיות הבלם היא מסוכנת והמוסכניק שלך הוא איש טיפש.
פורסם 2005 באוגוסט 1420 שנים להיפך, הוא חכם... הוא נותן לו "טיפים" שיגרמו לו לחזור אליו לטיפול יותר מהר...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.