מתי הדלק נגמר יותר מהר במהירות נמוכה או גבוהה,ידני או אוטומטי? - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתי הדלק נגמר יותר מהר במהירות נמוכה או גבוהה,ידני או אוטומטי?


אורח Si-Nom

Recommended Posts

  • תגובות 109
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה לא הממיר הקטליטי...

זה הממיר מומנט, שזה ביזבוז של 15% מהכוח בממוצע, ביפניות החדשות זה 10%,

והגירים הרציפים זה סיפור אחר,

ולסיכום ידני יותר חסכוני,

ואנקודר, מי שנוסע בידני בטורים גבוהים יסע גם באוטומט בטורים גבוהים, והאוטומט יצרוך יותר, הרבה יותר.

עריכה: מי שכתב את הכתבה הזו בYNET ממש מטומטם ומגיע לו מכות, הוא כותב שצריך להתחיל נסיעה ישר עם הדלקת הרכב,

זה אחד הדברים הכי גרועים למנוע :kopfpatsch: :kopfpatsch: :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:pissed: :pissed:

למה אנשים כמוך חייבים להרוס ת'רדים???

מה איכפת לך למה הוא שואל, פשוט אל תגיב, אם כבר אז אתה המשועמם שקורא ת'רדים שבכלל לא מעניינים אותו ומזיין תשכל.

מה אתה קופץ, מי בכלל דיבר איתך.

עניין אותי לדעת מה פשר השאלה הזאת, לא נאה לך, פשוט אל תגיב למה שאני אומר. אף אחד לא מכריח אותך להגיב למה שאני אומר, ואם לא נאה לך אתה מוזמן לקחת את הרגליים שלך ולעוף מכאן. ::)

:screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואנקודר, מי שנוסע בידני בטורים גבוהים יסע גם באוטומט בטורים גבוהים, והאוטומט יצרוך יותר, הרבה יותר.

תקרא לי נהג מתחיל, תקרא לי לא מבין במכוניות, תקרא לי לא מבין מהחיים שלו, תקרא לי כשהאוכל יהיה מוכן, אבל ממתי בגיר אוטומט יש לך שליטה על "נסיעה בטורים גבוהים\נמוכים" (לא כולל תיבות טיפטרוניק למיניהן ולא כולל להוריד לשלישי, מה שלפעמים עושים בשביל לבלום בעזרת המנוע...) ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

kick-down בסה"כ מוריד הילוך, ומושך אותו יותר זמן.. זה הכל... מכאן ועד "לנסוע בטורים גבוהים" יש הבדל לא קטן..

אני מניח שרוקי צדק בחשש שלו, רק שוב - מדובר פה בנהיגה "טיפשה", לא בנהיגה "בטורים גבוהים"..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוריד הילוך ומושך אותו בסל"ד של 4 ומעלה (לא שיצא לי לראות תיבה אוטומאטית שמתמודדת עם סל"ד הגבוה מ 6), אבל כל קו מעל לסל"ד של 3.5 כבר קורץ לצריכת דלק מוגברת מהממוצע, שלא לדבר על כך שאת נקודת מתן המומנטי המיירבי כבר עברת ונקודת מתן ההספק המיירבי מהמנוע מתקבלת בסביבות ה 5-6 במנועי בנזין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה נראה לך שנסיעה בידני תצרוך יותר דלק?

לא משנה מה תעשה, תמיד אוטומט יצרוך יותר (באותם התנאים) בגלל הממיר הקטליטי.

מצטער אבל :lol:

עומרי, חוששני שהוא התכוון לכך שמי שמושך הילוכים בידני, ינהג עם לא מעט "קיקים" באוטומאט, זה הכל.

האמת זה דיי נכון.

יה חתיכת מסכן בלי ערך לכסף! ליטר דלק על סף ה-6 שח!

באמת המצב קשה, המחיר לטנק עלה לי תוך ה4 שנים שאני נוהג מ180 שקל ל240 שקל :errrr:

kick-down בסה"כ מוריד הילוך, ומושך אותו יותר זמן.. זה הכל... מכאן ועד "לנסוע בטורים גבוהים" יש הבדל לא קטן..

אני מניח שרוקי צדק בחשש שלו, רק שוב - מדובר פה בנהיגה טיפשה, לא בנהיגה "בטורים גבוהים"..

האמת אם אתה נותן פול גז באוטומט אתה נמצא על טורים דיי גבוהים, מעל הממוצע באוטומט לאוטו הזה.

(אגב, לא ממש ממולץ להגיע "לאיזור האדום", הרזוננס פשוט מתלכד עם זה של המנוע, וגורם לבלאי מואץ)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...