מתי הדלק נגמר יותר מהר במהירות נמוכה או גבוהה,ידני או אוטומטי? - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתי הדלק נגמר יותר מהר במהירות נמוכה או גבוהה,ידני או אוטומטי?


אורח Si-Nom

Recommended Posts

^ ^ ^ ^ ^ ^

איזה שטויות, אם יש ירידה ארוכה, תחזיק על הירידה ברקס אחרי זה אם יקרה משהו תביא בלימה הברקסים יהיו לוהטים ולא יעבדו,

תמיד עדיף לבלום עם המנוע, אני לא מתכוון ללרדת ירידות על ראשון, אבל שלישי או במקרים אפילו רביעי, זה מסוכן לתת לאוטו לרוץ חופשי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 109
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

היא לא מבוססת גז אלא בנזין

מנוע בנזין 1500 יחד עם מנוע חשמלי בהספק זהה

המנוע החשמלי מנצל את העודפים שבכל אוטו אחר מתבזבזים

כמו בלימה והאטה

וגם סיבוביי סרק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברכבי הייבריד באמת ניתן לנצל את סיבובי המנוע לניצול טוב יותר של האנרגיה.

במנועים רגילים, לא משנה עד כמה הסל"ד יהיה גבוה, האלטרנטור מקובע על המתח היוצא וההספק, מה שכן, סל"ד גבוה לרוב תורם גם לשחיקת האלטרנטור, בעיקר ברכבים קצת יותר ישנים או ברכבים אשר התקינו בהם אלטרנטורים סוג ד' (לאחר החלפה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה בדיוק נהגת בפוקוס 1.6 שעושה 7000??

בין צומת עין הקורא לצומת בית עובד אם זה חשוב לך לדעת... ;)

היתי מצלם אבל אני מעדיף לשמור את העיניים על הכביש ואת הידיים על ההגה. מן קטע ביזארי שקיים אצלי... :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...