שוס: בשבוע אחד מינולטה שחררה DSLR מעולה וזולה, והכריזה על שיתוף פעולה עם סוני - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שוס: בשבוע אחד מינולטה שחררה DSLR מעולה וזולה, והכריזה על שיתוף פעולה עם סוני


rangerman

Recommended Posts

ה-D5 תעלה כ-$800 דולר בחו"ל ותספק תכונות מאוד דומות ל-D7 המעולה שלהם. היתרון הגדול שלה על כל המתחרות: מייצב תמונה מובנה שעובד עם כל העדשות שמתאימות למצלמה. תשלבו את זה עם איכות תמונה טובה ב-ISO גבוה, ואתם מקבלים מעולה לצילום באור קיים ללא .

http://www.dpreview.com/news/0507/05071503kmmaxxum5d.asp

5465909.jpg

מינולטה (או ליתר דיוק קוניקה-מינולטה) הכריזה גם על שיתוף פעולה עם סוני לייצור מצלמות DSLR חדשות. זה יגדיל את מבחר העדשות והמצלמות שמשתמשות בבאיונט של מינולטה, ייאפשר הורדה של המחירים ויציע שילוב מעניין של טכנולוגיות ייחודיות שיש כיום לשתי החברות. אם מישהו חשב שהעתיד של מינולטה בתחום ה-DSLR מעורפל, נראה שעכשיו, עם , הם יכולים אפילו לאיים על השליטה של קאנון וניקון.

http://www.dpreview.com/news/0507/05071902kmsony.asp

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נחייה ונראה, על פניו ולפחות לפי התמונות, איכות המוצר לא נראית גבוהה מדיי מבחינת חומרים או עיצוב. אבל כל זה יתגמד אם איכות התמונה תהייה טובה. שוב, נחייה ונראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נחייה ונראה, על פניו ולפחות לפי התמונות, איכות המוצר לא נראית גבוהה מדיי מבחינת חומרים או עיצוב.

ואיך בדיוק אתה יכול להאריך את איכות החומרים מתמונה?

לגבי עיצוב, הוא מבוסס על זה של ה-7D, שזכתה בכל הביקורות לשבחים על ארגונומיה ונוחות הפעלה. אתה יכול לפרט מה בדיוק אתה רואה בתמונה הזאת שמראה על איכות חומרים ועיצוב פחותה משל המתחרות הישירות שלה - ה-EOS 350D של קאנון והניקון D50??

אבל כל זה יתגמד אם איכות התמונה תהייה טובה. שוב, נחייה ונראה.

האמת, גם אם מה שאתה כותב היה נכון (ואני לא רואה שום דבר בתמונה שמעיד שהוא נכון), זה כבר מתגמד מול הקילר-פי'צר של המצלמה הזו: מערכת ה-AntiShake שעובדת עם כל עדשה.

איכות התמונה לא תהווה בעיה, ה-5D משתמשת באותו חיישן ובאותה מערכת של ה-7D. האמת, איכות התמונה במצלמות DSLR מודרניות כבר אינו פקטור משמעותי - כולן טובות מספיק (אפילו ה-E300 וה-E1 של אולימפוס עם חיישני ה-4/3 הקטנים שלהן). דווקא דברים אחרים עושים את ההבדל - מחיר, פיצ'רים, נוחות הפעלה, ותאימות לעדשות. השילוב שה-5D מציעה הוא קטלני לדעתי, והחסרון היחידי שלה (ברמת המחיר הזו) הוא חוסר תאימות לעדשות עם באיונט של חברות אחרות. זה כמובן לא מהווה בעיה לצלמים ללא סט עדשות גדול או למי שה-5D תהיה ה-DSLR הראשונה שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...