עבור לתוכן

האינטרנט כל הזמן מתנתק, עזרה דחוף!

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

תתחיל מזה

http://www.pandasoftware.com/products/activescan/com/activescan_principal.htm

אם זה נקי - תנסה כ. רשת אחר

ולגי כ. רשת - כל כרטיס רשת יהיה טוב.

החלפתי כרטיס רשת, עשיתי את הבדיקה של פנדה והיא מצאה 6 וירוסים ומחקה את כולם.

ועדין יש ניתוקים!!!!!!!!!!!!!!! >:(

אך ממשיכם מכאן?

האם הפתרון הסופי הוא פירומט המחשב?

פורסם

לפי מה שהבנתי זה לא ניתוקים כל דקה או משהוא כזה זהניתוקים שקוראים מדי פעם

אם ככה אז

גם לי היתה בדיוק אותה הבעיה .

מה שעשיתי הוא פתרון ממש פשוט

CACDSL !

תוכנה מעולה שתמיד תתדאג שתהיה מחובר

לגבי ה נטסטיט שלך

תבטל את הFIREWALL

שלך ואז תעשה NETSTAT

יכול להיות מאד שבגלל הFIRE WALL לא ראיתה תוצאות

פורסם
  • מחבר

לפי מה שהבנתי זה לא ניתוקים כל דקה או משהוא כזה זהניתוקים שקוראים   מדי פעם

אם ככה אז

גם לי היתה בדיוק  אותה הבעיה .

מה שעשיתי הוא פתרון ממש פשוט

CACDSL !

תוכנה מעולה שתמיד תתדאג שתהיה מחובר

לגבי ה נטסטיט שלך

תבטל את הFIREWALL

שלך ואז תעשה NETSTAT 

יכול להיות מאד שבגלל הFIRE WALL לא ראיתה תוצאות

אין לי FIRE WALL...

ומהיכן אני מוריד את התוכנה הזו?

פורסם

יש לך ICQ ?

אני אשלח לך

או שתעשה חיפוש באי מיול...

פורסם
  • מחבר

יש לך ICQ ?

אני אשלח לך

או שתעשה חיפוש באי מיול...

אין לי ICQ אתה יכול להביא לינק לתוכנה?

פורסם

לפי מה שהבנתי זה לא ניתוקים כל דקה או משהוא כזה זהניתוקים שקוראים מדי פעם

אם ככה אז

גם לי היתה בדיוק אותה הבעיה .

מה שעשיתי הוא פתרון ממש פשוט

CACDSL !

תוכנה מעולה שתמיד תתדאג שתהיה מחובר

לגבי ה נטסטיט שלך

תבטל את הFIREWALL

שלך ואז תעשה NETSTAT

יכול להיות מאד שבגלל הFIRE WALL לא ראיתה תוצאות

tאל תוריד את הפירוול אם אתה לא רוצה עוד ווירוסים. ונטסטט ממש לא רלוונטי אם הסריקה של פנדה מצאה לו 6 וירוסים.

תתקשר לבזק שוב

תגיד להם שהחלפת כ. רשת וזה לא עזר - שימצאו פתרון

אם זה לא עוזר, והם מעיפים אותך לספק תגיד להם שסריקת וירוסים אונליין ניקתה לך את המחשב, החלפת כ. רשת ועדיין הניתוקים.

פורסם

גם לי יש בעיה דומה

דיברתי עם HOT ואמרו לי לנסות להעביר את המודם לUSB במקום כרטיס הרשת

פורסם

טוב

ככה, תשאול למתנתק היקר (ולכל מי שבעתיד תהיה לו בעיה כזו, בחיבור ADSL עם חייגן ומודם על כ.רשת)

1. אין כזה דבר ניתוקים לפעמים פעם בדקה, לפעמים פעם ב-14 שעות, זה אולי היה צירוף מקרים של 2 תקלות.

2. מה היוזר שלך בנטויז'ן, תן לי אותו (בפרטי אם אתה רוצה)  אני אבדוק את הלוג התחברויות שלך, וככה תוכל לראות בדיוק כל כמה זמן מתרחש ניתוק.

(אם אתה לא בנטויז'ן אפשר להתקשר לספק שלכם, לפי דעתי כל ספקית יכולה לראות זמן חיבור וזמן ניתוק, אפשר לשאול אותם,

אולי יסכימו לשלוח לך את הלוג הזה לאימייל או משהו, למרות שזה בד"כ לא נעשה)

3. הבנתי שזה מודם בכ.רשת, איזה מודם בדיוק ? הוא יוצא מסנכרון כשזה קורה ? יש מנורות שנכבות או מתחילות להבה כשזה קורה ?

4. אחרי ניתוק, אתה יכול להתחבר חזרה בלי בעיה ? או שאתה מקבל הודעת שגיאה ? אם כן - איזו הודעת שגיאה ?

5. איזו תוכנת FIREWALL יש לך ?

6. תלחץ CTRL ALT DEL תכנס לביצועים, על כמה עומד אחוז ניצול ה CPU שלך ? (אני מניח שזה XP)

7. מאוד יכול להיות שזה תהליך מסויים (וירוס או תוכנת ריגול כלשהיא) שגורם לזה, נסה לסגור תהליכים ולראות מה קורה - זה צעד אחרון למקרה שכלום לא עוזר.

טיפול  10,000

--------------------

אתה יכול להתחיל בטיפול הזה לפני כל שאר הדברים שרשמתי, זה מומלץ

אני מאוד מקווה שיש לך SP2 כי זה מאוד עוזר במקרים כאלה.

כשאתה מנותק מהאינטרנט, מחק את החייגן שלך מחיבורי רשת

תעביר את ה LOCAL AREA CONNECTION של הכרטיס רשת למצב לא זמין (קליק ימני עליו - "בטל")

תמחק כל חייגן אחר שיש שם אולי במקרה (להזהר לא למחוק חיבורים פיסיים , כמו 1394, או LAC למיניהם, רק חייגנים)

כנס להתחל-הפעלה

אל תכתוב שם CMD :) תמחק מה שרשום ותכתוב :

netsh int ip reset netsh.log

תרביץ באנטר  :smile1: - נפתח מסך דוס שחור, ונסגר מעצמו אחרי שהפקודה רצה (2 שניות בד"כ)

עכשיו, אם יש לך SP2, תפתח שוב תפריט התחל-הפעלה, תרשום הפעם :

netsh winsock reset

אותו תהליך, יש ? נפתח ונסגר.

עכשיו תפעיל מחדש את המחשב

תכנס לחיבורי רשת ותפעיל מחדש את הכרטיס רשת (קליק ימני על ה LAC שלו, ו"הפעל")

תרים טלפון לבזק, תגיד שפירמטת ואתה רוצה ליצור חייגן חדש ולהתחבר שוב

תבקש שיעזור לך גם לאפס את המודם לפני החיבור הראשוני (אתה צריך סיכה או משהו דק אחר בשביל לעשות את זה)

הנציג של בזק יאמר לך להתחבר עם שם משתמש 1@1

הצלחת להתחבר ל 1@1 ? תגיד יפה תודה לבחור מבזק, ותנתק לו בפנים  :smile1:

תתנתק, אתה לא מחובר לאינטרנט, אתה מחובר לשרת בדיקות של בזק

תתחבר שוב - אבל עם שם המשתמש והססמא שלך בנטויז'ן

תזכור - שם המשתמש שלך צריך להרשם ככה :

username@INetvision

זהו

אתה מחובר ?

במידה ועדיין יש ניתוקים, תענה על השאלות ותקרא את כל מה שכתבתי למעלה בסעיפים 1-7

תודה על שיתוף הפעולה, בהצלחה שיהיה

אם כל זה לא עזר, תפרמט, הכי פשוט.

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

עדכון

הבעיה שלי נפתרה

הבעיה הייתה שהרשת חזקה מדי, כלומר האות היה יותר מדי חזק

הטכנאי בא שם פילטר חלש ראה שלא טוב

שם פילטר רצחני

והכל טוב

אני ישבתי שבוע בלי התנתקויות

חוץ מפה ושם אבל זה לא היה קשור ישירות לזה

הפתרון!!! פילטר, בקשו מהטכנאי

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים