פורסם 2005 ביולי 1120 שנים היי,אני עכשיוו סוקר את השוק לקניית אופנוע חדש,ושמתי לב שיש הבדל מחירים עצום בין מה שאופנוע אחד עולה בחו"ל לבין אותו אחד שעולה בארץ,כך למשל, הסוזוקי GS F עולה בארץ:53,964 ש"חלעומת זאת אותו דגם בידיוק עולה בחו"ל:5,149.00$ כלומר 22655ש"חכ2.5 פחות!!וכאן נכנסת לתמונה השאלה שלי:אם אני בוחר לייבא אישית את אותו דגם, מה אני צריך לקחת בחשבון ושייתווסף למחיר ובכמה, כלומר, מיסים למשל, מכ"ס וכמה ואיפה אני יכול לברר כמה אחוז מכ"ס מתווסף.עכשיוו חוץ ממכ"ס אני בטוח שיש עוד כמה מיסים ספורים שאני לא מכיר בייבוא אישי,אי לעך אשמח לקבל עזרה ועצות בקשר לייבוא אישית.פרט לזה הערות של ייתרונות\חסרונות בייבוא אישי יתקבלו בברכה!!תודה לכול העוזרים בהחלטה הקשה הזו (-:
פורסם 2005 ביולי 1120 שנים המכס לרכבים מגיע מתחיל מ-100 אחוז בערךאם אותו דבר תקף על אופנועים פשוט חבל על המאמץ
פורסם 2005 ביולי 1120 שנים מחבר גם 100% חוסך לי 10000 שקל, זה כבר שווה את המאמץ, השאלה אם ישנם עוד מכסים או סכומים שצריך להביא בחשבון...
פורסם 2005 ביולי 1120 שנים כן, רק שזה יותר לכיוון ה-130%.. ואהבתי את העובדה שהפכת 5K דולר ל-20K שקל.. כאילו מע"מ זה משהו שלא באמת חייבים לשלם.. בקיצור - לא רק שזה יעלה לך בכמות מטורפת לחלוטין של בירוקרטיה וכאב ראש - אתה גם לא תחסוך יותר מדיי. אמרת שהמחיר שלו בארץ זה 53,964 ש"ח ? לדעתי, אני מעריך שבמקרה הכי אופטימי תוכל אולי לחסוך את הכמה אלפים הבודדים מעבר ל-50K העגול... שווה את הכאב ראש והאחריות זה בטוח לא.. ברכבים של מאות אלפי שקלים (400K ומעלה) אפשר לחסוך ביבוא אישי כמה עשרות שקלים, ואז זה כבר נהיה משמעותי.. אבל באופנוע של 50K ?
פורסם 2005 ביולי 1120 שנים שכחתם את ההוצאות הנלוות..הרי אתה לא מתכוון להביא אות בתוך מזוודה..אז צריך לארגן הובלה.. אתה גם כנראה תצטרך לסוע לאותה ארץ כדי לקנות ולארגן משלוח...ועכשיו שזה מגיע לארץ אתה משלם את המכס וצריך לרשום את האופנוע במשרד הרישוי.. (אתה לא יכול ישר להתחיל לסוע עליו...) אז זה גם הזמנת גרר..לדעתי זה בכלל לא משתלם וזה מאמץ גדול מידי ובלאגן בשביל לחסוך כמה אלפים (אני מדבר על 1000 2000 אז זה באמת החיסכון אחרי כל ההוצאות)עדיף לך לקנות בארץ ולהיות בראש שקט..נ.ב אולי אתה יכול להביא משומש ואז לחסוך כסף.. תבדוק את זה..נ.ב יבוא משתלם בדרך כלל רק למכוניות שאין בארץ יוקרה\אספנות
פורסם 2005 ביולי 1120 שנים תוסיף 128% מכס (כולל מע"מ, אבל הוא לפי ערך האופנוע +מחיר ההובלה וההוצאות הנלוות)+הובלה יבשתית מהמדינה שאתה מיבא ממנה (ארצות הברית במקרה הזה) + הובלה ימית +מכרים במשרד הרישוי+פקידים בנמל+ פקידים+פקידים+טסט+מסרד רישוי והרבה בירוקרטיה, יש חברות שמתעסקות ביבוא אישי, והוא פשוט עובדות מול המכרים ודואגים לכל כאבי הראש , הובלה, קשירת קשר עם המפיץ/מוכר בחול כמובן תמורת תוספת תשלום. אבל עדיין לדעתי לא משתלם כספית, כמו כן לא יהיה לך אחריות אצל היבואן של סוזוקי בארץ.עדיף שתקנה GS500E בלי הפרייג משומש משנתון נמוך יותר ולהוסיף לו את הפריינג כקיט, או לקנות משומש עם קיט.
פורסם 2005 ביולי 1120 שנים מחבר הדגמים האלו שונים לא רק בפיירינג, כלומר זה כן ההבדל ביניהם אבל מאחר והוא בא עם פיירינג אז גם הפנס שונה וכל העסק יותר יפה, אם אני אקח בלי אז אני לא אוכל להרכיב אותו כמו שהוא בא עם אלא אם אני אשקיע יותר כסף מאשר עולה רגיל.אני חושב שאני אלך פשוט על GPZ.....
פורסם 2005 ביולי 1120 שנים הGPZ עגלה..אומנם הפנס העגול הגדול של הGS500 מכוער, אבל הקיט מחליף גם את הפנסים וכולל מגן רוח.וישנם כמה כאלו מסתובבים ממודלים ישנים יותר עם הקיט מורכב, רק צריך לחפס.לפי דעתי חוץ מהטכנולוגיה המיושנת שהGPZ מתבסס עליה (קוואסקי לא שינתה כלום במהלך ה20 שנים אחרונות במכלולים ובמנוע של קבוצת ה500 שלה ה GPZ וה EN) הGPZ פשוט מכוער (אבל זו דעתי).הדבר היחיד שאני יוכל להגיד על GPZ לטובה זה אמינות, אמינות, נשכר טוב יחסית.
פורסם 2005 ביולי 1120 שנים מחבר האמת שהרבה אמרו לי שהוא מכוער, אבל גם הGS מכוער, מה לעשות, כל אופנועי ה500 דיי מכוערים, דיי מטריד אותי לקנות עם הפיירינג בגלל עלויות אחרי נפילה, עדיין לא נפלתי אף פעם אבל בכל זאת אני רוצה ללכת על הצד הבטוח, אתה יודע כמה עולה להחליף חלק ניזוק בפיירינג של GS??(בערך)..בכל מקרה, אני ארד מהרעיון של ייבוא אישי....אני פשוט לא מצאתי אתר של סונכות שמוכרת סוזוקי באינטרנט, מישהוא מכיר?
פורסם 2005 ביולי 1120 שנים אבניר הוא היבואן הבילעדית של סוזוקי.בקשר לפריינג אני לא סגור על הנזק הכספי, אבל לפי מה שהבנתי זה עסק יקר מאוד יכול להגיע לכמה מאות שקלים.אגב הCBF500 מודל 05 והGS500E (בלי הפריינג) החדש עברו מתיחת פנים קלה והם ניראים הרבה יותר טוב.ואילו בכל הנוגע לחצי ליטר של קווסקי באופנועי הספורט נשארו עם אותו עיצוב מיושן, הGPZ וה ER5 נתקעו עם אותו עיצוב כמעט עשור.לפחות את הEN500 (בשאיפה בעתיד להיות בעליו של יצירה זו) הם משנים את העיצוב כמעט כל 4 שנים בגלל הביקוש הרב לאופנועי קסטום בארצות הברית.לינק לאתר של אבניר:http://www.oferavnir.co.il/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.