קניית נגן MP3 מארה"ב - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית נגן MP3 מארה"ב


perrikus

Recommended Posts

דודים שלי מגיעים מארה"ב לביקור בארץ ב-14.7, ככה שאין לי הרבה זמן ואני חייב להחליט על הקניה בימים הקרובים. התקציב שלי הוא כ-200$ (אמנם עדיף כמה שפחות) ואני כרגע מתלבט בין ה-H10 ל- MICRO. הבעיה עם ה-H10 זה שמן הסתם אני אקבל את הגרסא האמריקאית, מה שאומר: באנדל לוקה בחסר, לא מזוהה ככונן נייד. הבעיה עם ה-MICRO שדי מרתיעה אותי מלקנות אותו, זה הבעיה הנפוצה עם חיבור האוזניות. שלפי מה שראיתי הבעיה מתגלה כמעט בכל נגן MICRO. הבעיה הזו משמעותית אם הקניה מתבצעת בארה"ב, שכן אני לא אשלח את המכשיר להחלפה כל חודשיים (CREATIVE לא מתקנים את הבעיה לפי מה שהבנתי, אלא שולחים מכשיר חדש, מה שאומר שהבעיה תקרה גם בו). המסך הצבעוני בכלל לא חשוב לי.

עוד משהו, חשבתי שבערך באותו מחיר של ה-H10 הזה אני יכול לקנות את ה- TOUCH, ורציתי לשאול אתכם אם הוא באמת כל כך גדול ומגושם, ואם הוא יכול להכנס לכיס?

מה לדעתכם האפשרות הטובה ביותר? ובבקשה להסביר את התשובה שאתם נותנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתבלבל עם ה- MICRO. ה-TOUCH זה נגן 20/40 GB.

עכשיו עשיתי ניסיון כדי לבדוק את ההבדלים בגדלים בין הנגנים. לקחתי דף, ציירתי את הגודל של הנגנים לפי הנתונים וגזרתי. עכשיו, המיקרו קטן משמעותית מה-H10 אבל הוא גם יותר "שמן" (שלזה אין לי המחשה). ההבדל בין ה-H10 ל-TOUCH הוא בעיקר ברוחב (הבדל של כסנטימטר), וכמובן בכך שה-TOUCH גם כן "שמן" בהרבה. אבל נראה לי שה-TOUCH לא כל כך גדול והוא יכול להיכנס לכיס. מה דעתכם?

*** עריכה: מה אתם אומרים בנוגע לאייפוד מיני? כדאי לי לשקול לקנות אותו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי לפני כמה ימי את הזן מחו"ל ב200$ כדאי ביותר, עכשיו הבעיה שצינת בזן היא רק לגרסא הישנה יותר של הנגן, בגרסאות החדשות שיצאו אין כבר את הבעיה, חוץ מזה אין לך שום בעיה עם זה, כיוון שגם שזה קורה, יש הוראות מפורטות איך לסדר את הבעיה, אני עוד מעט מפרסם כתבה על הבעיה הזו והפיתרון שלה באתר החדש PVMP3.BIZ .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...