פורסם 2005 ביוני 2820 שנים שלום.הזמנתי לפני כשבוע כרטיס טלוויזיה, הכרטיס הגיע אלי והחלטתי להחזירו לחנות מכיוון שאיכותו נמוכה וגם מכיוון שכרגע סודר לי פתרון אחר מלבד כרטיס הטלוויזיה.פתחתי את האריזה כבר וחיברתי את הכרטיס למחשב.עכשיו בחנות לא מוכנים לקבל אותו חזרה מכיוון שהוא כבר נפתח.האם החוק של ההחזרה תוך 14 יום כולל מצב שהמוצר נפתח ונמצא לא לשביעות רצונו של הלקוח(למרות שלא הייתה שום הטעייה באתר או משהו כזה, פשוט האיכות לא מספיק טובה לדעתי)?
פורסם 2005 ביוני 2820 שנים אם ביצעת עסקת מכר מרחוק - היינו הזמנת באינטרנט או בטלפון את המוצר, אתה יכול להחזיר אותו אפילו שנפתחה האריזה בניכוי 100 ש"ח או 5% מערך המוצר, הנמוך מביניהם. כמובן, תוך 14 יום בלבד.
פורסם 2005 ביוני 2820 שנים מחבר תודה, אתה יכול להביא לי לינק לחוק הזה כדי שאני אוכל להראות אותו לחנות(למרות שאני בטוח שהם יודעים עליו).
פורסם 2005 ביוני 2820 שנים ^^ אל תדבר שטויות, זאת חובה, חוק הגנת הצרכן. החנות מכירה אותו, זה בטוח וחוץ מזה, תכנס לתנאי אחריות באתר של איפה שקנית ותבדוק שם
פורסם 2005 ביוני 2820 שנים באריזה היה דיסק או דיסקט? (עם תוכנות)החוק לא תקף על דברים המוגנים בזכויות יוצרים שזה כולל מידה דיגטליתהם חופשי יכולים לדפוק אותך
פורסם 2005 ביוני 2820 שנים מצורף קישור לחוק הגנת הצרכן.ראה סעיף 14ג למכר מרחוק:http://www.moit.gov.il/NR/exeres/0A39578F-DAEB-4357-8565-157CA6B84C4F.htm
פורסם 2005 ביוני 2920 שנים סעיף 14 ג(ד) הוראות סעיף זה לא יחולו על עסקת מכר מרחוק של - (3) מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ"ה1995-; (5) טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
פורסם 2005 ביוני 2920 שנים אתה טועה...(ג) בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה -(1) בנכס - מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם;(2) בשירות - בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.