עבור לתוכן

טריק נחמד בתלת מימד - portal

Featured Replies

פורסם

נו, כולם משויצים בדברים. הנה דבר נחמד שעשיתי לפני כמה זמן ב- Max.

התמונה מצורפת, והנה לינק לוידאו.

אם אף אחד לא ינחש נכון איך עשיתי את זה, אני אסביר עוד כמה ימים ;)

(עריכה) אופס, נגמר ה- bandwidth לוידאו, אבל שמתי למטה תמונות משם.

[attachment deleted by admin]

פורסם

אממ.. מעניין...

יש פה שימוש ב Wet & dry ?

פורסם
  • מחבר

אין לי מושג מה זה, אבל אין כאן שום post-processing.

פורסם

אני לא מבין כלום ב MAX אבל למה שזה יהיה בעיה לעשות את זה?

אפשר לעשות מראה שמשקפת את מה שמולה, ואז זה נראה כאילו זה חלון לנוף אחר...לא?

פורסם
  • מחבר

תסתכל בוידאו... יש כאן הרבה מעבר לזה:

מהצד הקדמי אפשר לראות גם את החלק שעבר את השער

מפרופיל ומאחור - לא רואים אותו.

[attachment deleted by admin]

פורסם

The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer

פורסם
  • מחבר

טוב, הנה ההסבר למי שזה מעניין אותו (באנגלית, כי אני משתגע מהמעברים בין השפות)

There're actually 2 tricks here. the first one is having the 'other-world' visible through the portal,

and the second one is having the couch not showing when viewing the portal from the other side.

The first one is achieved with 2 priliminary passes -

rendering the 'another world' scene with and without the couch,

then using the 'with-couch' sequence as a screen-mapped texture for the front face of the portal final scene

(note that the camera movement must by identical in the 2 scenes)

The 'no-couch' sequence is used at the back face of the portal in the final scene

The second trick is done by fiddling with the raytracer engine -

There is a cylinder in the other side of the portal with raytracer material with the following properties -

refraction = 100%, IOR = 1.0, and most importantly - the refraction excludes (under raytracer control->Local exclude) the couch object.

This effectively creates an invisible 'pocket' for the couch object.

פורסם

נחמד

אפשר להעלים דרך השער הזה גם אנשים?

יש כמה שלא הייתי מתנגד לראות אותם עוברים לאיזה מימד אחר

פורסם
  • מחבר

זה עובד גם לאובייקטים עם אנימציה (למשל דמויות של אנשים), וגם כשיש תאורה שונה ב"צד השני"

יש דבר אחד שאני יודע שאי אפשר לעשות בשיטה הזו (כמו שהיא) -

אי אפשר שיהיו אובייקטים ש'נכנסים' לשער כמה פעמים (למשל helix שכמה מהליפופים שלו עוברים דרך השער)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים