איך בנוי מנוע גרפי למשחקים? - עמוד 2 - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך בנוי מנוע גרפי למשחקים?


MasterDK

Recommended Posts

לא ברור לי איזה ידע צריך בכימיה (אם הכוונה למודלים של הצללה - אז אני ממש לא רואה מה הקשר)

כמעט כל ה"פיסיקה" שצריך לדעת זה ברמה של תיכון (מכניקה, אופטיקה גאומטרית ואם ממש רוצים - מכניקה של גוף קשיח)

הדברים המסובכים באמת (שאני לא בטוח שממומשים במנועי משחק היום) הם סימולציות של בדים וחומרים רכים, שאם רוצים לעשות את זה ריאליסטי ובזמן אמת, זה דורש פתרון של מערכות משוואות דיפרנציאליות.

את הנושאים האלה (וגם  את הנושאים של הצללה ועוד הרבה נושאים אחרים) בדר"כ כוללים תחת הנושא של גרפיקה ממוחשבת (איפה? - למשל ב- SIGGRAPH)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...