פורסם 2005 ביוני 2021 שנים איזה פורט נפתח לי?נניח כמו שברדמין זה 4899...והאם אני חייב סיסמא בשביל התוכנה או שאני יכול להאיר בלי סיסמא ואז כל מי שרוצה יכול להכנס לי למחשב?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.