פורסם 2005 ביוני 1921 שנים מישהו יכול להסביר לי בעברית איך עושים וולט מוד לכרטיס שלי?איך אני רואה מה המתח הנוכחי? ואיך אני אשנה אותו?תודה
פורסם 2005 ביוני 1921 שנים אחי אתה בטוח שאתה רוצה להתעסק עם זה ?ועוד עם כרטיס של 2000+ שקל... אני חושב שלא כדאי...
פורסם 2005 ביוני 2021 שנים הכרטיס שלך חזק מאד,אני לא מבין בשביל מה לך להתעסק עם וולט מוד לכרטיס כזה מחזק!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.