פורסם 2005 ביוני 1521 שנים מה הכיכדאי ליקנות? http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=C-Speakers&DB58893=129102&DB26647=26967 :) :D > :o
פורסם 2005 ביוני 1721 שנים אחי, לא לעשות דאבל פוסט. תחכה שיענו לך ואני ההייתי הולך על הראשון... 6.1,זה 40W בערך,אני חושב שזה ייספק אותך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.