פורסם 2005 ביוני 1521 שנים אוקיי אז ככה יש לי Volcano 7Plus אני רוצה לשלוף אותו החוצה אבל אני לא מצליח.מישהו מכיר מדריך שמפרט איך מוציאים את הסינק מהתושבת?
פורסם 2005 ביוני 1521 שנים זה ל AMD.?אם כן יש קפליפס כזה מהודק חזק יחסית לתושבת של המעבד ושם אתה פשוט צריך ללחווץ עליו עם מברג במקום הציון של הקליפס להפעיל לחץ כלפי מטה ולאחר מכן לצד כדי שהוא יעזב את התושבת.
פורסם 2005 ביוני 1521 שנים מחבר כן זה ל- AMD, ודרך אגב ניסיתי את זה כבר מיליון פעם אני מפחד לשבור את המעבד.אני בגלל זה צריך מדריך עם תמונות.
פורסם 2005 ביוני 1521 שנים לא בטוח שזה יעזור :http://www.pc-spot.co.il/reviews/hsf1.phphttp://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=hsfhttp://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=tt_hsf
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.