פורסם 2005 ביוני 1321 שנים יש לי אתר להגיש מחר שעוד לא סיימתי ואני לחוץ טילים. אני תקוע בכמה דברים קטנים בASP (לא משהו מסובך...מסד נתונים מסוג txt) ואני ממש צריך מישהו שיכול לעזור לי אחרת אני בבעיה רצינית... אם בראש של מישהו לעזור, שישלח לי בבקשה את המס' ICQ שלו ואני אצור איתו קשר. תודהה.... :-[
פורסם 2005 ביוני 1421 שנים מסד נתונים בטקסט? כדאי לך לעבוד לACCESS יותר קל, ונורא קל לעבור מאחר לשני.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.