מחפש המלצה על מחשב נייד פשוט - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש המלצה על מחשב נייד פשוט


miim17

Recommended Posts

שלום לכולם אני מקווה שאני בפורום הנכון.

אני זקוק למחשב נייד פשוט- בשביל אינטרנט אלחוטיו אופיס וקצת לראות סרטים מידי פעם. לפי זה חשבתי שכל פנטיום מעל ג'יגה, 256 מגה זיכרון יספיקו לי. (איכות המסך לא קריטית) את המחשבים של קומפאק/HP אני לא אוהב, אז נשארתי עם IBM / שיצא לי קצת להכיר אותם. ואני די מחבב אותם. עכשיו לכמה שאלות: בנושא IBM - יש את הדגם R50E שאחריו יש כל מיני שמות, כמו UR0BYIM , UR0BZUK, ur0tuk וכו'. מחיפוש בגוגל כל השמות האלה מביאים אותי רק לאתרים ישראלים , ככה שאני לא כלכך מצליח להבין מה הם מסמלים. פרט לזה יש למישהוא להגיד משהוא רק על הדגם R50E ?

בנושא - אני מדבר על ה L110 שאפשר לקנות אותו באופיס דיפו ממש בזול - 3600 ש"ח - מישהוא מכיר אותו? יש למישהוא הארות או הערות ?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא נעשה קצת סדר:

R50E אינו דגם ספציפי של אלא סדרה של מחשבים ניידים. האותיות השונות שמבלבלות אותך באות לציין דגמים שונים בסדרה הזאת, כאשר לכל דגם מפרט אחר מהשני. סדרות הניידים של נחשבות מצויינות וגם השירות שלהם בארץ בסדר גמור.

לגביי הDELL המדובר: אם אני לא טועה הוא נמכר ב3999 ולא ב3600, אז תבדוק את זה שוב. בכל מקרה מדובר במחשב עם מעבד CELERON 1.3 וקישוריות אלחוטית בתקן 802.11b, ולצרכים שלך נראה לי שהוא יתאים מאוד.

שבת שלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...