פורסם 2005 ביוני 721 שנים יש לי סרט DVD בנפח 8 גיגהאני רוצה לפצל אותו על 2 מדיות של 4.7 גיגה איזה תוכנה עושה את זה?
פורסם 2005 ביוני 821 שנים אני לא מכיר דבר כזה.מה שאני כן מכיר, ואולי יכול להוות אלטרנטיבה עבורך, זה איך מכווצים את הסרט ע"י הורדת אלמנטים לא נחוצים ו/או דחיסת וידאו ומביאים אותו לגודל של דיסק רגיל של 4.7GBאם זה עונה לצרכים שלך - תגיד ואני אסביר לך
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.