פורסם 2005 במאי 1721 שנים יש לי Intel P4 3ghz עם תושבת 775רציתי לדעת מה הגוף קירור הכי טוב שאני יכול לקנותהתקציב הוא בסביבות ה200 שקל.תודה מראש.
פורסם 2005 במאי 1721 שנים מחבר אני רוצה לעשות OC, אבל לא יותר מדי...הטמפ' שלי עומדת על 50 במנוחה עם 5 מאוררים במארז... לא נראה לי הגיוני!ואני רוצה להחליף כי מה שיש לי גם רועש וגם לא נראה יפה.
פורסם 2005 במאי 1721 שנים אוקיי מידע בסיסי יש לנו, אני לא בדיוק באזור האוורור אז תכחה בטוח תקבל תשובה..
פורסם 2005 במאי 1721 שנים אני רוצה לעשות OC, אבל לא יותר מדי...הטמפ' שלי עומדת על 50 במנוחה עם 5 מאוררים במארז... לא נראה לי הגיוני!ואני רוצה להחליף כי מה שיש לי גם רועש וגם לא נראה יפה.יש לך מארז של Thermaltake XaserV V7000 Wingo במקרה? חושב לקנות אותו ומעניין אותי אם למישהו יש נסיון רע איתו.
פורסם 2005 במאי 1821 שנים מחבר תודה, אבל זה חורג מהתקציב שלי, כי האקס פי 120 עולה 260 וזה רק הסינק, זתומרת שצריך להשקיע גם במאורר טוב, וזה יגיע ל300+ מה שאין לי...
פורסם 2005 במאי 1821 שנים גם יפה וגם אופה (שקט ביותר) http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_139_486&products_id=8249
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.