פורסם 2005 במאי 1621 שנים מחבר לכל אלה שכל כך רצו סופר פי אי, לדעתי התוצאה לא משהו אבל זה מה יש 3.7.. [attachment deleted by admin]
פורסם 2005 במאי 1721 שנים ציפיתי לתוצאה נמוכה יותר בסופר פיייש לי סמפרון 2800 בOC ל2200 MHZוהוא עושה 40 שניות בסופר פייאבל עדיין OC מעולה
פורסם 2005 במאי 1721 שנים זה לא ממש מסובךהלוח הזה מוגדר לפעול עד באס 200 כלומר עד 2600 מגה הרץ זה לא ממש אוברקלוק ללוחהוא בסה"כ היה צריך לסחוב את הלוח ל222 שזה 22 FSB להעלות מעבר למה שהוא מוגדר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.