עבור לתוכן

ידני, אוטומטי וחצי אוטומטי..מה זה חצי אוטומטי?

Featured Replies

פורסם

רק המכונית האחרונה שראיתי אותה מצויידת בזה היא רנו טווינגו,

נראה לי זאת פשווט המצאה חסרת תועלת, בשלב מסויים כמר אתה לוחץ על הקלאץ בלי להרגיש בכלל, "על אוטומט"

  • תגובות 117
  • צפיות 19.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יש עוד כמה חיפושיות שמסתובבות ברחבי הארץ עם התיבה הזו.

לנהג זה פתרון די נוח, אבל אני לא אוהב את זה, אין על שליטה מלאה במנוע/תמסורת אשר אותה מקנה גיר ידני ופשטני, עליו רוב הילדים כאן לומדים נהיגה.

פורסם

דוגרי טיפטרוניק זה חרא,

כי ברוב המכוניות אם תמשוך את ההילוך בסוף הוא יעלה הילוך אפילו אם לא תעשה את זה ידנית.

פורסם

טיפטרוניק - יחסי העברה גרועים ומגושמים להחריד.

אתה מקליק על הפלוס, יש איזה דיליי של לפחות שניה עד שניה וחצי עד שההעברה מתבצעת בפועל. פשוט זוועה.

אבל כשהכסף מאפשר והעצלות מככבת, למה לא.. אני אומר, למה לא.

פורסם

טיפטרוניק - יחסי העברה גרועים ומגושמים להחריד.

אתה מקליק על הפלוס, יש איזה דיליי של לפחות שניה עד שניה וחצי עד שההעברה מתבצעת בפועל. פשוט זוועה.

אבל כשהכסף מאפשר והעצלות מככבת, למה לא.. אני אומר, למה לא.

רוקי, שמעת על הגיר G-TRONIC של מרצדס?

פורסם

טיפוטרוניק זה (בינתיים) סתם גימיק לא נוח.

אני לא חושב שיש מישהו שמשתמש בזה, הוא פשוט שם על DRIVE ונוסע,

מי שמחפש "נהיגה ספורטיבית" יותר יקנה ידנית.

GTRONIC, TIPOTRONIC, ROBOTRONIC הכל מימוש דומה של אותו חרא

פורסם

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

אתה טועה.

, לגבי הGTRONIC

פורסם

יש נדמה לי לאלפה רומאו משהו נחמד של שתי תיבות הילוכים(אחת לזוגיים ואחת לאי זוגיים) כדי לקצר את זמן ההעברה

פורסם

לאודי.

ולדעתי במוו משיגים תוצאות דומות (אם לא טובות יותר) ב-SMG 3 שלהם.

פורסם

הג'יטרוניק זו מערכת מתוחכמת שמשנה את סדר ההעברות של ההילוכים בהתאם למהירות הרכב ותנאי הדרך. כלומר, לאו דווקא בסדר יורד קבוע. אם המערכת רואה לנכון, היא תוריד לך שני הילוכים במכה במקום אחד, לדוגמא, מחמישי לשלישי.

ממה שגם ידוע לי, מדובר בגיר ייחודי, בעל שבעה יחסי העברה (שבעה הילוכים קדמיים).

עדיין לא ממש קוסם לי.

פורסם

במימוש דומה, הכוונה הייתה שלכל תיבה יש אינסוף יחסי העברה, ע"י מין סוג של חרוט.

כמובן שכל מה שמסביב, איך בדיוק עושים את זה והמחשב שמפקד עליו שונה....

עדיין, זה חרא, עדיין מעדיף גיר רגיל/אוטומטי רגיל.

פורסם

הג'יטרוניק זו מערכת מתוחכמת שמשנה את סדר ההעברות של ההילוכים בהתאם למהירות הרכב ותנאי הדרך. כלומר, לאו דווקא בסדר יורד קבוע. אם המערכת רואה לנכון, היא תוריד לך שני הילוכים במכה במקום אחד, לדוגמא, מחמישי לשלישי.

ממה שגם ידוע לי, מדובר בגיר ייחודי, בעל שבעה יחסי העברה (שבעה הילוכים קדמיים).

עדיין לא ממש קוסם לי.

זה עדיין לא ידני, אבל יש לו ביצועים טובים יותר מכל גיר ידני.

פורסם

אין תחליף לידני, ידידי, לא יעזור לך. פשוט אין!

פורסם

תאמין לי שאני יודע טוב מאוד אחי!

אבל האלקטרוניקה מנצחת את המכניקה, ושלא לדבר שיש פה מעורבות של בן אדם, שיש לו מגבלות...

פורסם

בRוR,

לכן אנחנו מתחילים לראות יותר ויותר כפתורי RESET ברכבים.

אתה פשוט צריך להניח את ההייפ בצד ולהבין שלא הכל נועד להפוך לאלקטרוני.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים