פורסם 2005 במאי 1420 שנים רק המכונית האחרונה שראיתי אותה מצויידת בזה היא רנו טווינגו,נראה לי זאת פשווט המצאה חסרת תועלת, בשלב מסויים כמר אתה לוחץ על הקלאץ בלי להרגיש בכלל, "על אוטומט"
פורסם 2005 במאי 1420 שנים יש עוד כמה חיפושיות שמסתובבות ברחבי הארץ עם התיבה הזו.לנהג זה פתרון די נוח, אבל אני לא אוהב את זה, אין על שליטה מלאה במנוע/תמסורת אשר אותה מקנה גיר ידני ופשטני, עליו רוב הילדים כאן לומדים נהיגה.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים דוגרי טיפטרוניק זה חרא, כי ברוב המכוניות אם תמשוך את ההילוך בסוף הוא יעלה הילוך אפילו אם לא תעשה את זה ידנית.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים טיפטרוניק - יחסי העברה גרועים ומגושמים להחריד.אתה מקליק על הפלוס, יש איזה דיליי של לפחות שניה עד שניה וחצי עד שההעברה מתבצעת בפועל. פשוט זוועה.אבל כשהכסף מאפשר והעצלות מככבת, למה לא.. אני אומר, למה לא.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים טיפטרוניק - יחסי העברה גרועים ומגושמים להחריד.אתה מקליק על הפלוס, יש איזה דיליי של לפחות שניה עד שניה וחצי עד שההעברה מתבצעת בפועל. פשוט זוועה.אבל כשהכסף מאפשר והעצלות מככבת, למה לא.. אני אומר, למה לא.רוקי, שמעת על הגיר G-TRONIC של מרצדס?
פורסם 2005 במאי 1420 שנים טיפוטרוניק זה (בינתיים) סתם גימיק לא נוח.אני לא חושב שיש מישהו שמשתמש בזה, הוא פשוט שם על DRIVE ונוסע,מי שמחפש "נהיגה ספורטיבית" יותר יקנה ידנית.GTRONIC, TIPOTRONIC, ROBOTRONIC הכל מימוש דומה של אותו חרא
פורסם 2005 במאי 1420 שנים יש נדמה לי לאלפה רומאו משהו נחמד של שתי תיבות הילוכים(אחת לזוגיים ואחת לאי זוגיים) כדי לקצר את זמן ההעברה
פורסם 2005 במאי 1420 שנים הג'יטרוניק זו מערכת מתוחכמת שמשנה את סדר ההעברות של ההילוכים בהתאם למהירות הרכב ותנאי הדרך. כלומר, לאו דווקא בסדר יורד קבוע. אם המערכת רואה לנכון, היא תוריד לך שני הילוכים במכה במקום אחד, לדוגמא, מחמישי לשלישי.ממה שגם ידוע לי, מדובר בגיר ייחודי, בעל שבעה יחסי העברה (שבעה הילוכים קדמיים).עדיין לא ממש קוסם לי.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים במימוש דומה, הכוונה הייתה שלכל תיבה יש אינסוף יחסי העברה, ע"י מין סוג של חרוט.כמובן שכל מה שמסביב, איך בדיוק עושים את זה והמחשב שמפקד עליו שונה....עדיין, זה חרא, עדיין מעדיף גיר רגיל/אוטומטי רגיל.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים הג'יטרוניק זו מערכת מתוחכמת שמשנה את סדר ההעברות של ההילוכים בהתאם למהירות הרכב ותנאי הדרך. כלומר, לאו דווקא בסדר יורד קבוע. אם המערכת רואה לנכון, היא תוריד לך שני הילוכים במכה במקום אחד, לדוגמא, מחמישי לשלישי.ממה שגם ידוע לי, מדובר בגיר ייחודי, בעל שבעה יחסי העברה (שבעה הילוכים קדמיים).עדיין לא ממש קוסם לי.זה עדיין לא ידני, אבל יש לו ביצועים טובים יותר מכל גיר ידני.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים תאמין לי שאני יודע טוב מאוד אחי!אבל האלקטרוניקה מנצחת את המכניקה, ושלא לדבר שיש פה מעורבות של בן אדם, שיש לו מגבלות...
פורסם 2005 במאי 1420 שנים בRוR,לכן אנחנו מתחילים לראות יותר ויותר כפתורי RESET ברכבים.אתה פשוט צריך להניח את ההייפ בצד ולהבין שלא הכל נועד להפוך לאלקטרוני.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.