פורסם 2005 במאי 1420 שנים נו, זה הטיפטרוניק.אני לא מכיר טיפטרוניק שלא מאפשר לך לעבור למצב "יענו ידני".
פורסם 2005 במאי 1420 שנים טוב לא יודעזה נראה לי כמו אם אותו גיר כמו שבפונטו(למרות שאפשר לראות שהתמונה לא מהפונטו)אני חושב שזה גם טיפטרוניק וגם אוטומטי. לא טיפטרוני נטו (כמו הטיפטרוני שיש על ההגה)ככה שבגיר הזה אתה יכול לשים כל "D" ולנסועאו לדחוף תמוט ולשחק אם ההילוכים
פורסם 2005 במאי 1420 שנים שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.שוב, טיפטרוניק = אוטומאט + ידני בחעווה.לא משנה איך זה נראה ואיפה זה ממוקם, יש לך אוטומאט עם פלוס ומינוס, זה טיפטרוניק.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים די אין כוחפעם אחרונהשוב, טיפטרוניק = ידני שמאפשר העברת הילוכים ללא קלאץ(הדוושה)אתה שולט על ההילוכים לא על הקלאץאוטומטי= אתה מכניס ל"D" ושוכח מהעולם לא מתערב בכלום.אם סיכמנו על זה אין ויכוח.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים יש גם עוד סוג של תיבה חצי אוטומטית אומנם ישנה, אבל הראשונה שיוצרה בפס יצור, והיא התיבה החצי אוטומטית בחיפושית 1303 החל בתחילת שנות ה70, התיבה פעלת על עיקרון מכני, ממסרה חצי אוטומטית אם מצמד מופעל ואקום וממיר מומנט.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים שוב, טיפטרוניק = ידני שמאפשר העברת הילוכים ללא קלאץ(הדוושה)אתה שולט על ההילוכים לא על הקלאץ(הדגשה במקור)איך הגעת למסקנה המוטעית הזאת ?
פורסם 2005 במאי 1420 שנים נראה לי שמדובר בנסיון להתנקשות ווירטואלית, הבנאדם רוצה לעצבן אותי עד כדי כך ולגרום לי להתקף לב.
פורסם 2005 במאי 1420 שנים הנה, TheBoyScheff - לכבודך הכנתי תרשים של אבולוציית הגירים השונים, רק השמטתי את תיבת הגיר הרציף (לא רלוונטי לוויכוח שלנו), לא לפי סדרי ההתפתחות.משמאל - תיבה ידנית סטנדרטית, קלאץ' ברקס, גז ומוט הילוכים.במרכז - תיבה אוטומאטית סטנדרטית, ברקס, גז ומוט לבחירת מצבים (P, D, L1-2 וכו'...).מימין - תיבת טיפטרוניק, נראית בדיוק כמו תיבה אוטומאטית לכל דבר, רק עם תוספת של הפלוס והמינוס לשליטה ידנית, כביכול.מימין ימין (סטייל ETB) - זו תיבה חצי אוטומאטית (במובן המוחלט של המילה), מצמד אוטומאטי, מוט הילוכים כמו בתיבה ידנית סטנדרטית, רק שאין קלאץ' (מצמד) פיזי, מוחש, נראה לעין. אתה רוצה להעביר הילוך, אתה עוזב את הגז, משלב להילוך הרצוי וחוזר ללחוץ, מעולה לליימרים.[attachment deleted by admin]
פורסם 2005 במאי 1420 שנים הוא ניראה לי חושב שהמערכת הילוכים בה המחשב שולט על הקלאץ נקראת טיפטרוניק אמרו לך כבר טיפטרוניק זה אוטומטי נטו התיבה שאתה מדבר זה משהו אחר בכלל וזה מה שיש בפורמולה אחת למיניהן אם אין לך אוטו ואתה לא מבין, פשוט אל תגיב
פורסם 2005 במאי 1420 שנים מחבר יש לי שאלה בקשר לגיר ידני ותאוצהאיך אני מאיץ מהר ברכב ידני. נניח הרמזור אדום ואני עומד התחלף לירוק לוקח זמן להרים תקלצ הילוך ראשון->שני..אני רואה אנשים מאיצים תוך שניה איך הם עושים את זה ברכב ידני? באוטומטי בתרג' הקודם ברטון אמר ניוטרל גז וD חח ואמרו שזה יהרוס לו תגיר
פורסם 2005 במאי 1420 שנים בידני - רצוי להרים את המנוע לסל"ד באיזור בו המומנט שניתן הוא האופטימלי (אני מדגיש, המומנט, לא ההספק) ולשלב לראשון. כך תאבד מעט כוח בפתיחה.בנוגע להילוכי הכוח הנוספים (עד הילוך רביעי), העברות מהירות - נקישה קלה על הקלאץ', שילוב ובמיידית לגז. לא צריך לבצע דחיפה מלאה של דוושת הקלאץ' כשהרכב כבר בתזוזה.באוטומאט - להישאר על D ופשוט לתת 1/2-3/4 לחיצה ואחרי שהתחלת לנוע להשלים ללחיצה מלאה. אם תיתן גז בניוטראל ותשלב ל D, אתה תשחק את התיבה וברוב המקרים, כמו עם תיבות אוטומאטית מודרניות, העסק פשוט לא ישתלב עד שתרד לטווח סל"ד מסויים "ובטוח", מה שייאלץ אותך להחזיר לניוטראל ולשלב מחדש בתחום הבטוח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.