פורסם 2005 במאי 1421 שנים אז זה כבר תלוי בראוטרחלק מהראוטרים החדשים יודעים להפוך את הכבל אוטומטית וכך אין בעיהבמידה ולראוטר שלך אין את הפיצר הזה זה פשוט לא יפעל ולא תהיה תקשורת.
פורסם 2005 במאי 1521 שנים מממ תודה... ועוד שאלהאני יכול לעשות את החיבור הזה גם אם יש לי אינטרנט בכבלים נכון?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.