כמה תוכנות קטנות שבניתי ב-VB :] - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה תוכנות קטנות שבניתי ב-VB :]


b-nary

Recommended Posts

ד"א יש לי מחסור חמור מאוד ברעיונות לתוכנות, אם מישהו יכול לתרום קצת אז אני אשמח :)

אז אלה התוכנות:

1. תוכנת בנצ'מארק חמודה שנקראת STRI=Super TRI=Super TRIangle שמאמצת את היכולות האריתמטיות של המעבד ע"י שימוש בסינוס, קוסינוס וטנגנס.

2. תוכנה חמודה שנקראת MC=Messenger Crazy. היא מחליפה כל שניה וחצי (או לפי כמות הזמן שאתם תקבעו לה) בין המצבים "נראה כלא מחובר" ו"מחובר" במסנג'ר, וכך לכל מי שברשימה שלכם מופיע הרבה פעמים החלון "[השם שלכם] התחבר". (כמובן שבמקום [השם שלכם] מופיע השם שלכם. הבעיה שלה - פועלת על מסנג'ר עד גרסה 4.7. גרסה שהיא מעל 4.7 לא תעבוד עם התוכנה הזו.

3. אותה התוכנה, רק שהיא נקראת MCPE=Messenger Crazy Passover Edition/Messenger Crazy Platinum Edition, מה שתרצו. (בניתי אותה בפסח) המיוחד שבה - פועלת על מסנג'ר 5 ומעלה (גם על גרסה 7 לדוגמה).

4. *צונזר*

תוכנות בפיתוח:

1. MCXT=Messenger Crazy XT (ה-XT גנוב מ-ATi או שהוא גנוב מ- FX 5900XT, אבל בעצם FX SUX אז זה גנוב מ-ATi) שזאת תוכנה שאתם מפעילים אותה, ואז היא נכנסת למצב "Nudge כפי יכולתך" שזה מצב שאתם יכולים לעשות במסנג'ר Nudge (=נדנוד) כמה שאתם רוצים, למי שאתם רוצים >:D

2. GBI2=GoodByeInternet2 שזאת תוכנה שהיא בדיוק כמו GBI, אבל ברגע שמפעילים אותה, היא נכנסת לתיקיות מערכת, ומופעלת עם התחלת המחשב. (זה כבר הפך לוירוס... עוד מעט תראו באתרי תוכנות אנטי-וירוס W32/GBI חח :-\)

אז כמו שאמרתי בהתחלה, תנו רעיונות לעוד תוכנות :]

ד"א - התוכנה GBI לא באה לשום מטרה רעה אלא ללימוד :] בהתחלה היא נועדה רק לבדוק כמה דברים שרציתי לבדוק עם Winsock, אבל פתאום ראיתי שהיא תוקעת את האינטרנט חח :)

אני לא מפיץ אותה ולא כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה לעבור לתחום המשחקים וליצור איזשהו משחק נחמד מבוסס WINSOCK, אולי אפילו בעזרת שימוש בפקודות גרפיקה (תיצור איזה משחק דו-מימדי נחמד).

עשיתי כבר אבל הוא נמחק (עשיתי איקס-עיגול ברשת והיה לי אותו על HD וה-HD הזה הלך :-\)

אני יודע DirectDraw, אולי אני אנסה לעשות עם זה איזה משהו, אבל זה סיפור והרבה זמן לא תיכנתתי VB+DirectDraw... נראה לי שכחתי הכל אז אני צריך ללמוד מחדש חח (יש לי ספר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצעה ל-GBI3=GoodByeInternet3:

תוכנה שפועלת כמו GBI2, אבל לא תוקעת את האינטרנט למצב שבו לא ניתן לגלוש באינטרנט, אלא מאיטה את הגלישה באינטרנט. בכל שעה אחרי שהיא מופעלת (ב-Boot) היא מאיטה את המהירות גלישה בחצי, עד לגלישה במהירות של 8KB/s. בצורה כזו, המשתמש לא חושד שמדובר בוירוס, מכיוון שבשעה הראשונה הכל עובד כרגיל, וגם בשעה השנייה המהירות גלישה סבירה. הבעיה בגלישה מורגשת רק כעבור מספר שעות מה-Boot, כך שהמשתמש יסבור שהבעיה היא שהמחשב שלו איטי, ויעשה אתחול למחשב לעיתים תכופות מבלי לפתור את הבעיה, ולבסוף יחליט לפרמט את המחשב, מכיוון שהמסקנה שאליה הוא יגיע היא שיש לו במחשב הרבה תוכנות שמאיטות את המחשב, ומאחר והוא לא פרמט את המחשב כבר הרבה זמן, אז הגיע הזמן לפרמט אותו כדי לפתור את הבעיה. לאחר הפרמוט יתברר לו שהוא צדק והגלישה באינטרנט שוב מהירה ללא בעיות. כמובן, עד שמישהו יתקין לו שוב את התוכנה במחשב...

שטני, נכון? :angryfire:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שטני, נכון? :angryfire:

לא, טיפשי אם כבר... משתמש נורמלי יבין בלי שום בעייה שאינטרנט התחיל לעבוד לאט רק אחרי שהוא התקין את התוכנה הזאת...

B-NARY תנסה לבנות דמקה ברשת (משהו כמו בMESSENGER אבל עם גרפיקה הכי פשוטה...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, טיפשי אם כבר... משתמש נורמלי יבין בלי שום בעייה שאינטרנט התחיל לעבוד לאט רק אחרי שהוא התקין את התוכנה הזאת...

הנקודה היא, שמישהו התקין לך את התוכנה במחשב ללא ידיעתך. :kopfpatsch:

בכל אופן, אני לא מעודד יצירת . :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...