פורסם 2005 במאי 421 שנים נגיד ואני מתכנן לבנות מערכת קירור במייםקראתי את המדריך שיש באתרנחמדאבל איזה רדיאטור צריך?אני מניח שצריך משהוא שיעביר כמות מיים מסויימת או שיקרר לרמה מסויימתאיך זה הולך בידיוק?מישהוא יכול להסביר ולספר לי?
פורסם 2005 במאי 521 שנים אפשר לקנות פה:1.http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=55_141_8672.בלוח TradeZone שנמצא באתר.3.לחפש משומשים במוסכים של אופנועים .(האפשרות הכי פחות כדאית).ואיזה פרטים צריך לדעת עליו לפני 1.שיהיה עשוי מנחושת, גם צנורות וגם סנפירים. (ראדיאטורים עם סנפירים מאלומניום לא אפקטיבים).2.שיהיה מתאים בגודלו למאורר 120 מ"מ לפחות.3.שיהיה אם יציאות מתאימות (בקוטר "3/8 , "1/2).
פורסם 2005 במאי 521 שנים תודה רבה רבה רבה אחי חבל לקנות....תקנה ראדיאטור חימום של אוטו...הוא בגודל סבבה...והוא מאלומיניום.... אני השגתי אחד כזה
פורסם 2005 במאי 521 שנים ואתה השתמשת בו?כל המערכת בבניה....אבל אם התכוונת...אז אין בו חורים או משהו כזה...הוא 100% פעיל...
פורסם 2005 במאי 521 שנים מחבר חבל לקנות....תקנה ראדיאטור חימום של אוטו...הוא בגודל סבבה...והוא מאלומיניום.... אני השגתי אחד כזה אתה יכול לתת דוגמא פה או בפרטי?
פורסם 2005 במאי 621 שנים כנראה אליך.טוב הרדיאטור הכי קטו שאני מכיר זה הBLACK ICE למאוורר 120 אחד.הוא לא ממש זול ואין אותו במלאי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.