פורסם 2005 במאי 221 שנים http://www.pccool.co.il/html/index.asp?p=nph-1-yלאוברקלוק מ- 2.4 עד 3.2 ככה.
פורסם 2005 במאי 221 שנים מחבר והאם הקירור הזה עדיף? http://www.noacomp.co.il/Product.asp?productid=2597&catcode=309
פורסם 2005 במאי 221 שנים עדיף את הXP 120 , אנשים השתמשו בו והם מרוצים..ואל תשלח בבקשה שתי הודעות ברצף .
פורסם 2005 במאי 221 שנים אני שמעתי רק דברים טוביםעל XP120נראה לי שאני קונה אותו גם אבל אני צריך לדעת אם זה יתאים למארז שלי
פורסם 2005 במאי 321 שנים אני שמעתי רק דברים טוביםעל XP120נראה לי שאני קונה אותו גם אבל אני צריך לדעת אם זה יתאים למארז שלילמארז...כן...אין בעיה עם זה...הבעיה יכולה להיות עם הלוח...http://www.thermalright.com/support_default.htmכמו שאתה רואה...עם הלוח שלך (P4P800 Deluxe)...אין בעיות...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.