פורסם 2005 במאי 420 שנים מבדיקה, ה Data transfer Rate של ISA הוא 6.5MBit/S, ייתכן שהפתרון יהיה כרטיס רשת ISA שיתחבר לכבלים (1.5M) וכרטיס PCI Wireless. ע"פ המספרים אכן זה יהיה מתאים (פלוס עוד מספיק רוחב פס לשידרוגים עתידיים), מה שאתה כן צריך לבדוק זה (אם זה קיים בכלל) באתר האינטרנט של יצרן כ.הרשת ISA לפי הדגם הספציפי אם אכן הוא יודע להשתמש בכל רוחב הפס שהחיבור נותן לו, כמו כן אתה צריך לברר אם ישנם מדדים נוספים שעל-פיהם נמדדים ביצועים של כ.רשת (לדוגמה ב-HD מדד רוחב הפס הוא רק פרמטר אחד מתוך רבים אשר קובעים בסופו של דבר את ביצועיו הסופיים). בנוסף לזה, אתה חושב שזה יהיה חכם לבסס את כל התיקשורת היוצאת מהרשת על כ.רשת ISA מסכן משנת טרפפ"ו? לדעתי תברר אם תוכל לעשות איזה טרייד-אין על הלוח שיש לך ולקחת לוח אחר לפנטיום 2 (מדובר רק להחליף את הלוח בלוח אחר מאותה הרמה), שים לב שאתה צריך סה"כ עוד חיבור PCI אחד!. נ.ב כתבתי מקודם תגובה ארוכה ומפורטת אבל היא נמחקה בעקבות הקריסה הזמנית של האתר :'( (מסקנה, אם אתה משקיע בתגובה ארוכה ומפורטת תמיד תלחץ על CNTROL+C לפני שאתה שולח... )
פורסם 2005 במאי 420 שנים מחבר אין לי ממש איפה לעשות טרייד-אין על הלוח, הוא נלקח ממחשב ישן שלי...אני מסכים איתך לגבי כרטיס משנת תרפ"פו, ולכן, מכיוון שרוב השימוש שלי לויירלס הוא גלישה באינטרנט, ולא עבודה אינטנסיבית מול הרשת הפנימית, אני חושב שאפשר לספוג בשקט את הרוחב פס במוגבל של ה ISA2PCMCIA.אז בנתיים, אני נשאר עם הסידור הנוכחי (לא שווה עדיין להוציא 200-300 ש"ח על כרטיס ויירלס חדש, לפני שבדקתי איך עובד ה ISA2PCMCIA)
פורסם 2005 במאי 520 שנים מחבר טוב, מכיוון שלא אני חותך את העץ (כשיש קרוב שעובד במחרטה, עדיף להשאיר לו עבודות כאלו), התחלתי קצת בעבודות מדידה והתאמה.הבעיה העיקרית בחיבור התושבת לוח אם ללוח בסיס, היא שבעקבות ההקטנה הברוטאלית משהו (מישהו אמר דיסק?) של התושבת, היא נשארה קצת עקומה ולא בגובה אחיד.אז עם קצת פרספקס 6מ"מ שיש לי, הכנתי 2 הגבהות קטנות, שיחוברו יחד עם התושבת ללוח בסיס, כדי לקבל תושבת ישרה.את הלוחות עץ חשבתי לחבר באחת מ-2 דרכים, אחת עם ברגים ישירות שיחברו את 2 הלוחות, אני אני מפחד שזה יפוצץ לי את העץ כשאקדח בו. אז רעיון שני הוא חיבור עם זויות מתכת בתוך המארז עצמו. האם למישהו יש נסיון בנושא? עצות?גם, אני מחפש דרך אלגנית לסגור את המארז עם הפאנל העליון, בלי שימוש בציר חיצוני. רעיונות?[attachment deleted by admin]
פורסם 2005 במאי 520 שנים אם תקדח בעדינות ועם מקדח מתאים אני לא רואה שום סיבה למה שהעץ יתפוצץגם אם תחבר עם פרופילים ממתכת תצטרך הרי לקדוח בעץ...
פורסם 2005 במאי 520 שנים הראו פעם אחת בתוכנית אחת טיפ מצויין לגבי התפוצצות העץ... התפצצות העץ הרי נוצרת עקב רסיסים שאין להם מאיפה לצאת (בזמן הקידוח בעץ) לכן צריך להוציא אותם תחילה, ואיך עושים זאת? פשוט, כמו שאמרו תיקח מקדח עם קוטר מעט יותר קטן - תקדח עד החצי של האורך הראוי לקדיחה - כאשר אתה מגיע לחצי פשוט תוציא את המקדח בכדי שייצאו הרסיסים - תעשה פו (תנשף רוח לעברם) בכדי שיעופו ממקום העבודה ואז תקדח עד הסוף - לאחר מכן תכניס את הבורג כרגיל אך לאט. מקווה שעזרתי והבנת את השיטה - בסמידה ולא הבנת אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי או לרשום זאת כאן
פורסם 2005 במאי 520 שנים זה עץ מלא , אל תפחד לקדוח וכלום .תפוס את זה עם דבק מגע וברגים 10-13 מ"מ יספיקו לך
פורסם 2005 במאי 620 שנים תלוי מאוד איפה אתה מתכוון לקדוח בן איזה זה קרוב לקצה של הלוח או באמצע , אם אתה מתכוון לשים בורג קרוב לקצת אתה חייב לקדוח על מנת שהלוח לא יתפוצץ לך ואם אתה שם בורג באמצע זה לא ממש MUST ...... אבל בכול מקרה עדיף לך לקדוח ...ד"א באיזה סוג של עץ אתה משתמש ?
פורסם 2005 במאי 620 שנים מחבר העץ הוא אורן, מ ACE.הפחד שלי הוא לקדוח בפרופיל של העץ, שהוא 18ס"מ, מפחש שיתפוצץ.תודה על כל העצות. כשנגיע לחלק של חיבור הלוחות, נחליט.
פורסם 2005 במאי 620 שנים אז מאוד מומלץ שתקדח בגלל שזה עץ טבעי והוא יכול להתפוצץ....... וזה יכול להיות לא נעים
פורסם 2005 במאי 1820 שנים מחבר בסוף החלטתי ללכת על זויות קטנות שיתפסו את לוחות המארז מבפנים. ככה יש יותר מקום לטעויות שיכסו על חוסר הנסיון המוחלט שלי עם עץ.כל החלקים כבר קיימים (סוללות נטענות בטעינה, תמונות מחר), זה רק עניין של מדידה סופית, קדיחת חורים מובילים וסגירה של העסק.את ההדלקה של המחשב החלטתי לעשות עם מפתח/מנעול של מחשב פנטיום ישן, שנועד במקור למנוע הדלקת המחשב כאשר המנעול נעול. אפשר להשתמש בו כמפסק רגעי ע"י סיבוב והחזרה של המפתח. ימנע כיבוי לא רצוי שלי או של דיירי הבית (הבן שלי מתחיל לזחול...), וכמובן, יותר נחמד ממפסק או כפתור.את הסגירה של הפאנל העליון, שאמור להיות בר פתיחה, אני אעשה עם מגנטים. קאנטים בצד הפנימי של הפאנל ידאגו שהוא לא יחליק לכל מני כיוונים, ומגנטים ידאגו שלא יפול החוצה. אלגנטי ומוצנע.יש לי עוד רעיון לגבי power led, אבל על זה בהמשך.תמונות מחר...
פורסם 2005 במאי 1820 שנים את ההדלקה של המחשב החלטתי לעשות עם מפתח/מנעול של מחשב פנטיום ישן, שנועד במקור למנוע הדלקת המחשב כאשר המנעול נעול. אפשר להשתמש בו כמפסק רגעי ע"י סיבוב והחזרה של המפתח. ימנע כיבוי לא רצוי שלי או של דיירי הבית (הבן שלי מתחיל לזחול...), וכמובן, יותר נחמד ממפסק או כפתור.את כפתור ההדלקה הייתי מציע לך לשים בתוך המארז עצמו (לא על הפנל החיצוני).את הסגירה של הפאנל העליון, שאמור להיות בר פתיחה, אני אעשה עם מגנטים. קאנטים בצד הפנימי של הפאנל ידאגו שהוא לא יחליק לכל מני כיוונים, ומגנטים ידאגו שלא יפול החוצה. אלגנטי ומוצנע.אכן, רעיון ממש יפה להשתמש במגנטים, מחכה לתמונות.עריכה:תבדוק אולי אפשרות להשתמש ב-LCD ע"מ להציג נתונים שונים על הרשת(מס' מחשבים מחוברים, IP חיצוני, GATEWAY IP, ונתוני רוחב פס בשימוש).
פורסם 2005 במאי 2120 שנים מחבר התמונות שהבטחתי. הפאנל האחורי במדידה. חדי העין בניכם ישימו לב שהוא לא משוייף, זה כבר תוקן.בתמונה הראשונה רואים את המגנט שיסגור את הפאנל העליון, זויות שיתפסו את הלוחות, כבל ה"התנעה" למחשב וכבל IDE מעוגל ומקוצר, שיתאים לדרך הקצרה שבין ה onboard ide ול CF-to-IDE Adapter (שאגב הגיע, תמונות בקרוב)כמו כן. מכיוון שזה ראוטר, שאמור להיות מחובר קבוע ואמורים להתעסק איתו כמה שפחות, החלטתי לבצע activity led mod על כל כרטיסי הרשת (לא כולם מתאימים, מקווה להשיג מתאימים) ולשים את 3 הלדים מקדימה, בשביל חיווי מהיר על מצב כרטיסי הרשת שלי. תמונות ופרטים על כך, בהמשך.אחרון חביב, בשביל קירור נוסף של המארז/CPU, רכשתי pci slot fan, שישאב אויר חם מהמעבד ויזרוק אותו החוצה דרך הפאנל האחורי. לדעתי יעזור, בלי צורך לשנות את המארז.[attachment deleted by admin]
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.