פונקציות טיימר בשפת C - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פונקציות טיימר בשפת C


perrikus

Recommended Posts

שלום, אני מנסה להכין משחק חפרפרת (החפרפרת צצה כל פעם במשבצת אחת מתוך 9 ויש לתפוס אותה לפני שהיא חוזרת פנימה עם אחד מהמספרים).

הדבר שחסר לי זה עניין הטיימר. חיפשתי בגוגל ומצאתי שיש ספריה timer.h שבה יש פונקציות שלפי מה שהבנתי יוכלו להתאים לצרכים שלי. רק שלא ממש הבנתי איך מיישמים אותן.

אם מישהו יודע כיצד להפעיל אותן ולהסביר (או לתת לינק עם הסבר מפורט) אני אהיה אסיר תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

delay משהה לך את כל התוכנית. לא בטוח שזה מה שאתה מחפש (למרות שאתה יכול להשהות את התוכנית לפרקי זמן קצרים יותר עד שמגיע הזמן שבו אתה רוצה להתקדם ל- cycle הבא (ולהשתמש בפונקציה כמו _ftime כדי לקבל את הזמן יחד עם חלקי השניות)

ממה שהבנתי אתה לא עובד ב- windows, ששם זה דבר די קל לסדר טיימר.

אם מעניין אותך תכנות משחקים בלי להתעסק עם ספריות כבדות כמו כדאי לך לנסות את Allegro, שנותנת לך פונקציות לגרפיקה, , קלט, טיימרים, datafiles ועוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מכיר את הפונקציה delay, אבל היא לא מתאימה במקרה הזה. וזאת מפני שאני צריך שהטיימר יפעל במקביל עם התוכנית. המשתמש צריך ללחוץ על המספר המבוקש ויש לו זמן מוקצב לכך. ככה שעם אני עושה דיליי התוכנית פשוט לא פועלת לזמן שאני מגדיר לה והמשתמש לא יכול לתפוס את החפרפרת. מקווה שההסבר מובן.

*** עריכה - תודה על העזרה בומרנג, הגבת בדיוק בזמן שאני הגבתי. אני אחפש מידע על הספריה allegro.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קל להגיד. ב- java, אפילו יחסית קל לבצע.

ב- C בדוס - אין threads, אלא אם אתה מממש בעצמך (וזה לא פשוט בכלל כי אתה צריך לנהל stacks ו- program counters וזה עוד לפני שמדברים על סינכרון בין ה- threads).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בזמנו כשהייתי צריך לעבוד עם ת'רדים עבדתי עם ACE, אמנם למקרה הזה זה להרוג זבוב עם פטיש אבל ב ACE יש הכל והוא אפילו מקל על תכנות לפלטפורמות (מערכות הפעלה) שונות..

מטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...