GTA V ל-PC, מצב גוף ראשון ותמיכה ב-4K - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

GTA V ל-PC, מצב גוף ראשון ותמיכה ב-4K


Ymac

Recommended Posts

http://kotaku.com/you-can-play-grand-theft-auto-v-in-first-person-on-pc-p-1654505013?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Twitter&utm_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow

http://www.polygon.com/2014/11/4/7155485/gta-5-first-person-mode-confirmed-4k

acb.jpg

אז מה אתם אומרים?

נשמע שרוקסטאר אשכרה עובדים על המשחק, אולי בכל זאת לא נקבל פורט נוראי.

לדעתי הגוף ראשון קצת מאבד מה-"GTA"יות של המשחק, אבל עדיין מגניב רצח וזה רק אפשרות למי שרוצה חווית מירוץ \ FPS \ באטלפילד

תמיכה ב- נשמע אדיר, מקווה שהטקסטורות והפירוט יהיו משופרים, וכמובן שירוץ טוב.

הנה הטריילר:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

נראה פשוט אדיר

מנסה לחשוב אם בכלל יש משחקי עולם פתוח שהם גוף ראשון

לא עולה לי בראש

למה זה כל כך סיפור או עניין בעייתי לשלב מבט ראשון במשחק גוף שלישי?

הכל נשאר די אותו דבר רק צריך להזיז את המצלמה כביכול ממאחורי הדמות לראש הדמות לא?

אולי צריך לעשות הרבה אנימציות מיוחדות לידיים ממבט ראשון?

אני זוכר אחד המשחקים הראשונים שהיו אנימציות לפעולות כמו חבישה של פצעים התעסקות עם נשקים

היה FAR CRY 2 שהתפאר בעניין

לפי זה לא זוכר מה היה כנראה דברים פשוט קרו בפשטות בלי אנימציות מושקעות

http://youtu.be/zaFxErhm8CU

אני מבין שגוף ראשון גם צריך לעשות הרבה עבודה על הרכבים מבפנים ודברים כאלו בטח..

עריכה"

כמה קישורים בעניין

First person and third person animation are drastically different

http://www.kitguru.net/gaming/development/jon-martindale/first-person-and-third-person-animation-are-drastically-different/

http://blog.wolfire.com/2013/04/GDC13-Summary-Animation-Bootcamp-Part-5-6

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

lol

בטעות שחקתי בו רק כמה מאות שעות

ובכלל גם

וסקיירים היה אפילו גוף שלישי וגם ראשון אז מה הבעיה

אמנם הוא לא היה מתוחכם כל כך באינטראקציות עם הסביבה

הרבה אנימציות והתנהגויות גבוליות שלא נראות או מתנהגות טוב

כמו קפצוצים על גבי הרים רכיבה לא הכי מתקדמת בסוס (שגם אותה נדמה לי הוסיפו רק אחר כך?)

מתאר לעצמי ש GTV להכניס לשם גוף ראשון זה הרבה יותר אלמנטים וסיבוך

בטרלייר אבל הקטע של הרכיבה על אופנוע

הלוואי שיהיה ככה המשחקיות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה עבודה. גם סקריירים היה יותר גוף ראשון מאשר גוף שלישי.

וב-, מאוד מעניין אותי להבין איך הם מתכוננים להתמודד עם קרב יריות שאתה מנסה להתחבא ליד קיר או משהו (כנראה שיעשה כמו שעשו ב-Deus Ex.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...